abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29791223
Gezocht
Ik zoek een behulpvaardig iemand die in het bezit is van een computer met daarin een pentium 4 geschikt moederbord (socket 478) die een 2.4 of 2.6 Ghz processor aankan.

De aanleiding

Zodra ik de computer aanzet hoor ik uit de speakers: CPU test failed. Nu zegt hij dat wel vaker, dus neem ik dat niet klakkeloos aan. Enig verschil is dat hij nu echt niet meer opstart en ik heb werkelijk alles geprobeerd. Ik heb er genoeg verstand van om te weten dat ik alles geprobeerd heb, dus goedbedoelde tips kunnen me bespaard worden.

Wat is nu het probleem
Er kunnen twee dingen kapot zijn. Of het moederbord is stuk en zegt onterecht dat de processor stuk is, of de processor is wel degelijk stuk. Ik heb hier echter geen processor of andere computer waarmee ik kan testen

Ja, leuk enzo.. En nu?
Nu zoek ik ieman die bereid is om mijn processor bij hem in de computer te stoppen om te kijken of het aan de processor ligt, of die zijn processor bij mij in de computer wil zetten om te kijken of mijn computer het dan weer doet.

Ik zoek dus iemand met een (reserve) processor of bij wie ik even langs mag komen met mijn processor.

En wat levert het op?
Naast mijn ondenkbare en oneindige dankbaarheid mag degene die mij van deze onzekerheid kan verlossen rekenen op een krat bier naar keuze. Bij geen belangstelling voor bier ( ), maar wel de wil om me te helpen, valt ook nog over alternatieven te praten.

En nu?
Nou, ik woon in Utrecht, kom iedere werkdag in Veenendaal en ben in het bezit van een auto. Laat het even weten in dit topic of stuur me een mail.
pi_29792839
een lekker biertje is altijd welkom: stuur maar een meeltje: ransbal@tlc.demon.nl
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
pi_29793061
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef ransbal het volgende:
een lekker biertje is altijd welkom: stuur maar een meeltje: ransbal@tlc.demon.nl
Bedankt voor je reactie.
Ik heb je gemaild.
pi_29793201
en een meeltje terug
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
pi_29794883
en welke bier wordt het?
gulpner is zuiver bron water
palm geeft geen hooftpijn maak een goede keuze he kerel
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_29870458
Marco, bedankt voor de koffie en je hulp.
Geniet van je bier (CecilBdemented, het was Hertog Jan).

Voor de geinteresseerden, het moederbord was stuk en gaat terug naar Asus.
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:37:55 #7
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_29872091
en dicht
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')