en ik maar hopen dat ik volgend seizoen bij je in de competitie zitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
troost. Ik had niet anders verwacht
. Ik own al die counterhufters
![]()
haha. Tragisch je went vanzelf aan de vaste dagenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:00 schreef Oldbie het volgende:
Ik pleit voor aanpassing van HT:Meer wedstrijden Meer trainingen Meer updates Meer van alles
Sinds ik mijn team heb wordt mijn HT-verslaving erger. Ik zit nu de hele dag ingelogd op HT. Regelmatig kijk ik of er iets in mijn postbus zit: nooit dusDan bekijk ik mijn spelers weer. Dan bewonder ik de stand in mijn competitie. Dan zoek ik weer naar leuke spelers die ik toch niet kan betalen.
Dan sla ik mezelf voor mijn kop en ga wat anders doen en een kwartier later betrap ik mezelf weer op HT.![]()
Ik ben verslaafdIk wil meer!!!
Ik weet de vaste dagen wel, maar ik wil meer. MEER ZEG IK JEquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha. Tragisch je went vanzelf aan de vaste dagen
Thanks, ik zal het eens bekijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef maniack28 het volgende:
Hier kan je je teamgegevens uploaden... en dan kan je meedoen in zogenaamde cups met je team, staat totaal los van hattrick zelf. Kan je leuke dingen proberen met je elftal, ook al is de matchengine niet helemaal hetzelfde.
http://www.vhattrick.com/
dit komt niet eens in de buurt van mijn +1 -23 van tijdje geleden....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:19 schreef Robar het volgende:
DIT IS ECHT FOCKING HELEMAAL ONGELOFELIJK ACHTERLIJK NIET NORMAAL MEER
WAT IS ER MIS MET DIE VERROTTE GAMEENGINE?
TU:
VORM: +3 / -13 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PM: -0 / +1 (17 jarige trainee van red naar goed)
TSI: +2400 / -2600 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog nooit een totale daling gehad .
Dit slaat echt werkelijk helemaal nergens op . . . .
Is nou eindelijk de bodem in zicht, tweede week achter elkaar en de vijfde keer dit seizoen? ? ? ?
Het is zeker niet te zien dat ik hevig teleurgesteld ben
ik zeg, stop pas geld in je jeugd als je meer dan 35 ster haalt. Dan is je club groot genoeg om de investering terug te verdienen. 20k kan je in eerder stadium altijd beter investeren...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:39 schreef halleekes het volgende:
ik heb net besloten om te stoppen met mijn jeugdopleiding, althans voorlopig, ik stopte er 5 k per week in en om goede spelers eruit te halen kan ik met 5 k per week wachten tot ik een ons weeg. Mijn gevoel zegt dat ik dan beter kans sparen en er een goede trainee van kan halen om die door te trainen.
Vorige weekquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:06 schreef halleekes het volgende:
ik had een tijdje geleden gepost dat ik minimaal 275 fans wil hebben aan het einde van het seizoen.....sta nu op 232 en loop dus goed op koers![]()
maargoed dat staat nog in schril contrast met die fanclubs van dik boven de 1000....hoeveel stadionrevenues krijg je dan wel niet ?![]()
Zo heb ik net een nieuweling in de competitie. Het eerste wat hij deed was zijn stadion verbouwen. Ik heb net gekeken wat hij precies heeft gedaan: 10 zitplaatsen in VIP boxen gebouwd. That's itquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:26 schreef halleekes het volgende:
ik zit net weer ff een beetje (kansloos) hattrick door te nemen, zie ik echt iets heel lachwekkends!
ik las dus al een tijdje geleden dat een club uit mijn competitie, die slechts 6 punten achter me staan en dus nog volop kans hebben om te promoveren bezig was op de transfermakrt.
Ze verkochten namelijk 2 spelers, ik dacht dus, dat is niet zo mooi, dan heeft ie weer geld voor nieuwe spelers te halen. Maargoed, wat lees ik vandaag
29-07-2005 om 23:37 Bij de hazen is men begonnen met de verbouwing van het stadion.
Ik dacht wtf, kijk ik naar het toeschouwersaantal bij zijn laatste thuiswedstrijd:
Publiek: 2512
dan denk ik toch ook, waarom zou je in hemelsnaam je stadion willen verbouwen?
Ik begon ergens in de helft van vorig seizoen met miijn jeugdopleiding, direct met 20k in de weekquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zeg, stop pas geld in je jeugd als je meer dan 35 ster haalt. Dan is je club groot genoeg om de investering terug te verdienen. 20k kan je in eerder stadium altijd beter investeren...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zo heb ik net een nieuweling in de competitie. Het eerste wat hij deed was zijn stadion verbouwen. Ik heb net gekeken wat hij precies heeft gedaan: 10 zitplaatsen in VIP boxen gebouwd. That's it
Ik heb in het begin ook geld in mijn jeugd gestoken, terwijl dat idd wegsmijten van geld wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:46 schreef Grumpey het volgende:
neej sterren hebben er niets mee te maken, dat weet ik ook wel, maar wat ik eigenlijk wilde duidelijk maken is dat jeugd niet zo'n must is als veel beginners denken. Het is leuk extraatje op de zondagochtend, waarmee je op de lange termijn noch winst noch verlies mee draait. Maar de 20k kan je in het begin veel beter gebruiken, dat ik er sterren bijhaal is omdat ik dan mooi referentiepunt heb, maar dat heeft natuurlijk voor de rest nergens mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |