Veel plezier.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, hier Boez vanaf zn ouders
Ik wens allen nog een prettige vakantie, ik vlieg morgenochtend om half 10 richting Zuid-Afrika, en kom in september terug. Ik verwacht iig een 10-augustus-BoezelaarJarig topic te kunnen bewonderen bij terugkomst
Tot in September![]()

Prettige vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, hier Boez vanaf zn ouders
Ik wens allen nog een prettige vakantie, ik vlieg morgenochtend om half 10 richting Zuid-Afrika, en kom in september terug. Ik verwacht iig een 10-augustus-BoezelaarJarig topic te kunnen bewonderen bij terugkomst
Tot in September![]()

quote:Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee maar je avatar is eng... geweldig goed..

Mjah het voetbalseizoen begint zo weer hèquote:Op zondag 24 juli 2005 20:50 schreef appelsientje het volgende:
Clauwheee... je .. je ... bent zo ... anders.....

Ja dat is ook zo... maar ik moet iedere keer weer wennenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah het voetbalseizoen begint zo weer hè

Nou deze blijft wel even hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 20:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo... maar ik moet iedere keer weer wennen

oo okequote:

quote:

Deze meneer gaat topscorer worden Spidey, dan weet je dat alvastquote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Spideyman het volgende:
Waarom heeft die meneer z'n handen omhoog?
Groningen scoort toch nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |