abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29516593
Aangeboden:
Simlockvrije Nokia NGage incl Fifa2004, headset en 256mb MMC

Na een week licht gebruik ben ik zelf niet super tevreden over de ngage als
telefoon (ik kan mensen wat moeilijk verstaan), en dat was de reden dat ik dit toestel heb aangeschaft. Dus helaas te koop een zo goed als nieuwe ngage (uit de vodafone actie).

Alles dat er bijzit:
- Nokia Ngage QD
- Verpakking en documentatie.
- Simlockvrij.
- Headset.
- Fifa 2004
- 256mb Transcend MMC
- cdtje met Symbian 60 software en games.
(- optioneel een bluetooth dongle)
* de vodafone simkaart wordt op dit moment opgemaakt in turkijke, deze zit er niet bij.

Ik ben een aantal dagen niet bereikbaar, aankomende zaterdag kijk ik alle aanbiedingen na, en het liefst wil ik het weekend de koop al afsluiten. Reageer svp per mail. Vraagprijs: Ik wil mijn kostprijs eruit hebben, 75 euro voor de NGage en de MMC, 95 incl de bluetooth dongle. Meer bieden mag natuurlijk.

pat_dino@hotmail.com
pi_29516616
Tags gezet [TK]
pi_29516628
, ik wilde net mijn post aanpassen met het verzoek daartoe, je bent snel .

Extra info:
Versturen kan, ophalen kan in Nieuwegein.
pi_29516652
Prepaidkaart was ¤ 15,-
Dus kostprijs is ¤ 75,- - ¤ 15,- = ¤ 60,-
Tweedehands dus bod is ¤ 40,- (incl mmc, excl dongle)
I am the greatest man on earth.
pi_29516964
Ja daaag, de ngage is gewoon 75 incl de mmc, het spul is een week oud en amper gebruikt. De vodaphone kaartjes krijg je geld onderhand, daar ga ik echt geen waarde aan hechten (5 euro beltegoed overigens, 10 extra als je je registreerd).
Ik hoef er in principe alleen maar de kostprijs voor te hebben, maar voor minder ga ik het zeker niet verkopen.
pi_29516986
Dan niet.
pi_29517017
idd
Wel creatief om die 15 euro af te trekken van de nieuwprijs, dat geef ik toe . Helaas werkt het zo niet.
pi_29517090
Je belt die ¤ 15 nu toch ook op? (of iemand anders iig)
En die heb je gekregen van Vodafone dus moet die van de kostprijs af!

Oh, en was het niet zo dat Vodafone er een simlock op heeft gezet? En zo ja, hoe komt het dan dat jouw foon simlock vrij is? Als je hem simlockvrij hebt gemaakt, is de garantie er ook nog eens af.
Dan is mijn bod toch nog niet zo slecht al dacht ik het zelf.
pi_29517103
Hij heeft wel een punt dat je het hele spul boven de aankoopprijs probeert te verkopen...

Die 256 MB heb je er los bijgekocht? Wil je die evt. ook los verkopen?
pi_29517155
Ik bied 10 euro exclusief voor het spel Fifa. Zit het spel nog in de verpakking?
You won't only find crap in the toilet
pi_29517341
Boven de aankoopsprijs probeer te verkopen?
Het enige dat er niet bijzit is de vodafone sim, maar bijna niemand gebruikt deze icm met dit toestel hoor. De reden dat dit toestel ontzettend populair is op dit moment is dat het een beperkt aanbod was, een erg scherpe aanbieding, en een ontzettend leuk toestel (tis gewoon een symbian60 smartphone).
Het toestel heb ik gekocht voor 50 euro, de mmc was 25, los gekocht. Simlockvrij was deze niet, maar zoals je misschien al hebt gemerkt verkopen simlocked toestellen ook niet echt, kniesoor die daar op let. 15 euro prepaid beltegoed hecht niemand waarde aan, en ik ook niet. Ik heb de sim gewoon weggegeven.

PrincessFiona, Fifa heb ik in de verpakking met boekje en alles. Zaterdag kijk ik alles ff na (toestel gaat geheid weg, heb al meerdere mensen op de mail gehad met interesse), indien iemand geen behoefte heeft aan fifa erbij dan wil ik het spel wel voor 10 incl verkopen hoor (kan het toestel ook iets goedkoper weg).

Ik hoef er niets op te verdienen, ik wil alleen mijn kostprijs eruit. 2e hands wordt er soms wel 80 euro voor de ngage gevraagd, dan is mijn vraagprijs gewoon netjes, klaar (blijkt ook uit de reacties in mijn mailbox).

edit:
de MMC los verkopen kan, maar dan kan je het net zo goed nieuw zelf bestellen, ik heb het kaartje pas sinds gisteren binnen. Aangezien de ngage zo'n kaart echt nodig heeft (zonder kan je er niet veel mee doen) beschouw ik dat gewoon als koppelverkoop.

Ik ben nu weg, vrijdag/zaterdag reageer ik weer.
pi_29517383
Het is dus een telefoon ZONDER garantie omdat de simlock eraf is.
En ik hecht wel waarde aan een simkaartje inclusief beltegoed van ¤ 15,- omdat ik dat ding evt zou willen gebruiken als navigatiesysteem.
pi_29517425
Kutvent, op GoT heb ik al meerdere mensen gehad die de kostprijs willen bieden, 40 euro is gewoon te weinig, zullen we daar nu over op houden?
Garantie weg, het zij zo, er kan nu tenminste meer dan 1 soort sim in, scheelt de uiteindelijke koper weer geld.
pi_29517488
Je zou er mij in ieder geval een groot plezier mee doen als je het spel aan mij zou willen verkopen!
Ik zoek namelijk al een tijdje een leuk spel voor mijn N-Gage...
pi_29517519
Als je al meerdere mensen hebt gehad die de kostprijs willen betalen, waarom heb je hem dan nog niet verkocht? Je hoefde er toch niets aan te verdienen????
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:30:59 #16
21595 kampsjaak
Hic Locus Est
pi_29517995
Check je mail (van william), voor 75 euro wil ik 'm wel overnemen (met mmc kaartje natuurlijk)
Het leven is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit !!!
pi_29518108
Mag ik dan Fifa?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:08:37 #18
21595 kampsjaak
Hic Locus Est
pi_29527616
is goed hoor, maar dan moet ik wel eerst iets van de ts horen.
pi_29587238
Nou ik ben weer thuis, en net even alles na gekeken.
@ Kampsjaak, iemand heeft wat meer geboden dan jou per mail, kan je specifieren of jij hem af wilt halen, en of je fifa wel of niet erbij wilt hebben (oftewel, incasseer jij of ik dan de 10 euro voor fifa )? Ik kies in principe voor het makkelijkst af te handelen bod, als het ff kan zou ik het zelfs dit weekend graag afhandelen.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:49:41 #20
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29587484
Ach, zo'n ngage is gewoon een fantastisch apparaat. Emulators voor de nes/snes/gameboy/color en op het moment zjin ze ook nog eens bezig met een advance emu. Ook kun je er mp3 op luisteren en films op kijken. De officiele ngage games zijn vaak hardstikke vermakelijk en helemaal in multiplayer, helaas hoorde ik laatst iemand zeggen dat ze zelfs bij de nokia store (die inmiddels geloof ik alweer is opgedoekt) aanraadden om de games "elders" vandaan te halen omdat ze bijna niet te verkrijgen zijn in NL. Verder kun je ook bijvoorbeeld een navigatiesysteem erop zetten. Kortom een fantastisch apparaat voor een lage prijs.
Ik heb een jaar terug voor 100 gekocht, vriend van me ook die hem zelfs voor 10 euro meer heeft te verkopen 2e hands
Bernie en ik zijn tof.
pi_29589867
Als kampsjaak hem mag kopen van je, is het handiger als je fifa aan hem meegeeft want we wonen alletwee in Nijmegen! Wat toevallig.
pi_29590219
Haha, das inderdaad wel een bijkomend voordeel ja .
Ik wacht nog heel even af welke deal het makkelijkst af te handelen is (die paar euro minder of meer kijk ik niet op als ik het moet gaan versturen enzo), pakketkoop en (snel) afhalen heeft wel de voorkeur.
pi_29601574
He Dino,

100 euro incl. versturen en bluetooth dongle? en fionaatje mag die fifa wel hebben.

Laat maar weten hoe je het wilt regelen, nieuwegein is wel een eind weg.

Ik hoor het wel.
pi_29604576
Hoi Kampsjaak,

Is goed, mail je mij even op pat_dino@hotmail.com? Dan kan ik je even wat details vermelden, wel zo handig (over de simkaart bijvoorbeeld, die krijg ik als het goed is morgen weer terug, zonder beltegoed weliswaar, maar de 10 euro bon heb ik nog niet opgestuurd dus dat is nog wel te verhalen etc).
pi_29605057

Wat spreken we af? Van wie kan ik hoe fifa krijgen en aan wie betaal ik hoe de poen? Zeg maar. En zoals ik al meldde, ik woon in Nijmegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')