Ik zou gaan klagen in GC feedback, daar is je topic toch gesloten ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef coz het volgende:
slarioux is de wiki crew .. ik snap alleen het beleid niet
het is ,
alles kan , probeer maar en als het niet kan merk je het vanzelf
maar dit onderwerp had nut voor de wiki , en het valt natuurlijk perfect onder te brengen onder ONZ en zelfs LIT .. goed natuurlijk is het handig er wat moderatie en guidelines bij te hebben maar het topic leegpleuren en de regels iets aanscherpen lijkt me niet te moeilijk ... .. ach en als het niet mag dan is er ook geen probleem , ik heb wel betere dingen om me druk om te maken![]()
maar
[..]
plus
[..]
vind ik een beetje weinig onderbouwing hebben![]()
*klik* u heeft geen rechten om deze pagina te lezen.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef Mirage het volgende:
*lekmode*
ik heb subtiel naar een alternatief gevraagd en als het alternatief er niet is... http://forum.fok.nl/topic/748425
word ik nu ontslagen ?
ja ..op zich goed punt .. maar enkel het draadje zonder de wiki pagina die erbij hoort is ook zo saaiquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zou gaan klagen in GC feedback, daar is je topic toch gesloten ?![]()
Nee, geen gelek, niet via mail en niet via c/p.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef coz het volgende:
ja ..op zich goed punt .. maar enkel het draadje zonder de wiki pagina die erbij hoort is ook zo saai
en dan zou er eerst een consensus moeten zijn .. nee ik volg dit keer wel even de gebaande wegenlek maar via mail
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:49 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, geen gelek, niet via mail en niet via c/p.
Is niet handig
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:03 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
ik denk dat coz mij niet eens zou durven mailen.
Vrouwenangst enzo...![]()
Hij wilde laatst al niet eens bij mij op de koffie komen !
Nee, meneer spreekt in de stad af met Oversight.
ik mag niet slowchatten in feedback
Gezien de reacties die erin stonden was het imo zelfs beter dat het wegzakte. Tot jij het een schopje gaf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:29 schreef livEliveD het volgende:
Zie: Bedank hier MUUS
Ik snap de reden van het slotje totaal niet eigenlijk. Tuuwk ging het compleet de verkeerde kant op dan wat mijn bedoeling was maar waarom een slot? Er zijn misschien nog mensen die willen reageren en mocht dit niet zo zijn dan zakt het uiteindelijk toch wel weg. Die niet ontopic posts lees ik dan wel omheen want er is geen andere optie.
Die situatie hadden we dus al: het zakte weg, kennelijk wilde niemand er op reageren. Ook jij wou niet verder reageren - 'schop' vind ik geen reactie eigenlijk. Als je ergens mee zit, stel dan gewoon rechtstreekse vragen. Heb je zo de pest in haar vertrek omdat dat jouw crew-aspiraties voor de Truth een stuk achterop geholpen heeft, of is er wat anders?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:29 schreef livEliveD het volgende:
Zie: Bedank hier MUUS
Ik snap de reden van het slotje totaal niet eigenlijk. Tuuwk ging het compleet de verkeerde kant op dan wat mijn bedoeling was maar waarom een slot? Er zijn misschien nog mensen die willen reageren en mocht dit niet zo zijn dan zakt het uiteindelijk toch wel weg. Die niet ontopic posts lees ik dan wel omheen want er is geen andere optie.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef coz het volgende:
slarioux is de wiki crew .. ik snap alleen het beleid niet
het beleid is ongeveer,
alles kan , probeer maar en als het niet kan merk je het vanzelf
maar dit onderwerp had nut voor de wiki , en het valt natuurlijk perfect onder te brengen onder ONZ en zelfs LIT .. goed natuurlijk is het handig er wat moderatie en guidelines bij te hebben maar het topic leegpleuren en de regels iets aanscherpen lijkt me niet te moeilijk ... .. ach en als het niet mag dan is er ook geen probleem , ik heb wel betere dingen om me druk om te maken![]()
maar
[..]
plus
[..]
vind ik een beetje weinig onderbouwing hebben![]()
Tja, don't blame me, de OP leek me toch echt duidelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:46 schreef nokwanda het volgende:
Gezien de reacties die erin stonden was het imo zelfs beter dat het wegzakte. Tot jij het een schopje gaf.
Vond het eerlijk gezegd een vrij pijnlijk topic geworden.
'schop' is letterlijk ook bedoeld als schop, het onder de aandacht brengen voor users die het mogelijk gemist hebben. Zakt het dan weer weg, so be it. Ik blijf niet schoppen nee. Iets van mijn mening destilleren uit het woord 'schop' lijkt me niet de bedoeling nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:05 schreef iteejer het volgende:
Die situatie hadden we dus al: het zakte weg, kennelijk wilde niemand er op reageren. Ook jij wou niet verder reageren - 'schop' vind ik geen reactie eigenlijk.
Allereerst, hulde voor de openheid. Tenminste iemand die een recht in me gezicht durft te posten dat ik de indruk van crew-aspiraties wek en hiervoor medestanders zoek. De meeste mensen spreken dit soort dingen helaas achter me rug om uit. Een conclusie die ik best begrijp, maar zo enorm de plank misslaat o.a. vanwege het woord 'truth' in je zin (en dan heb ik het nog niet eens over de insinuaties). Iets dat Mirage ooit een dubbele agenda noemde. Verder denk je schijnbaar dat ik ergens mee zit, behalve mijn onbegrepenheid van het slotje. Een vorm van speculatie die ik ergens ook in conspiracy topics aantref, maar iets waarvan ik dolgraag een bron wil zien (die je niet zult vinden).quote:Als je ergens mee zit, stel dan gewoon rechtstreekse vragen. Heb je zo de pest in haar vertrek omdat dat jouw crew-aspiraties voor de Truth een stuk achterop geholpen heeft, of is er wat anders?
Ik wil het niet eens hebben daarover, is puur aan haar. Zij maakt keuzes en ik heb nog geen reden gezien om deze niet te respecteren. Als Mod/User heb ik haar meegemaakt als iemand die enorm veel energie in Fok heeft gestoken en, imho, een echt enorm goede mod was voor truth. Ik vind niet dat je haar zomaar op zwart kunt laten gaan en doen alsof ze niet meer bestaat. Hence, een BEDANK topic. Er is een mogelijkheid om een speculeertopic te openen; alle off-topic posts te verwijderen; maar zelfs de mods hier hebben blijkbaar geen andere keus dan het om te dopen tot speculeer en FB topic?quote:Mijn redenen om te sluiten na het aanvankelijk sticky gemaakt te hebben: na een meer dan een uur durend gesprek met haar man, kwam ik tot de conclusie dat verdere discussie hierover in haar aanwezigheid gevoerd zou moeten worden. Ik zou daar enerzijds een voorstander van zijn, om alle mogelijke misverstanden de wereld uit te helpen, tot in detail op het gebeurde en de voorgeschiedenis daarvan in te gaan. Anderzijds denk ik dat zij dit zelf niet zover zou willen voeren, simpelweg omdat het niemands zaak is.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef coz het volgende:
ja ..op zich goed punt .. maar enkel het draadje zonder de wiki pagina die erbij hoort is ook zo saai
en dan zou er eerst een consensus moeten zijn .. nee ik volg dit keer wel even de gebaande wegen
Dat is nou precies wat er al gebeurd is: het wás al weggezakt. Dat gaat zo in een forum. Tenzij je iets kunstmatig in de picture wilt houden. Dan is mijn vraag 'waarom?' zo vreemd toch niet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef livEliveD het volgende:
... het onder de aandacht brengen voor users die het mogelijk gemist hebben. Zakt het dan weer weg, so be it.
'in deze topic althans' - ook weer zo'n kleine, onopvallende toevoeging die vragen oproept. Waar had je dat dan wel willen zien? Waar doel je precies op?quote:Ook al staat deze tussen posts die ik nooit heb willen zien (in deze topic althans)
Je hebt inderdaad bij meerderen die indruk gewekt. Opvallend is dat men dat alleen van jou zegt, nog voor Mirage uberhaupt al ter sprake kwam. Je werd het niet, oa omdat we een man én een vrouw als crew wilden, en toen nog niet zeker waren of muus uberhaupt nog wel terug zou keren (we wisten immers niks!!) . Ook omdat we vinden dat de crew van de truth uit believers hoort te bestaan, en jij meerdere malen hebt aangegeven dat niet te zijn. En ook omdat in een wazig forum als dit we crew nodig hebben die helder en direct kan zijn: jouw manier van optreden is meestal wat indirect en glibberig, sommigen zouden dat zelfs gluiperig noemen. Indirecte insinuaties, waarvan hierboven twee voorbeelden, zijn niet de manier om als crew op te treden in truth. Als user kun je er aardig mee scoren ja.quote:Allereerst, hulde voor de openheid. Tenminste iemand die een recht in me gezicht durft te posten dat ik de indruk van crew-aspiraties wek en hiervoor medestanders zoek.
Ik denk in het bovenstaande wel een paar redenen gegeven te hebben waarom je de indruk wekt ergens mee te zitten. Maar gelukkig beantwoord je dit hieronder zelf ook al.quote:Een vorm van speculatie die ik ergens ook in conspiracy topics aantref, maar iets waarvan ik dolgraag een bron wil zien (die je niet zult vinden).
Doen alsof ze niet meer bestaat?? Draai je de hele zaak niet een beetje om, is zíj niet degene die ineens de indruk wekt dat zij niet meer bestaat?quote:Ik vind niet dat je haar zomaar op zwart kunt laten gaan en doen alsof ze niet meer bestaat. Hence, een BEDANK topic. Er is een mogelijkheid om een speculeertopic te openen; alle off-topic posts te verwijderen; maar zelfs de mods hier hebben blijkbaar geen andere keus dan het om te dopen tot speculeer en FB topic?Ik zou eerder willen vragen: Waar ben ik niet duidelijk?
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:03 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
ik denk dat coz mij niet eens zou durven mailen.
Vrouwenangst enzo...![]()
Hij wilde laatst al niet eens bij mij op de koffie komen !
Nee, meneer spreekt in de stad af met Oversight.
ik mag niet slowchatten in feedback
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef BaajGuardian het volgende:
maak coz gewoon mod , klaar.
(en mij ook)
`quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedemorgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uw wederhelft en ik hadden plannen om een wiki-game vanuit truth te starten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien dus niet zo handig om in onzin te gaan overzichten
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
`
pfff goeijemorgen.... hmmzzzz
Lekker, twéé keer op m'n donder... voor 1 keer boefje zijn...
jij praat tegenwoordig méér met mijn wederhelft dan ik, en naar jou luisterert ze wél....
duidelijke boodschap.
quote:
quote:Lekker, twéé keer op m'n donder... voor 1 keer boefje zijn...
quote:jij praat tegenwoordig méér met mijn wederhelft dan ik, en naar jou luisterert ze wél....
quote:duidelijke boodschap.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:55 schreef Oversight het volgende:
jij praat tegenwoordig méér met mijn wederhelft dan ik, en naar jou luisterert ze wél....
duidelijke boodschap.
Ik wil het langer in leven houden idd (niet eeuwig though). Gebeurd wel vaker dat een topic even geschopt wordt, meestal niks mis mee imho. Ik snap niet waarom het per se dicht moet daardoor. Volgens mij schop ik het geen 25 keer namelijk. Elke vorm van bedanken is in ieder geval nu de kop ingedrukt en de reden zie ik nog steeds niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:00 schreef iteejer het volgende:
Dat is nou precies wat er al gebeurd is: het wás al weggezakt. Dat gaat zo in een forum. Tenzij je iets kunstmatig in de picture wilt houden. Dan is mijn vraag 'waarom?' zo vreemd toch niet?
Ik had het in ieder geval niet in mijn topic willen zien, maar das inmiddels meer dan duidelijk. Waar dan? Ik zou willen beginnen met de vraag of ik zo'n 'speculatie' topic überhaupt zou willen zien. Het antwoord is dat het me simpelweg geen zak uitmaakt. Is er wel eentje, prima. Zo niet, ook best. Niks meer, niks minder. Ik wist voordat ik het topic opende ongeveer wat het laatste nieuws was en dat er geen reden was tot paniek. Ik heb dan ook voor mijzelf nooit meerwaarde gezien in een speculatie topic omdat ik immers de info al wist.quote:'in deze topic althans' - ook weer zo'n kleine, onopvallende toevoeging die vragen oproept. Waar had je dat dan wel willen zien? Waar doel je precies op?
