abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30212019
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef coz het volgende:
slarioux is de wiki crew .. ik snap alleen het beleid niet

het is ,
alles kan , probeer maar en als het niet kan merk je het vanzelf
maar dit onderwerp had nut voor de wiki , en het valt natuurlijk perfect onder te brengen onder ONZ en zelfs LIT .. goed natuurlijk is het handig er wat moderatie en guidelines bij te hebben maar het topic leegpleuren en de regels iets aanscherpen lijkt me niet te moeilijk ... .. ach en als het niet mag dan is er ook geen probleem , ik heb wel betere dingen om me druk om te maken

maar
[..]

plus
[..]

vind ik een beetje weinig onderbouwing hebben
Ik zou gaan klagen in GC feedback, daar is je topic toch gesloten ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30212080
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef Mirage het volgende:
*lekmode*

ik heb subtiel naar een alternatief gevraagd en als het alternatief er niet is... http://forum.fok.nl/topic/748425

word ik nu ontslagen ?
*klik* u heeft geen rechten om deze pagina te lezen.....

Je lekt verkeerd . Als je dan toch ontslagen wilt worden, lek dan goed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:22:26 #258
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30212795
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:01 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik zou gaan klagen in GC feedback, daar is je topic toch gesloten ?

ja ..op zich goed punt .. maar enkel het draadje zonder de wiki pagina die erbij hoort is ook zo saai
en dan zou er eerst een consensus moeten zijn .. nee ik volg dit keer wel even de gebaande wegen

lek maar via mail
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30213606
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef coz het volgende:
ja ..op zich goed punt .. maar enkel het draadje zonder de wiki pagina die erbij hoort is ook zo saai
en dan zou er eerst een consensus moeten zijn .. nee ik volg dit keer wel even de gebaande wegen

lek maar via mail
Nee, geen gelek, niet via mail en niet via c/p.
Is niet handig
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:57:50 #260
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30213813
maak coz gewoon mod , klaar.
(en mij ook)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_30213953
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:49 schreef iteejer het volgende:

[..]

Nee, geen gelek, niet via mail en niet via c/p.
Is niet handig

ik denk dat coz mij niet eens zou durven mailen.
Vrouwenangst enzo...

Hij wilde laatst al niet eens bij mij op de koffie komen !
Nee, meneer spreekt in de stad af met Oversight.

ik mag niet slowchatten in feedback
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30214249
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

Vrouwenangst enzo...

Da´s nou al de 2de keer op een avond dat je hier indirect om ontslag vraagt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:29:42 #263
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30216037
Zie: Bedank hier MUUS
Ik snap de reden van het slotje totaal niet eigenlijk. Tuuwk ging het compleet de verkeerde kant op dan wat mijn bedoeling was maar waarom een slot? Er zijn misschien nog mensen die willen reageren en mocht dit niet zo zijn dan zakt het uiteindelijk toch wel weg. Die niet ontopic posts lees ik dan wel omheen want er is geen andere optie.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_30216406
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:29 schreef livEliveD het volgende:
Ik snap de reden van het slotje totaal niet eigenlijk. Tuuwk ging het compleet de verkeerde kant op dan wat mijn bedoeling was maar waarom een slot? Er zijn misschien nog mensen die willen reageren en mocht dit niet zo zijn dan zakt het uiteindelijk toch wel weg. Die niet ontopic posts lees ik dan wel omheen want er is geen andere optie.
Gezien de reacties die erin stonden was het imo zelfs beter dat het wegzakte. Tot jij het een schopje gaf.
Vond het eerlijk gezegd een vrij pijnlijk topic geworden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30216839
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:29 schreef livEliveD het volgende:
Die situatie hadden we dus al: het zakte weg, kennelijk wilde niemand er op reageren. Ook jij wou niet verder reageren - 'schop' vind ik geen reactie eigenlijk. Als je ergens mee zit, stel dan gewoon rechtstreekse vragen. Heb je zo de pest in haar vertrek omdat dat jouw crew-aspiraties voor de Truth een stuk achterop geholpen heeft, of is er wat anders?
Mijn redenen om te sluiten na het aanvankelijk sticky gemaakt te hebben: na een meer dan een uur durend gesprek met haar man, kwam ik tot de conclusie dat verdere discussie hierover in haar aanwezigheid gevoerd zou moeten worden. Ik zou daar enerzijds een voorstander van zijn, om alle mogelijke misverstanden de wereld uit te helpen, tot in detail op het gebeurde en de voorgeschiedenis daarvan in te gaan. Anderzijds denk ik dat zij dit zelf niet zover zou willen voeren, simpelweg omdat het niemands zaak is.
  vrijdag 2 september 2005 @ 23:58:25 #266
19194 Oversight
◢◤
pi_30218275
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef coz het volgende:
slarioux is de wiki crew .. ik snap alleen het beleid niet

het beleid is ongeveer,
alles kan , probeer maar en als het niet kan merk je het vanzelf
maar dit onderwerp had nut voor de wiki , en het valt natuurlijk perfect onder te brengen onder ONZ en zelfs LIT .. goed natuurlijk is het handig er wat moderatie en guidelines bij te hebben maar het topic leegpleuren en de regels iets aanscherpen lijkt me niet te moeilijk ... .. ach en als het niet mag dan is er ook geen probleem , ik heb wel betere dingen om me druk om te maken

maar
[..]

plus
[..]

vind ik een beetje weinig onderbouwing hebben
WIJ zijn allemaal de wiki-crew..... Slarioux moet niet zeuren!

Jammer dat ie niet even gebruik maakt van de overleg-pagina/ feedbacktopics/ mail /rooksignalen.....

Wáár is geregeld wat er wél en niet op Wiki komt?

ik dacht dat WIJ dat deden.....
◢◤
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:10:20 #267
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30218595
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:46 schreef nokwanda het volgende:
Gezien de reacties die erin stonden was het imo zelfs beter dat het wegzakte. Tot jij het een schopje gaf.
Vond het eerlijk gezegd een vrij pijnlijk topic geworden.
Tja, don't blame me, de OP leek me toch echt duidelijk.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:40:56 #268
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30219319
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:05 schreef iteejer het volgende:
Die situatie hadden we dus al: het zakte weg, kennelijk wilde niemand er op reageren. Ook jij wou niet verder reageren - 'schop' vind ik geen reactie eigenlijk.
'schop' is letterlijk ook bedoeld als schop, het onder de aandacht brengen voor users die het mogelijk gemist hebben. Zakt het dan weer weg, so be it. Ik blijf niet schoppen nee. Iets van mijn mening destilleren uit het woord 'schop' lijkt me niet de bedoeling nee.
Wat voor reactie had je van me willen hebben? Bedankt voor het reageren? Lijkt me niet aan mij om zoiets te posten. Mijn doel was wat er in de OP staat maar blijkbaar was dit niet haalbaar, ok, maar dat is geen beperking om alsnog een bedankje te posten (nu wel vanwege het slotje). Ook al staat deze tussen posts die ik nooit heb willen zien (in deze topic althans)
quote:
Als je ergens mee zit, stel dan gewoon rechtstreekse vragen. Heb je zo de pest in haar vertrek omdat dat jouw crew-aspiraties voor de Truth een stuk achterop geholpen heeft, of is er wat anders?
Allereerst, hulde voor de openheid. Tenminste iemand die een recht in me gezicht durft te posten dat ik de indruk van crew-aspiraties wek en hiervoor medestanders zoek. De meeste mensen spreken dit soort dingen helaas achter me rug om uit. Een conclusie die ik best begrijp, maar zo enorm de plank misslaat o.a. vanwege het woord 'truth' in je zin (en dan heb ik het nog niet eens over de insinuaties). Iets dat Mirage ooit een dubbele agenda noemde. Verder denk je schijnbaar dat ik ergens mee zit, behalve mijn onbegrepenheid van het slotje. Een vorm van speculatie die ik ergens ook in conspiracy topics aantref, maar iets waarvan ik dolgraag een bron wil zien (die je niet zult vinden).

Ik wil het hier best over hebben, publiek of niet, maakt mij niet uit. Maar ik zie niet wat het met mijn vragen te maken heeft. Dat zijn dus duidelijk twee aparte dingen.
quote:
Mijn redenen om te sluiten na het aanvankelijk sticky gemaakt te hebben: na een meer dan een uur durend gesprek met haar man, kwam ik tot de conclusie dat verdere discussie hierover in haar aanwezigheid gevoerd zou moeten worden. Ik zou daar enerzijds een voorstander van zijn, om alle mogelijke misverstanden de wereld uit te helpen, tot in detail op het gebeurde en de voorgeschiedenis daarvan in te gaan. Anderzijds denk ik dat zij dit zelf niet zover zou willen voeren, simpelweg omdat het niemands zaak is.
Ik wil het niet eens hebben daarover, is puur aan haar. Zij maakt keuzes en ik heb nog geen reden gezien om deze niet te respecteren. Als Mod/User heb ik haar meegemaakt als iemand die enorm veel energie in Fok heeft gestoken en, imho, een echt enorm goede mod was voor truth. Ik vind niet dat je haar zomaar op zwart kunt laten gaan en doen alsof ze niet meer bestaat. Hence, een BEDANK topic. Er is een mogelijkheid om een speculeertopic te openen; alle off-topic posts te verwijderen; maar zelfs de mods hier hebben blijkbaar geen andere keus dan het om te dopen tot speculeer en FB topic? Ik zou eerder willen vragen: Waar ben ik niet duidelijk?
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:55:46 #269
19194 Oversight
◢◤
pi_30222068
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef coz het volgende:

Consensus!!

WIKI-Verhaal topic
◢◤
pi_30223475
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef livEliveD het volgende:
... het onder de aandacht brengen voor users die het mogelijk gemist hebben. Zakt het dan weer weg, so be it.
Dat is nou precies wat er al gebeurd is: het wás al weggezakt. Dat gaat zo in een forum. Tenzij je iets kunstmatig in de picture wilt houden. Dan is mijn vraag 'waarom?' zo vreemd toch niet?
quote:
Ook al staat deze tussen posts die ik nooit heb willen zien (in deze topic althans)
'in deze topic althans' - ook weer zo'n kleine, onopvallende toevoeging die vragen oproept. Waar had je dat dan wel willen zien? Waar doel je precies op?
quote:
Allereerst, hulde voor de openheid. Tenminste iemand die een recht in me gezicht durft te posten dat ik de indruk van crew-aspiraties wek en hiervoor medestanders zoek.
Je hebt inderdaad bij meerderen die indruk gewekt. Opvallend is dat men dat alleen van jou zegt, nog voor Mirage uberhaupt al ter sprake kwam. Je werd het niet, oa omdat we een man én een vrouw als crew wilden, en toen nog niet zeker waren of muus uberhaupt nog wel terug zou keren (we wisten immers niks!!) . Ook omdat we vinden dat de crew van de truth uit believers hoort te bestaan, en jij meerdere malen hebt aangegeven dat niet te zijn. En ook omdat in een wazig forum als dit we crew nodig hebben die helder en direct kan zijn: jouw manier van optreden is meestal wat indirect en glibberig, sommigen zouden dat zelfs gluiperig noemen. Indirecte insinuaties, waarvan hierboven twee voorbeelden, zijn niet de manier om als crew op te treden in truth. Als user kun je er aardig mee scoren ja.
Ik herinner me bv een issue in het algemene FB forum, waar de manier waarop ik met sommige truth-users omging centraal stond. Het was een beetje een affik-topic tegen mij, is niets bijzonders, dat gebeurt crewleden wel vaker op een site met de omvang als deze: je kunt niet met iedereen bevriend zijn. Maar goed, jij gaf daar ook ineens kritiek op de manier waarop ik eea aanpakte. Waarom wél als een aantal mensen er duidelijk op uit zijn om mij beentje te lichten, en niet hier intern? Ik had je er hier nooit eerder over gehoord. Dat vind ik een vorm van gluiperigheid en stiekemheid die ik niet kan waarderen. Je kan alles tegen me zeggen, geen probleem. Maar zeg dat dan ook gewoon, en niet dat achterbakse gedraai, om ineens als je denkt medestanders te hebben wél te durven.
So far the facts.
quote:
Een vorm van speculatie die ik ergens ook in conspiracy topics aantref, maar iets waarvan ik dolgraag een bron wil zien (die je niet zult vinden).
Ik denk in het bovenstaande wel een paar redenen gegeven te hebben waarom je de indruk wekt ergens mee te zitten. Maar gelukkig beantwoord je dit hieronder zelf ook al.
quote:
Ik vind niet dat je haar zomaar op zwart kunt laten gaan en doen alsof ze niet meer bestaat. Hence, een BEDANK topic. Er is een mogelijkheid om een speculeertopic te openen; alle off-topic posts te verwijderen; maar zelfs de mods hier hebben blijkbaar geen andere keus dan het om te dopen tot speculeer en FB topic? Ik zou eerder willen vragen: Waar ben ik niet duidelijk?
Doen alsof ze niet meer bestaat?? Draai je de hele zaak niet een beetje om, is zíj niet degene die ineens de indruk wekt dat zij niet meer bestaat?
Ze is niet geband, ze kan overal posten, ook als ze thuis om welke redenen dan ook niet meer de beschikking heeft over internet zijn er zat internet-cafe's.
Ik vind idd ook dat dit niet kan. Maar dan van haar kant. ZIJ is degene die ineens weg was en weg bleef, wetend dat we in een beslissingstraject zaten wat betreft Mirage, en wat betreft een aantal mods op OvjL, en een aantal andere meer algemene crew-zaken. Ik ben idd ook knap nijdig over de gang van zaken ja, en zou graag wat toelichtingen van haar willen. Maar, zoals gezegd, op dit soort dingen, die echt ook wel hun achtergronden hebben, wil ik graag in gaan, maar dan wel ergens waar zij ook aan een discussie deelneemt. Bij voorkeur met haar alleen, jij bent in deze, sorry to say, een irrelevante buitenstaander. Hoeveel topics je ook opent of kickt, het gaat je gewoon verder geen zak aan.
Jij bent kennelijk wat eenzijdig voorgelicht. Over conspiracies gesproken - op deze manier breng je idd een conspiracy-vermoeden in de wereld. In iets als dit kun je maar beter beide partijen aanhoren.

Nog even voor een juist begrip: ik spreek hier geen oordeel over jou uit, daar ken ik je onvoldoende voor. Maar wel een oordeel over je manier van online communiceren.

[ Bericht 0% gewijzigd door iteejer op 03-09-2005 10:20:59 ]
pi_30223599
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:55 schreef Oversight het volgende:
Consensus!!

WIKI-Verhaal topic

goedemorgen
uw wederhelft en ik hadden plannen om een wiki-game vanuit truth te starten
misschien dus niet zo handig om in onzin te gaan overzichten
  zaterdag 3 september 2005 @ 09:41:47 #272
90061 coz
pi_30223727
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:03 schreef Mirage het volgende:

[..]

Vrouwenangst enzo...

! ..
hormoonangst ...
heb je al gemaild hoor , zelfs twee keer .. gebruikte eerst (mijn) verkeerde adres
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef BaajGuardian het volgende:
maak coz gewoon mod , klaar.
(en mij ook)
!
  zaterdag 3 september 2005 @ 09:55:57 #273
19194 Oversight
◢◤
pi_30223836
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

goedemorgen
uw wederhelft en ik hadden plannen om een wiki-game vanuit truth te starten
misschien dus niet zo handig om in onzin te gaan overzichten
`

pfff goeijemorgen.... hmmzzzz

Lekker, twéé keer op m'n donder... voor 1 keer boefje zijn...

jij praat tegenwoordig méér met mijn wederhelft dan ik, en naar jou luisterert ze wél....

duidelijke boodschap.
◢◤
pi_30223858
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:55 schreef Oversight het volgende:

[..]

`

jij praat tegenwoordig méér met mijn wederhelft dan ik, en naar jou luisterert ze wél....

duidelijke boodschap.
Gebruik dat dan ook, slimpie!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 september 2005 @ 10:09:50 #275
19194 Oversight
◢◤
pi_30224015
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Gebruik dat dan ook, slimpie!
enzo..
◢◤
pi_30224018
quote:
quote:
quote:
quote:
duidelijke boodschap.
pi_30224513
quote:

duidelijke boodschap.
En daarmee zeg je tevens dat ze, ongeacht wat jij schijnt te denken (gezien de af en toe), ook niet naar mij luistert.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30224653
Zeg, ga ergens anders ouwehoeren ofzo !

Sir Winston Churchill
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:04:07 #279
90061 coz
pi_30226048
ach nog een uitzondering voor klein stukje feedback naar een modje
ik had ook zekers wel willen langskomen hoor, hormoonangst is natuurlijk een grapje alhoewel .. gezonde angst voor zwangere vrouwen is standaard ingebouwd in een man .. maar ik zat in het centrum , zonder vervoer .. en ik denk dat als ik vervoer had nog wel een paar uur rond moest rijden voor ik het gevonden zou hebben .. totaal onbekend is die regio voor mij
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:42:13 #280
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30232699
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:00 schreef iteejer het volgende:
Dat is nou precies wat er al gebeurd is: het wás al weggezakt. Dat gaat zo in een forum. Tenzij je iets kunstmatig in de picture wilt houden. Dan is mijn vraag 'waarom?' zo vreemd toch niet?
Ik wil het langer in leven houden idd (niet eeuwig though). Gebeurd wel vaker dat een topic even geschopt wordt, meestal niks mis mee imho. Ik snap niet waarom het per se dicht moet daardoor. Volgens mij schop ik het geen 25 keer namelijk. Elke vorm van bedanken is in ieder geval nu de kop ingedrukt en de reden zie ik nog steeds niet.
quote:
'in deze topic althans' - ook weer zo'n kleine, onopvallende toevoeging die vragen oproept. Waar had je dat dan wel willen zien? Waar doel je precies op?
Ik had het in ieder geval niet in mijn topic willen zien, maar das inmiddels meer dan duidelijk. Waar dan? Ik zou willen beginnen met de vraag of ik zo'n 'speculatie' topic überhaupt zou willen zien. Het antwoord is dat het me simpelweg geen zak uitmaakt. Is er wel eentje, prima. Zo niet, ook best. Niks meer, niks minder. Ik wist voordat ik het topic opende ongeveer wat het laatste nieuws was en dat er geen reden was tot paniek. Ik heb dan ook voor mijzelf nooit meerwaarde gezien in een speculatie topic omdat ik immers de info al wist.
quote:
Je hebt inderdaad bij meerderen die indruk gewekt. Opvallend is dat men dat alleen van jou zegt, nog voor Mirage uberhaupt al ter sprake kwam. Je werd het niet, oa omdat we een man én een vrouw als crew wilden, en toen nog niet zeker waren of muus uberhaupt nog wel terug zou keren (we wisten immers niks!!) . Ook omdat we vinden dat de crew van de truth uit believers hoort te bestaan, en jij meerdere malen hebt aangegeven dat niet te zijn. En ook omdat in een wazig forum als dit we crew nodig hebben die helder en direct kan zijn
Ik ben zeker meer openminded dan een believer/non-believer. Een kant kiezen is iets waar ik me niet in kan vinden. Meehelpen om truth een leuke plek te maken heeft een prijs, namelijk het idee dat je dit doet voor een blauw kleurtje. Een begrijpelijke maar hardnekkige misvatting! Velen weten gelukkig beter en snappen waarom ik niet direct mod zijn ambieer.

Ooit, zeg 2 jaar terug tijdens truth slowchat, was er een periode waarbij MUUS er tijdelijk niet was en het leek erop dat er behoefte was aan hulp. In die tijd had ik best tijdelijk bij willen springen maar dit was niet nodig. Dat was toen. Tot voor kort (maand terug ongeveer) heb ik altijd verdedigt waarom ik geen (!) mod zou willen zijn, van welk subforum dan ook (waarbij er subfora zijn die ik liever zou modereren dan truth als ik de keuze moest maken). Dit heb ik ook nooit onder stoelen of banken gestoken (voorbeeld). Meerdere vonden mij een goede kandidaat en ik heb ook altijd in eerlijkheid geantwoord dat ik in eerste instantie nee zou zeggen als iemand uit de crew het zou vragen. Ik zie namelijk als nadeel dat je verplichtingen hebt, is geen ramp want ik zit er doorgaans toch wel maar het geeft een gevoel waar ik op z'n minst aan zou moeten wennen. Verder geeft het ook een vorm van censuur, ook niet direct een ramp maar beide punten geven wel aan dat het eerder een nadeel is als mod dan een voordeel.

Soms vraag ik het wel eens aan crew; waar doe je het voor? Ik vind beweegredenen van mensen erg interessant, vandaar. Analytisch dus. Soms geven ze aan dat ze de zogenaamde macht die soms aan het kleurtje ontleend wordt waarderen. Ik heb daar niks mee en dat is dus ook al geen reden. Ik zou het zelfs prefereren om in de hypothetische situatie een zwarte dan een blauwe mod te zijn. Maar dat ben ik. Dat bepaalde posts het idee geven dat ik bij de crew wil horen snap ik best maar als die mensen dat niet direct in mijn gezicht vragen en zelf conclusies gaan trekken is dat toch echt hun probleem, lijkt me. Tot zover dus weer een drogredenering de wereld uit.
quote:
: jouw manier van optreden is meestal wat indirect en glibberig, sommigen zouden dat zelfs gluiperig noemen. Indirecte insinuaties, waarvan hierboven twee voorbeelden, zijn niet de manier om als crew op te treden in truth. Als user kun je er aardig mee scoren ja.
Gluiperig, populair maken bij users, indirect zijn? Ik moet toegeven dat er hier toch een wenkbrauw omhoog schoot. Jammer dat het zo overkomt, meeste zeggen juist dat ik soms te direct ben waardoor ik de vinger op de zere plek leg. Als ik mezelf populair bij users zou willen maken dan zou ik sommige dingen nooit posten. Daarnaast is roddelen (of ergens het dus achter de rug om kritiek leveren wat veel users doen) juist hetgeen waar ik hard over kan vallen omdat ik eerlijkheid zo waardeer. Ik maak dan ook niet altijd van me hart een moordkuil nee en dus geef ik soms een, in mijn ogen uiteraard terechte, schop. Zowel op Fok als tijdens meets. Ook dit lijkt me niet verkeerd en meeste die ik spreek houden juist van die no-nonsense aanpak en pareren het of zijn het ermee eens.
quote:
Ik herinner me bv een issue in het algemene FB forum, waar de manier waarop ik met sommige truth-users omging centraal stond. Het was een beetje een affik-topic tegen mij, is niets bijzonders, dat gebeurt crewleden wel vaker op een site met de omvang als deze: je kunt niet met iedereen bevriend zijn. Maar goed, jij gaf daar ook ineens kritiek op de manier waarop ik eea aanpakte. Waarom wél als een aantal mensen er duidelijk op uit zijn om mij beentje te lichten, en niet hier intern? Ik had je er hier nooit eerder over gehoord. Dat vind ik een vorm van gluiperigheid en stiekemheid die ik niet kan waarderen. Je kan alles tegen me zeggen, geen probleem. Maar zeg dat dan ook gewoon, en niet dat achterbakse gedraai, om ineens als je denkt medestanders te hebben wél te durven.
So far the facts.
Ik heb in die periode die jij aanhaalt van mijn hart geen moordkuil gemaakt in FB. Daarmee stoot je soms mensen voor het hoofd, ook al bedoel je het ergens goed en is het toch echt opbouwende kritiek. Tuuwk wist ik dat van tevoren. Poststijl was hard, achteraf misschien te hard (ook dat is uit te leggen en te begrijpen). Ik heb dat ook zeker op mijn bord gekregen van een FA maar daardoor kon ik wel aangeven hoe of wat hetgeen dus eigenlijk juist heel positief is uitgepakt. Ik had ook een kloontje en een open proxy kunnen gebruiken om zo geen risico te lopen kritiek te krijgen op deze account, over achterbaks gesproken.

Laten we dan eens naar de post kijken waar je zover ik kan zien op doelt: Truth en psychiatrie . Gaat over je slotje in een FB (!) topic van Lithion. Ik lees nergens dat ik daar het beleid van truth aanval. Ik zie ook totaal geen reden om dat hier in feedback aan te kaarten want daar heeft het geen zak mee te maken. Wat staat er nu in die post waarmee ik je gevoelige scheen heb geraakt? Wat is er nu zo achterbaks? Ik ben heel benieuwd.
quote:
Ik denk in het bovenstaande wel een paar redenen gegeven te hebben waarom je de indruk wekt ergens mee te zitten. Maar gelukkig beantwoord je dit hieronder zelf ook al.
...
Maar, zoals gezegd, op dit soort dingen, die echt ook wel hun achtergronden hebben, wil ik graag in gaan, maar dan wel ergens waar zij ook aan een discussie deelneemt. Bij voorkeur met haar alleen, jij bent in deze, sorry to say, een irrelevante buitenstaander. Hoeveel topics je ook opent of kickt, het gaat je gewoon verder geen zak aan.
Hetgeen ik tegen sommige crewleden (en het beleid ergens) heb heeft weinig te maken met truth. Er zijn een paar kleine dingen die ik graag in truth anders zie alhoewel het meeste niks met modereren te maken heeft. Het stoort me in ieder geval niet genoeg om er werk van te maken en veel is simpelweg niks aan te doen maar is inherent aan forums. Overige dingen waar ik het niet mee eens ben kun je prima in truth feedback nalezen zoals nu.

Hoe jij tot de conclusie komt dat ik ergens mee zit omdat ik het MUUS topic schop is me een compleet raadsel trouwens. Je lijkt te impliceren dat ik het schop om info over de situatie MUUS in te winnen. Ik wil stiekem een bedank topic dat eigenlijk bedoeld is om de discussie aan te wakkeren? Oh?

Tis jammer dat je dit soort motieven aan mij hangt, of om je eigen woorden uit het FB topic te gebruiken, het is een vorm van ongewenste stemmingmakerij imho.
quote:
Nog even voor een juist begrip: ik spreek hier geen oordeel over jou uit, daar ken ik je onvoldoende voor. Maar wel een oordeel over je manier van online communiceren.
Uiteraard, insgelijks.
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:54:56 #281
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_30234837
Persoonlijk zou ik een topic dat na twee weken gekickt wordt met een offtopic reactie zoals 'schop' classificeren als een nutteloze topickick. Hoe goed de bedoelingen ook zijn, iedereen kan zien dat bijv. het topic allang niet meer over 'bedankjes' ging en dan helpt zo'n kick ook echt niet om het weer optopic te krijgen.

'k Zal het nog sterker vertellen: als die 'schop' de laatste reactie zou zijn geweest, dan zou ik 'm weggehaald hebben.
(Un)masking for the greater good.
pi_30235236
Eigenlijk zeg je niets nieuws. Ik ben benieuwd, ga je na een maand ook de bedanktopics voor Haushofer omhoog halen? En vergeet het onzin-forum niet, daar kun je ook nog heel wat opkicken. Ik heb verder ook niets gemerkt van andere users die dit topic bovenaan willen blijven houden. Nokwanda bv liet duidelijk blijken dat ze dat kicken ven een inmiddels genant topic wat beschamend vond. Dank zij dat gekick heeft het bedanktopic een fraai einde gekregen, MUUS zal je dankbaar wezen.

Je hoeft tegenover mij niet te verdedigen dat je absoluut geen mod wou worden. Ik haal slechts aan dat velen van jou die indruk hadden, en aangezien die indruk alleen van jou zo was, zou dat best es kunnen liggen jou handelwijze of uitingen. Dat was zo bij de Truth modkeuze, en recent bij de WFL Haushofer opvolging. Zelf heb ik hier geen oordeel over.

Die FB affaire: geen sprake van zere schenen, maar gewoon wat ik zei: als er onvrede was over de manier van doen op truth, had dat hier opgelost moeten worden, en niet indirect uitgespeeld moeten worden via FB. Heel wat anderen kregen de indruk dat een beetje bitterheid inzake de aanstelling van Mirage meespeelde. En of je dat nu letterlijk zo zegt of niet, je manier van handelen en uitdrukken was zodanig dat die indruk bij meerderen ontstond. Net als met die modschap-affaire.

Je motieven voor dat kicken: ik zeg nergens dat je dat doet om extra info in te winnen, ik constateer alleen dat het tot gevolg heeft dat een discussie wordt aangewakkerd. Aangezien je niet iets in de trant van 'MUUS ik ben je nog steeds zo dankbaar' postte, maar slechts 'schop', is het dan ook niet echt duidelijk waarom je dat deed; dat dit een dergelijke discussie zou precipiteren had je echt wel kunnen voorzien.

Ik heb iig met haar man gesproken, en in wat ik daar hoorde voldoende aanleiding gevonden me geen zorgen meer te maken, en het hoofdstuk 'MUUS' af te sluiten. Omdat zonder haar inbreng iedere verdere discussie hierover zinloos is.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:05:32 #283
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_30238508
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:44 schreef BaajGuardian het volgende:
kut niet met mij , geloof me , dat wil je niet.
zei de vlo tegen de leeuw...

LOL..

kortom, niet zo interressant doen en even de voetjes op de grond houden knul.. in je eigen straat ben je misschien de bink onder de buurtkinderen met je adhd driftbuien.. maar voor haagse begrippen, en geloof mij, stel je werkelijk geen drol voor.. niet iedere fokker is een 15 jarig pubertje..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:29:59 #284
90061 coz
pi_30241172
ik vroeg me al bijna af .. wow sinds waarneer gaat de FB niet meer over baaj

pi_30241554
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:29 schreef coz het volgende:
ik vroeg me al bijna af .. wow sinds waarneer gaat de FB niet meer over baaj

nou.... eigenlijk sinds Iteejers waarschuwing. Niet eens zo heel veel posts terug. Blijkt maar weer es hoe kort het geheugen van de mens is

Een haantjes forum zou ook geen slecht plan zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:44:54 #286
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30241611
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef nokwanda het volgende:

Een haantjes forum zou ook geen slecht plan zijn.
Uiteraard wel zo dat users kunnen inzetten op hun favoriete haan.
pi_30242227
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Uiteraard wel zo dat users kunnen inzetten op hun favoriete haan.
En met enige shocktherapie, zodat de deelnemers niet de ander voor een vlo houden en zichzelf voor een leeuw. Dergelijk gedrag komt naar ik meen niet voor in het dierenrijk.
pi_30242300
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En met enige shocktherapie, zodat de deelnemers niet de ander voor een vlo houden en zichzelf voor een leeuw. Dergelijk gedrag komt naar ik meen niet voor in het dierenrijk.
Nou... daar ben ik nog niet zo zeker van.... ik heb hier ook een hond rondlopen die denkt dat hij een kat is...

Zullen we de boel nu weer laten rusten ?

Het begint bijna op onzin te lijken ( en wat heb ik een hekel aan dit zinnetje )
Sir Winston Churchill
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:10:01 #289
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30242422
quote:

[..]

Inderdaad, ik heb dit:

Maar in de tuin denkt ze dat ze

dat is.
pi_30242462
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb dit:

[afbeelding]

Maar in de tuin denkt ze dat ze

[afbeelding]

dat is.
Maar groot of klein........ van vlooien worden ze allemaal gek. de kleine vlo rulezzzz
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 4 september 2005 @ 02:25:44 #291
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30249297
Kan iemand VS Overheid Adresseert Misinformatie veranderen in "VS Overheid Behandelt Misinformatie" ?

Thanks...
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zondag 4 september 2005 @ 05:37:14 #292
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30251220
quote:

[..]

kan ik het ook eens eens zijn met Johan_de_With ,.. fijn
begin soms steeds beter te begrijpen wat sommige mensen stoort aan truth. , en dan liever het als het Onz forum zien.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_30251965
quote:

[..]

't komt wel voor, maar in het dierenrijk worden zijn de reality checks wat, erm, kritischer.
  zondag 4 september 2005 @ 10:38:19 #294
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30252528
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:25 schreef Hallulama het volgende:
Kan iemand VS Overheid behndelt Misinformatie veranderen in "VS Overheid Behandelt Misinformatie" ?

Thanks...
VS Overheid behndelt Misinformatie ?

Tssk, slordig !

Koffie ?
pi_30252618
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:38 schreef Hallulama het volgende:
VS Overheid behandelt Misinformatie ?

Tssk, slordig !

Koffie ?
Alstublieft meneer.. Wel graag met een koffielikeurtje ernaast. En een warm appelgebak

[ Bericht 2% gewijzigd door iteejer op 04-09-2005 11:05:54 ]
pi_30252869
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:38 schreef Hallulama het volgende:

[..]

VS Overheid behandelt Misinformatie ?

Tssk, slordig !

Koffie ?
wat een VSbash euh rampentopic

sorry

Nog een kopje koffie dan maar ?
Sir Winston Churchill
pi_30252922
maar euh hallu.... ik geloof dat jijzelf ook behoorlijk afdwaalt/offtopic gaat...

Zullen we afspreken dat we nu gewoon gezamelijk ontopic gaan ?
Sir Winston Churchill
  zondag 4 september 2005 @ 11:10:30 #298
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30252991
Hoe bedoel je, ik dwaal af, via welke post dan?
pi_30253088
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:10 schreef Hallulama het volgende:
Hoe bedoel je, ik dwaal af, via welke post dan?
het onderwerp stoer, hell, big brother en omkoping komen aanbod.

o.a. post 10 12, 14 en 16 waren nou niet bepaald ontopic te noemen, eerder een reactie op een offtopic reactie die weer een nieuw theekransjes offtopic reactie oproept...
volgen we het nog ?

Nog een koffie dan maar.
Die koffie smaakt goed !! ik heb al wéken (serieus) geen kop koffie meer gehad.

Maar kijk er even naar... was dit wat je bedoelde of is je wens een mega delete ?
ik beloof je dat ik er nu goed op zal letten.
Sir Winston Churchill
pi_30253132
nee, er stond een spelfout in de titel, die heb ik er al uitgehaald. dat was alles, begrijp ik althans
  zondag 4 september 2005 @ 11:21:51 #301
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30253162
Ja okay, we gingen even in op Robbie1979 z'n ergernissen, probeerde 'm uit te leggen dat als je ergens moe van wordt dat je dan misschien je energie er niet aan moet besteden, en vervolgens was 't aardig beppen met JohnDope, maar van mij mag je dat spul verwijderen ja, goed plan!

En OKAY ik ga ook maar eens een koffie scoren dan
pi_30253191
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:19 schreef iteejer het volgende:
nee, er stond een spelfout in de titel, die heb ik er al uitgehaald. dat was alles, begrijp ik althans
Nou goeiemorgen dan maar
sorry hallulama, ik deed klik en zag bovengenoemde onderwerpen voorbijkomen en dacht echt dat dat hetgeen was wat je stoorde.
Tegelijkertijd zag ik dat het eigenlijk best een gezellig topic was, vandaar

Is alles vergeven ?
* Mirage geeft lineaal aan hallulama en steekt haar hand uit.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')