Fysio? Helpt hij bij het voorkomen van blessures?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:09 schreef ASSpirine het volgende:
Je zou op zen minst 1 fysio moeten hebben vind ik, preventief werken hé
Woordvoerders, misschien 1 minder kan geen kwaad
En de dokters neem ik alleen aan als er blessures zijn, anders ontsla ik ze
Voor de rest ziet het er goed uit
dat komt door de vorm neem ik aan. En hij gaat toch alleen in oefenwedstrijden spelen dus de vorm maakt niet uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:33 schreef One_conundrum het volgende:
pff wel een super lage tsi!
Voglens mij deed Robar de banner, toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:26 schreef Grumpey het volgende:
maniac aka joralf, ik sta nog niet in de banner, moet ik dat tegen jou melden?
quote:Cup Manager is closed
Regarding the issue that this module is not approved by CHPP we are forced to close this module again. These days we got an other request from the CHPP Team to close this module down, otherwise ...
So after one year of Cup Manager we are saddly anounce that this modules is closed down. There is no more possiblity to create or join a tournament.
These thing are making us to think about making vHattrick a more exclusive program for those who really want to use our site, who really find it usefull.
We are sorry that things turned to this way, those who are allready signed up to a tournament are still able to finish them.
adame
Ik verwacht dat hij je tussen de 20.000 - 40.000 euro zal opleveren. Ik zou hem nog even houden. Jong, weinig slaris en levert je misschien in de toekomst (iets) meer op.quote:speler
Bedoel je Hatstats?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:08 schreef maniack28 het volgende:
Je moet naar de ratings kijken, niet naar de sterrenSterren geven alleen aan hoe goed je spelers speelden (Vooral vormkwestie dus), tuurlijk worden je ratings beinvloed door vorm en dus door sterren, maar de basis is de rating en de sterren geven extra informatie (naar mijn idee dan hoor)
Nee de ratings van je wedstrijd.... je weet wel, middenveld rating vergelijken met zijn middenveld, linkeraanval met rechterverddiging en andersom.. die moet je vergelijkenquote:Op zondag 31 juli 2005 11:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Bedoel je Hatstats?
Had ik vorige wedstrijd 93, hij had 40
Ja, das waar, maar ik geef even aan dat je beter naar ratings kan kijken... ik heb al vaker mensen gezien die met 10 sterren meer toch verliezne (bijv. deftrainers, omdat defs sneller veel sterren halen).quote:Op zondag 31 juli 2005 11:10 schreef komrad het volgende:
ja maar 25-10 sterren dan weet ik al genoeg hoor joralf. Dat wint hij gewoon hoef ik de ratings niet voor te zien
grrrr, not funnyquote:Op zondag 31 juli 2005 11:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, das waar, maar ik geef even aan dat je beter naar ratings kan kijken... ik heb al vaker mensen gezien die met 10 sterren meer toch verliezne (bijv. deftrainers, omdat defs sneller veel sterren halen).
Dat kan je instellen bij je opstellingquote:Op zondag 31 juli 2005 11:15 schreef Oldbie het volgende:
Volgens de hattrick match calculator van HTRatings zal ik vanavond met 9-0 winnen. Dat is wel op normaal neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |