Het kan zelfs juist heel gunstig uitpakken, een topic waarin wordt beargumenteerd waarom niet alles bij de wetenschap gelegd kan worden, of waarom je toch niet zomaar alles moet geloven, etc.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:07 schreef livEliveD het volgende:
Nu kan het klimaat dat heerst een reden zijn om het uit te stellen. Of sommige users die er even geen behoefte aan hebben dan wel geen tijd hetgeen jammer is. Wat me een goede optie lijkt is om, mocht ik ooit een OP afhebben, deze eerst te mailen naar de mods.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:13 schreef iteejer het volgende:
De reden dat er een 'nu ff niet' werd geadviseerd aangaande provocatieve was dat er momenteel een aantal stormen razen over fok van mensen die zichzelf willen profileren, en/of die uit zijn op herrie en paniek.
...
Maar om speciale topics te openen is dan weer het andere uiterste. Voor je het weet trek je een heel leger sceptici naar binnen, die vervolgens ieder topic belachelijk gaan lopen maken. Want met alle respect en erkenning van bestaansrecht binnen de truth van de 'ik geloof er niets van' houding, is truth toch vooral een forum om over het paranormale van mening te wisselen.
Mijn mail insteek was niet ter goedkeuring bedoeld, slechts overleg hetgeen inmiddels eigenlijk al hier staat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:14 schreef iteejer het volgende:
...
Eerst een OP ter goedkeuring voorleggen is absoluut niet nodig. We hebben hier geen censuur, en als we iets zeggen als 'nu ff niet' is dat meer een advies dan een verbod.
Als mods een bepaald topic gaan verbieden zouden we niet goed bezig zijn!
Vreemd, want ik beantwoord alle fokmails direct die niet privé bedoeld zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:30 schreef joshus_cat het volgende:
Ander onderwerp, vraagje voor mirage: wat voor zin heeft 't om een e-mail adres in dit topic te zetten als je toch niet reageert op mail die je naar dat adres stuurt?
Klopt. Volgens mij is dit een typisch gevalletje van Outlook-ellende, als ik 't goed heb..quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:50 schreef Mirage het volgende:
Je zou ze nu (weer) binnen moeten hebben:P
geeft niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:00 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij is dit een typisch gevalletje van Outlook-ellende, als ik 't goed heb..![]()
BTW: you've got mail.![]()
Ik ben iets te vaak moderators tegengekomen die denken dat ze God zelf zijn. Een naar mijn idee wat te stevige moderatie in combinatie met niet reageren op mail komt op mij vrij hautain over. Vandaar mijn woordkeus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
geeft niet.
Maar de volgende keer misschien een meer open vraagstelling hanteren ipv een verwijtende stelling ?
'All software sucks'quote:[mozilla deugt ook niet]
Dank. Mocht je tussendoor ook nog de originele posting uit je kladblok gepeuterd hebben, dan ben ik wel benieuwd wat je daar nu eigenlijk zo schofferend aan vondquote:
De afgelopen maanden is ze er al niet meer helaas. Dat, noch deze definitieve stap, was iets wat ik wilde. Mirage is overigens niet als haar opvolger hier, het was de bedoeling dat ze erbij zou komen, en niet als vervanging van Muus of mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:04 schreef Geartsjuh het volgende:
MUUS stopt als moderator.
Gaat MUUS nu weg als mod bij truth?Dat zou ik wel erg jammer vinden. Ik kan me bijna geen Truth voorstellen zonder haar.
Ik ben even zo brutaal geweest om er een apart topic voor te openen: Bedank hier MUUSquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Mirage doet het inderdaad heel goed. Dat zit zeker wel snor allemaal
.
MUUS: toch heel erg bedankt voor alle moderende moeite!
Hallu of Fatal zijn post ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef LostFormat het volgende:
A very special treat voor alle TRU-ers!
Kan deze post even gespoilerd worden.
Ik begrijp je volledig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef livEliveD het volgende:
Eerlijk gezegd stoor ik me een beetje aan die slowchat posts in Bedank hier MUUS
Mijn doel was altijd een schoon topic met bedankjes. Tuuwk, mensen hebben vragen en kunnen het toch niet laten om deze daar te stellen, ergens te begrijpen. Tussen de (herhalende) antwoorden staan echter wat dingen die ik persoonlijk liever ergens anders zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |