abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2005 @ 09:29:33 #101
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29104571
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

mag ik je bron daarvoor plz
Aardrijskunde les van vroeger. En de plaatjes in mijn vorige post na de edit...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_29104586
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:29 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Aardrijskunde les van vroeger. En de plaatjes in mijn vorige post na de edit...

ok thnx, zal kijke of ik zelf nog wat kan vinden.
  maandag 25 juli 2005 @ 09:40:22 #103
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_29104709
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:30 schreef Triggershot het volgende:
ok thnx, zal kijke of ik zelf nog wat kan vinden.
Beste Triggershot en discussie genoten. Die discussie is hier behoorlijk offtopic. Daarom heb ik dit topic Volgens de koran is de wereld plat. geopend. Bij voorbaat dank.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_29106347
quote:
Op maandag 25 juli 2005 07:08 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nee volgens de stichter van de islam en zijn aanhangers is "islam" daarin niet metaforisch gebruikt. Heel simpel omdat ze echt in dat sprookje geloven.

Islam staat overigens voor "vrede" maar Zeiden de nazi's ook dat zij voor vrede waren ? (voor eventuele reacties daarom C&H mods vragen die weer te openen)
Op Wikipedia vind ik nochtans ook "overgave" als betekenis van het woord "islam".

Maar daar staat ook wel expliciet vermeld wat jij zegt: dat de islam volgens moslims inderdaad "altijd heeft bestaan". Dus in die zin moet ik, als ik het artikel op Wikipedia mag geloven, je wel weer gelijk geven:
quote:
De islam is ontstaan in de 7e eeuw, al geloven moslims zelf dat de islam altijd al heeft bestaan en dat alle in de bijbel genoemde profeten de islam hebben verkondigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')