Boven de aankoopsprijs probeer te verkopen?
Het enige dat er niet bijzit is de vodafone sim, maar bijna niemand gebruikt deze icm met dit toestel hoor. De reden dat dit toestel ontzettend populair is op dit moment is dat het een beperkt aanbod was, een erg scherpe aanbieding, en een ontzettend leuk toestel (tis gewoon een symbian60 smartphone).
Het toestel heb ik gekocht voor 50 euro, de mmc was 25, los gekocht. Simlockvrij was deze niet, maar zoals je misschien al hebt gemerkt verkopen simlocked toestellen ook niet echt, kniesoor die daar op let. 15 euro prepaid beltegoed hecht niemand waarde aan, en ik ook niet. Ik heb de sim gewoon weggegeven.
PrincessFiona, Fifa heb ik in de verpakking met boekje en alles. Zaterdag kijk ik alles ff na (toestel gaat geheid weg, heb al meerdere mensen op de mail gehad met interesse), indien iemand geen behoefte heeft aan fifa erbij dan wil ik het spel wel voor 10 incl
![]()
verkopen hoor (kan het toestel ook iets goedkoper weg).
Ik hoef er niets op te verdienen, ik wil alleen mijn kostprijs eruit. 2e hands wordt er soms wel 80 euro voor de ngage gevraagd, dan is mijn vraagprijs gewoon netjes, klaar (blijkt ook uit de reacties in mijn mailbox).
edit:
de MMC los verkopen kan, maar dan kan je het net zo goed nieuw zelf bestellen, ik heb het kaartje pas sinds gisteren binnen. Aangezien de ngage zo'n kaart echt nodig heeft (zonder kan je er niet veel mee doen) beschouw ik dat gewoon als koppelverkoop.
Ik ben nu weg, vrijdag/zaterdag reageer ik weer.