Ik ben zeker meer openminded dan een believer/non-believer. Een kant kiezen is iets waar ik me niet in kan vinden. Meehelpen om truth een leuke plek te maken heeft een prijs, namelijk het idee dat je dit doet voor een blauw kleurtje. Een begrijpelijke maar hardnekkige misvatting! Velen weten gelukkig beter en snappen waarom ik niet direct mod zijn ambieer.quote:Je hebt inderdaad bij meerderen die indruk gewekt. Opvallend is dat men dat alleen van jou zegt, nog voor Mirage uberhaupt al ter sprake kwam. Je werd het niet, oa omdat we een man én een vrouw als crew wilden, en toen nog niet zeker waren of muus uberhaupt nog wel terug zou keren (we wisten immers niks!!) . Ook omdat we vinden dat de crew van de truth uit believers hoort te bestaan, en jij meerdere malen hebt aangegeven dat niet te zijn. En ook omdat in een wazig forum als dit we crew nodig hebben die helder en direct kan zijn
Gluiperig, populair maken bij users, indirect zijn? Ik moet toegeven dat er hier toch een wenkbrauw omhoog schoot. Jammer dat het zo overkomt, meeste zeggen juist dat ik soms te direct ben waardoor ik de vinger op de zere plek leg. Als ik mezelf populair bij users zou willen maken dan zou ik sommige dingen nooit posten. Daarnaast is roddelen (of ergens het dus achter de rug om kritiek leveren wat veel users doen) juist hetgeen waar ik hard over kan vallen omdat ik eerlijkheid zo waardeer. Ik maak dan ook niet altijd van me hart een moordkuil nee en dus geef ik soms een, in mijn ogen uiteraard terechte, schop. Zowel op Fok als tijdens meets. Ook dit lijkt me niet verkeerd en meeste die ik spreek houden juist van die no-nonsense aanpak en pareren het of zijn het ermee eens.quote:: jouw manier van optreden is meestal wat indirect en glibberig, sommigen zouden dat zelfs gluiperig noemen. Indirecte insinuaties, waarvan hierboven twee voorbeelden, zijn niet de manier om als crew op te treden in truth. Als user kun je er aardig mee scoren ja.
Ik heb in die periode die jij aanhaalt van mijn hart geen moordkuil gemaakt in FB. Daarmee stoot je soms mensen voor het hoofd, ook al bedoel je het ergens goed en is het toch echt opbouwende kritiek. Tuuwk wist ik dat van tevoren. Poststijl was hard, achteraf misschien te hard (ook dat is uit te leggen en te begrijpen). Ik heb dat ook zeker op mijn bord gekregen van een FA maar daardoor kon ik wel aangeven hoe of wat hetgeen dus eigenlijk juist heel positief is uitgepakt. Ik had ook een kloontje en een open proxy kunnen gebruiken om zo geen risico te lopen kritiek te krijgen op deze account, over achterbaks gesproken.quote:Ik herinner me bv een issue in het algemene FB forum, waar de manier waarop ik met sommige truth-users omging centraal stond. Het was een beetje een affik-topic tegen mij, is niets bijzonders, dat gebeurt crewleden wel vaker op een site met de omvang als deze: je kunt niet met iedereen bevriend zijn. Maar goed, jij gaf daar ook ineens kritiek op de manier waarop ik eea aanpakte. Waarom wél als een aantal mensen er duidelijk op uit zijn om mij beentje te lichten, en niet hier intern? Ik had je er hier nooit eerder over gehoord. Dat vind ik een vorm van gluiperigheid en stiekemheid die ik niet kan waarderen. Je kan alles tegen me zeggen, geen probleem. Maar zeg dat dan ook gewoon, en niet dat achterbakse gedraai, om ineens als je denkt medestanders te hebben wél te durven.
So far the facts.
Hetgeen ik tegen sommige crewleden (en het beleid ergens) heb heeft weinig te maken met truth. Er zijn een paar kleine dingen die ik graag in truth anders zie alhoewel het meeste niks met modereren te maken heeft. Het stoort me in ieder geval niet genoeg om er werk van te maken en veel is simpelweg niks aan te doen maar is inherent aan forums. Overige dingen waar ik het niet mee eens ben kun je prima in truth feedback nalezen zoals nu.quote:Ik denk in het bovenstaande wel een paar redenen gegeven te hebben waarom je de indruk wekt ergens mee te zitten. Maar gelukkig beantwoord je dit hieronder zelf ook al.
...
Maar, zoals gezegd, op dit soort dingen, die echt ook wel hun achtergronden hebben, wil ik graag in gaan, maar dan wel ergens waar zij ook aan een discussie deelneemt. Bij voorkeur met haar alleen, jij bent in deze, sorry to say, een irrelevante buitenstaander. Hoeveel topics je ook opent of kickt, het gaat je gewoon verder geen zak aan.
Uiteraard, insgelijks.quote:Nog even voor een juist begrip: ik spreek hier geen oordeel over jou uit, daar ken ik je onvoldoende voor. Maar wel een oordeel over je manier van online communiceren.
zei de vlo tegen de leeuw...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:44 schreef BaajGuardian het volgende:
kut niet met mij , geloof me , dat wil je niet.
nou.... eigenlijk sinds Iteejers waarschuwing. Niet eens zo heel veel posts terug. Blijkt maar weer es hoe kort het geheugen van de mens isquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:29 schreef coz het volgende:ik vroeg me al bijna af .. wow sinds waarneer gaat de FB niet meer over baaj
![]()
Uiteraard wel zo dat users kunnen inzetten op hun favoriete haan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef nokwanda het volgende:
Een haantjes forum zou ook geen slecht plan zijn.
En met enige shocktherapie, zodat de deelnemers niet de ander voor een vlo houden en zichzelf voor een leeuw. Dergelijk gedrag komt naar ik meen niet voor in het dierenrijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uiteraard wel zo dat users kunnen inzetten op hun favoriete haan.
Nou... daar ben ik nog niet zo zeker van.... ik heb hier ook een hond rondlopen die denkt dat hij een kat is...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En met enige shocktherapie, zodat de deelnemers niet de ander voor een vlo houden en zichzelf voor een leeuw. Dergelijk gedrag komt naar ik meen niet voor in het dierenrijk.
Inderdaad, ik heb dit:quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En met enige shocktherapie, zodat de deelnemers niet de ander voor een vlo houden en zichzelf voor een leeuw. Dergelijk gedrag komt naar ik meen niet voor in het dierenrijk.
Maar groot of klein........ van vlooien worden ze allemaal gek. de kleine vlo rulezzzzquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dit:
[afbeelding]
Maar in de tuin denkt ze dat ze
[afbeelding]
dat is.
kan ik het ook eens eens zijn met Johan_de_With ,.. fijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
't komt wel voor, maar in het dierenrijk worden zijn de reality checks wat, erm, kritischer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
VS Overheid behndelt Misinformatie ?quote:Op zondag 4 september 2005 02:25 schreef Hallulama het volgende:
Kan iemand VS Overheid behndelt Misinformatie veranderen in "VS Overheid Behandelt Misinformatie" ?
Thanks...
Alstublieft meneer..quote:Op zondag 4 september 2005 10:38 schreef Hallulama het volgende:
VS Overheid behandelt Misinformatie ?
Tssk, slordig !
Koffie ?![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 10:38 schreef Hallulama het volgende:
[..]
VS Overheid behandelt Misinformatie ?
Tssk, slordig !
Koffie ?![]()
het onderwerp stoer, hell, big brother en omkoping komen aanbod.quote:Op zondag 4 september 2005 11:10 schreef Hallulama het volgende:
Hoe bedoel je, ik dwaal af, via welke post dan?
Nou goeiemorgen dan maarquote:Op zondag 4 september 2005 11:19 schreef iteejer het volgende:
nee, er stond een spelfout in de titel, die heb ik er al uitgehaald. dat was alles, begrijp ik althans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |