abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29114789
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het lijkt er af en toe niet op in de Westerse samenleving.
Nope, men grijpt te snel naar de overheid en zoekt een zondebok voor het eigen falen.

Maar we zijn allemaal hypocriet he, de ontkenners zijn het ergst.
Yeah baby Yeah!
pi_29115128
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:31 schreef Elgigante het volgende:

Nope, men grijpt te snel naar de overheid en zoekt een zondebok voor het eigen falen.

Maar we zijn allemaal hypocriet he, de ontkenners zijn het ergst.
Ontwaar ik daar een calvinistisch trekje a la 'wij zijn allemaal zondaars' ?
pi_29115518
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ontwaar ik daar een calvinistisch trekje a la 'wij zijn allemaal zondaars' ?
Zou kunnen....
Ik houdt niet zo van algemeenheden eigenlijk als 'de mens is van nature goed/slecht, maar meer: de mens is zoals de wind waait.
Yeah baby Yeah!
  maandag 25 juli 2005 @ 18:58:57 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29118535
dit was gewoon brute moord , niet goed te praten met wat voor smoesje dan ook , die agenten moeten worden berecht , ik zeg levenslang voor moord met voorbedachte rade x5 voor het aantal schoten.

opruimen dat tuig , achter de tralies ermee
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29118708
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Een prijskwestie he plus het feit dat men niet afhankelijk wil zijn van...
En terecht ook. Je wilt je economie niet blootstellen aan de grillen van een aantal islamitische of anderszins anti-westerse dictators.
pi_29118741
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:58 schreef BaajGuardian het volgende:
dit was gewoon brute moord , niet goed te praten met wat voor smoesje dan ook , die agenten moeten worden berecht , ik zeg levenslang voor moord met voorbedachte rade x5 voor het aantal schoten.

opruimen dat tuig , achter de tralies ermee
Had je dit ook geroepen als het slachtoffer wel een terrorist was geweest?

Beetje makkelijk oordeel vanuit je luie stoel
  maandag 25 juli 2005 @ 19:10:12 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29118854
het was Duidelijk geen terrorist , of ben je Altijd eerst een mogelijk Terrorist en dan pas als het tegendeel bewezen is onschuldig?
idiote mentaliteit dan hoor..
oh wacht , maar jij hebt het ook zo moeilijk in jou luie stoel hey

als ik 3 normaal geklede figuren met machine geweren op me af zie rennen ga ik ook rennen
ben je echt een schaap als je dan stil blijft staan

ik heb echt een 1940 gevoel hierbij , OBEY OR DIE
pi_29119075
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:10 schreef BaajGuardian het volgende:
het was Duidelijk geen terrorist , of ben je Altijd eerst een mogelijk Terrorist en dan pas als het tegendeel bewezen is onschuldig?
idiote mentaliteit dan hoor..
oh wacht , maar jij hebt het ook zo moeilijk in jou luie stoel hey

als ik 3 normaal geklede figuren met machine geweren op me af zie rennen ga ik ook rennen
ben je echt een schaap als je dan stil blijft staan

ik heb echt een 1940 gevoel hierbij , OBEY OR DIE
Je gaat wel erg gemakkelijk voorbij aan het feit dat er nog maar zeer kort geleden tientallen onschuldige britten zijn omgekomen door toedoen van terroristen. En dat er dus een gespannen situatie heerst in Londen, en het dus niet slim is om te vluchten voor lui met machinegeweren. Of dacht je dat er dagelijks criminelen met machinegeweren vrij door Londen heenrennen?
  maandag 25 juli 2005 @ 20:14:15 #109
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29120835
welke terroristen man , heb je nu nog niet door dat er een theater aan de gang is?
pi_29120933
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:17 schreef Jalu het volgende:

Je gaat wel erg gemakkelijk voorbij aan het feit dat er nog maar zeer kort geleden tientallen onschuldige britten zijn omgekomen door toedoen van terroristen. En dat er dus een gespannen situatie heerst in Londen, en het dus niet slim is om te vluchten voor lui met machinegeweren. Of dacht je dat er dagelijks criminelen met machinegeweren vrij door Londen heenrennen?
Dat mag in een democratie geen vrijbrief zijn voor executies, dat was dit niet maar zo simpel als jij het voorstelt is ook weer niet.

Laten we nu niet doen alsof de Britten niet al eerder dit soort acties (bedoeld als executie) uitgevoerd hebben waar het wel terroristen betrof en ze toen wel de goede hadden. Gibraltar en diverse malen in Noord Ierland waar het ook een aantal malen tot 'betreurenswaardige incidenten' kwam.
pi_29121745
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:05 schreef Jalu het volgende:
Had je dit ook geroepen als het slachtoffer wel een terrorist was geweest?
Hier wordt in de media ook zo op gehamerd ... alleen het woordje 'slachtoffer' moet 'verdachte' zijn
Ondertussen hebben ze ook al duideljik gesteld dat dit toch de juiste handelswijze is en zal blijven.
What's next ? Iedereen een chip in zijn lijf ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 25 juli 2005 @ 20:59:41 #112
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29122412
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:17 schreef Jalu het volgende:

[..]

Inderdaad. In een klimaat gevuld met angst en paranoia en waar iedereen voor iedereen bang wordt gemaakt, is het erg normaal om rustig te blijven staan wanneer er een troepje niet ge-identificeerde schreeuwende kale mannen met geweren op je komt afrennen. De doorsnee burger blijft in zo'n geval ijzig kalm staan en neemt zelf een fotootje van zo'n toch wel aparte gebeurtenis.

Als zo'n bende in jouw richting komt gestormd, denkt ieder weldenkend mens direct: "Hey, kijk eens aan, dat zijn ongetwijfeld agenten. Oh jee, ik heb m'n dikke jas aan en rekening houdend met recente gebeurtenissen denken ze vast en zeker dat ik iets ondeugends ga doen. Misschien is het opportuun om even te blijven staan en dan kan ik met degelijke argumenten aantonen dat er een misvatting is van hunnentwege. "
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 25 juli 2005 @ 21:41:01 #113
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_29123813
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:08 schreef Pimk het volgende:

[..]

Jammer, omdat Brazilie een arm land is, is het het enige Westerse land waar geen Moslims wonen. Dat nu juist een immigrant uit Brazilie met een Moslimfundamentalist wordt verward.
Brazilie is geen westers land en heeft geen Westerse cultuur. Het is een Zuid-Amerikaans land met de Latijns-Amerikaanse cultuur.
Krekker is de bom!
pi_29124684
Tja, jammer, maar nu weten die kutterroristen wel dat er niet met Britten te sollen valt!!
geniet nooit met mate
  maandag 25 juli 2005 @ 22:10:01 #115
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_29124829
Hij werd 8 keer getroffen, doeltreffend en goed opgeleide agenten.
pi_29124923
Ik denk dat er hier wat problemen met de taal zijn geweest, Brazilianen kunnen vaak geen woord Engels
  maandag 25 juli 2005 @ 22:15:22 #117
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_29125001
Je verwacht toch niet dat de puttas ingleses protugees gaan brabbelen
pi_29125825
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:15 schreef dancemacabre het volgende:
Je verwacht toch niet dat de puttas ingleses protugees gaan brabbelen
Het resultaat is dan ook bekend
  maandag 25 juli 2005 @ 23:01:00 #119
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_29126741
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik denk dat er hier wat problemen met de taal zijn geweest, Brazilianen kunnen vaak geen woord Engels
Betwijfel of er uberhaupt veel woorden zijn gewisseld.

Betwijfel of een agent in burger naar een in zijn ogen potentiele zelfmoordenaar zal roepen dat hij van de politie is.
Krekker is de bom!
  maandag 25 juli 2005 @ 23:02:50 #120
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_29126804
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:05 schreef gimme.shelter het volgende:
Tja, jammer, maar nu weten die kutterroristen wel dat er niet met Britten te sollen valt!!
Alsof iemand die bereid is zichzelf op te blazen nu opeens wel bang wordt omdat hij kan komen te overlijden door politiekogels. Ja, nu zal hij nog minder snel aarzelen de bom te laten ontploffen wanneer hij vermoed dat de politie achter hem aan zit ja.
Krekker is de bom!
  maandag 25 juli 2005 @ 23:04:07 #121
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29126860
Hmm... 8 keer met een semi-automatisch geweer geeft wel te denken.
pi_29127703
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:01 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Betwijfel of er uberhaupt veel woorden zijn gewisseld.

Betwijfel of een agent in burger naar een in zijn ogen potentiele zelfmoordenaar zal roepen dat hij van de politie is.
Er zal toch vast wel geroepen zijn "if you don't stop we will shoot", waarop die man natuurlijk gedacht heeft dat ze zijn portemonnee wilden ofzo. Zoiets denk ik iig
  maandag 25 juli 2005 @ 23:48:42 #123
6941 APK
Factual, I think.
pi_29128503
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef Wojworshebn het volgende:
Knap dan, dat hij het drie jaar in Engeland heeft volgehouden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29128539
Wat erg dat die man (waarschijnlijk) onschuldig was :-O
pi_29133648
Is er al bekend of die acht schoten door èèn agent zijn afgevuurd of meerdere agenten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')