We zullen het in de gaten houdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:48 schreef S1nn3rz het volgende:
kan die user diamant eens stoppen met die onzinbiedingen?![]()
Het is je reinste topicvervuiling om vaak 50% of zelfs 25% van de vraagprijs te bieden![]()
Mensen waarschuwen... meer kan ik er niet mee....dus ik post het maar...hopende dat mensen het lezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Lekker volk
Tsja, het staat hier niet helemaal goed. Feedback is voor vragen, opmerkingen verzoeken aan de mods van V&A.
Wat wil je met dit bericht precies?
Aha, ik snap het...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mensen waarschuwen... meer kan ik er niet mee....dus ik post het maar...hopende dat mensen het lezen.
Ja, e-norm. En ik heb ook zulk een vreschelijk overwichtquote:
idd Gutteguttegut , meteen deze info posten op www.internetoplichting.nl wat ElisaB al zei.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mensen waarschuwen... meer kan ik er niet mee....dus ik post het maar...hopende dat mensen het lezen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, e-norm. En ik heb ook zulk een vreschelijk overgewicht
Done.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:56 schreef Het_Biertje het volgende:
tadaa
http://internetoplichting(...)splay;num=1123186003
daar kun je dus posten.![]()
en dicht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:51 schreef realbase het volgende:
[TK] TV Meubel (of te gebruiken voor andere doeleinden)
Mag dicht
verkocht buiten fok om !
merci alvast
Op elk postkantoor kun je het testen met de nep brievenbusgleuf. Maar je kunt ook kijken of je 'm thuis door je brievenbus krijgt. Of probeer de rode brievenbus op de straathoek; past ie daar doorheen, dan is het ook goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:57 schreef elixer het volgende:
Ik heb een vraagje. Kun je een videoband als 'briefpost' opsturen of moet dat als pakketje? De site van de TPG geeft 38 x 26,5 x 3,2 cm aan als maximummaten voor briefpost. Volgens mij valt een videoband daar nog net binnen.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Dr zit zo'n videobanddoos van plastic omheen. Gewoon zo'n standaardding waar videobanden altijd inzitten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op elk postkantoor kun je het testen met de nep brievenbusgleuf. Maar je kunt ook kijken of je 'm thuis door je brievenbus krijgt. Of probeer de rode brievenbus op de straathoek; past ie daar doorheen, dan is het ook goed.
Het hangt ook een beetje van de verpakking af. Als er een gewone kartonnen doosje omheen zit, kan het volgens mij prima.
Probeer even wat ElisaB zegt, als je hem door de brievenvus krijgt, dan wordt die gewoon bezorgd. Dus stap ff de deur uit naar zo'n mooi rood ding, probeer of de onderkant er door heen kan, zo ja, envellop erom en gewoon via de brievenbus posten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:06 schreef elixer het volgende:
[..]
Dr zit zo'n videobanddoos van plastic omheen. Gewoon zo'n standaardding waar videobanden altijd inzitten.
Doe ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:51 schreef bibi het volgende:
Mijn topic treinkaartjes Parijs kan dicht. Kaartjes zijn verkocht
Daar kan je mee schrijven, alleen met een vquote:
Donequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:10 schreef rickmans het volgende:
[TK] Fiat Marea 1.6 SX 16V SX die mag op slot, auto is inmiddels verkocht.
allen zijn nu gesloten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:43 schreef linda856763 het volgende:
Deze topics
[TK] Veel boeken in goede staat
[TK] Originele cd's (voor elk wat wils...)
[TK] Nog meer boeken in goede staat
[TK] Engelstalige boeken
mogen wel dicht. Ik ga volgende week op vakantie, en probeer het misschien later nog eens met een fris topic
done... ohneequote:Op zondag 21 augustus 2005 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
Kan iemand dit ff veranderen in [tk/tr]?
[TR] Psp game Wipeout Pure [TR]
Argh je bent geen modje meerquote:
Donequote:Op zondag 21 augustus 2005 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
Kan iemand dit ff veranderen in [tk/tr]?
[TK/TR] Psp game Wipeout Pure
Whehehe, ben je wat knopjes kwijtquote:
Potverdrie ... welke idioot!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:32 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
dit kan natuurlijk niet hè?waar moet het nou heen met V&A
Donequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:23 schreef pascalheister het volgende:
slotje graag
[TK] Diverse dvd's, The deer Hunter, Snatch, Memento en meer
Nee, dat mag niet. En die mag nog net iets meer niet dan die van de p4quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:25 schreef Koewam het volgende:
Ehhmmm... Stel ik wil onderwijs hebben van een persoonMag ik hier dan iemand voor zoeken?
Aangezien ik dit topic vond [GEZ] iemand met een P4 processor in regio Utrecht
Of valt dit onder diensten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |