Ik begon ergens in de helft van vorig seizoen met miijn jeugdopleiding, direct met 20k in de weekquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zeg, stop pas geld in je jeugd als je meer dan 35 ster haalt. Dan is je club groot genoeg om de investering terug te verdienen. 20k kan je in eerder stadium altijd beter investeren...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zo heb ik net een nieuweling in de competitie. Het eerste wat hij deed was zijn stadion verbouwen. Ik heb net gekeken wat hij precies heeft gedaan: 10 zitplaatsen in VIP boxen gebouwd. That's it
Ik heb in het begin ook geld in mijn jeugd gestoken, terwijl dat idd wegsmijten van geld wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:46 schreef Grumpey het volgende:
neej sterren hebben er niets mee te maken, dat weet ik ook wel, maar wat ik eigenlijk wilde duidelijk maken is dat jeugd niet zo'n must is als veel beginners denken. Het is leuk extraatje op de zondagochtend, waarmee je op de lange termijn noch winst noch verlies mee draait. Maar de 20k kan je in het begin veel beter gebruiken, dat ik er sterren bijhaal is omdat ik dan mooi referentiepunt heb, maar dat heeft natuurlijk voor de rest nergens mee te maken.
Fysio? Helpt hij bij het voorkomen van blessures?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:09 schreef ASSpirine het volgende:
Je zou op zen minst 1 fysio moeten hebben vind ik, preventief werken hé
Woordvoerders, misschien 1 minder kan geen kwaad
En de dokters neem ik alleen aan als er blessures zijn, anders ontsla ik ze
Voor de rest ziet het er goed uit
dat komt door de vorm neem ik aan. En hij gaat toch alleen in oefenwedstrijden spelen dus de vorm maakt niet uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:33 schreef One_conundrum het volgende:
pff wel een super lage tsi!
Voglens mij deed Robar de banner, toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:26 schreef Grumpey het volgende:
maniac aka joralf, ik sta nog niet in de banner, moet ik dat tegen jou melden?
quote:Cup Manager is closed
Regarding the issue that this module is not approved by CHPP we are forced to close this module again. These days we got an other request from the CHPP Team to close this module down, otherwise ...
So after one year of Cup Manager we are saddly anounce that this modules is closed down. There is no more possiblity to create or join a tournament.
These thing are making us to think about making vHattrick a more exclusive program for those who really want to use our site, who really find it usefull.
We are sorry that things turned to this way, those who are allready signed up to a tournament are still able to finish them.
adame
Ik verwacht dat hij je tussen de 20.000 - 40.000 euro zal opleveren. Ik zou hem nog even houden. Jong, weinig slaris en levert je misschien in de toekomst (iets) meer op.quote:speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |