you don't stand a chancequote:
Donequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Modhulp gevraagd: [TK] Veel Xbox spellen + DVD Playback Kit
Ik wil graag 3 spellen toevoegen in de OP. Je kan het hier onder letterlijk overnemen en plaatsen net onder Pro Evolution Soccer 4. De tekst "Alles bij elkaar" onderaan, mag weg.
Graag ook de TT veranderen in "[TK] Veel Xbox-spellen + DVD Playback Kit"
Star Wars Republic Commando ¤ 20
afbeelding]
X-Men Legends ¤ 10
[afbeelding]
Splinter Cell 2 Pandora Tomorrow ¤ 10
[afbeelding]
Dank iig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done
Best nog een gepuzzel, want als je dit kopieert, dan maakt RDE overal 'afbeelding' van
Yw hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dank iig.
oksquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:25 schreef Robertje het volgende:
[TK] Nikon 24-85mm f/3.5-4.5G lens deze mag dicht hoor
Vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:16 schreef SwOoSh het volgende:
waarom laten jullie die ondertitel van MrUber staan?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:16 schreef SwOoSh het volgende:
dat is ElisaB toch helemaal niet?
dat bepaal ik voor mezelf wel, oke?quote:
Bied iets te koop aan dat ik écht moet hebben en zeg dat je weigert te versturen. Moet ik nou echt álles voorkauwenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:24 schreef SwOoSh het volgende:
hoe ga ik daar eigelijk achter komen dan?
Wie sloot dat dan? Nu is ie open hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef Adelante het volgende:
nou doet ie wat je zegt, wordt het topic gesloten!![]()
En waarom sluit je dan net met mij via de mail een dealquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef SwOoSh het volgende:
ik eis dat me topic word geopend zodat ElisaB kan bieden!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En waarom sluit je dan net met mij via de mail een deal. Je bent toch niet dubbel aan het verkopen he
.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |