Wat moet erin en wat niet ?quote:Op zondag 24 juli 2005 08:34 schreef hollander76 het volgende:
En je moet de OP ff fixen volgens sommige mensen, niet zo zeer van mij![]()
Staat op de fok.wiki, in de 'site navigatie' rechts bovenin je scherm de onderste van het lijstjequote:Wat moet erin en wat niet ?
Ik open niet vaak topicsen ik zou begot niet weten wat er in de OP moet
.
Vinnik ook een klote streekquote:Moeten ze de gesloten topics maar niet verbergen.
als de OP er is kan je toch klikken op de link naar t vorige deelquote:Op zondag 24 juli 2005 08:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Staat op de fok.wiki, in de 'site navigatie' rechts bovenin je scherm de onderste van het lijstje
[..]
Vinnik ook een klote streek![]()
Kan ik de laatste post niet meer lezen![]()
Zie jij een OP dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 08:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
als de OP er is kan je toch klikken op de link naar t vorige deel
ik zeg toch ALS de OP er isquote:Op zondag 24 juli 2005 08:50 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zie jij een OP dan?![]()
Nee dus, dus kan ik naar het vorige topic?![]()
Dat bedoel ik maar......... wij willen een OP![]()
![]()
Gaan we mierenneuken over een 3 letterig woordje op de vroege ochtendquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 08:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Gaan we mierenneuken over een 3 letterig woordje op de vroege ochtend![]()
Oke, jij hebt gelijk![]()
Site navigatie staat rechts bovenaan bij mijquote:Op zondag 24 juli 2005 08:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Staat op de fok.wiki, in de 'site navigatie' rechts bovenin je scherm de onderste van het lijstje
[..]
Vinnik ook een klote streek![]()
Kan ik de laatste post niet meer lezen![]()
Luie flikker, ff zoeken op PUB slowchat, en je vindt dat ding snel genoeg, daarnaast staat ie ook rechts bovenin, en dat ontken ik nergensquote:Op zondag 24 juli 2005 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Site navigatie staat rechts bovenaan bij mij
En in de Wiki zie ik zo snel niets van PUB staan
Naja ik ga slapen en bedank alvast de mod die de titel en OP aanpast
zelfs ik heb de OP gevonden en ik wist weet niet eens goed wat de wiki nou eigenlijk isquote:Op zondag 24 juli 2005 08:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Luie flikker, ff zoeken op PUB slowchat, en je vindt dat ding snel genoeg, daarnaast staat ie ook rechts bovenin, en dat ontken ik nergens
Hoiquote:Op zondag 24 juli 2005 09:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
zelfs ik heb de OP gevonden en ik wist weet niet eens goed wat de wiki nou eigenlijk is
Heyquote:
ik hoef alleen ff wat dingen in de was te gooien en ff stofzuigen tenzij mijn moeder dat zelf doet..maar zal wel niet want die was laat thuis en dan slaapt ze nu beetje uitquote:Op zondag 24 juli 2005 09:16 schreef hollander76 het volgende:
Ontbijten, kattenbak schoonmaken, nog een bak schoonmaken, kijken of de kleintjes nog willen spelen of eten, nog een keer de eerste kattebak schoonmaken en ontbijten.![]()
IK ben nog wel ff bezig
Waarom ga jij er zo vroeg uit dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 09:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Vanmorgen al om 7 uur uit bed, vader moest naar amerika.
quote:Op zondag 24 juli 2005 09:28 schreef Conflict het volgende:
40 in TT gezet...
Ook mijn dank is grootquote:
Niet echtquote:Op zondag 24 juli 2005 10:55 schreef brainster het volgende:
Goedemorgen mensen.
Heb ik nog iets gemist?
Ik heb hier al zooo vaak gespamd voor WP maar het helpt niet hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 11:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Doen jullie trouwens ook ff mee aan Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #31
In jouw sig is dat een psp? zoja: erg leuk gedaanquote:Op zondag 24 juli 2005 12:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
lol OK ik ga tot het einde van deze maand niet pulsen
quote:
* GotenSSJ checkt bankrekeningquote:Op zondag 24 juli 2005 12:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
![]()
Echt kut en dan heb ik ook niet eens meer geld
GT4 en Twisted Metalquote:Op zondag 24 juli 2005 12:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga zo hard de nieuwe GTA en Wipeout PURE kopen dan
ja ik heb steam enzo, why ?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heeft er hier iemand Steam (met Half-Life enzo?
Je kan het toch ook zacht doenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga zo hard de nieuwe GTA en Wipeout PURE kopen dan
Potje TFC spelen?quote:
ik ken jou nietquote:Op zondag 24 juli 2005 13:10 schreef justhg het volgende:
Ik kom terug van vakantie en merk dat veel van mijn vrienden op hyves.nl zitten.
Heb ik een hype gemist,of zit iedereen er al "op"?
Hoiiiiiiquote:Op zondag 24 juli 2005 13:07 schreef Imberr het volgende:
is t raar dat ik absoluut geen idee heb waar t nou over gaat?behalve GTA..das ruig
Nee Hyves is klotequote:Op zondag 24 juli 2005 13:10 schreef justhg het volgende:
Ik kom terug van vakantie en merk dat veel van mijn vrienden op hyves.nl zitten.
Heb ik een hype gemist,of zit iedereen er al "op"?
Zoiets als Cu2 geloof ik.Niks boeiends dus.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hyves?
Krijg ik ook altijd mailtjes van.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zoiets als Cu2 geloof ik.Niks boeiends dus.
Problemen met een meisjequote:
Jupquote:
Ik ben niet echt in de mood voor slowchattenquote:
en alweer terugquote:Op zondag 24 juli 2005 14:08 schreef Imberr het volgende:
ach..ik ga nu toch ff naar een vriendin toe![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 14:26 schreef Imberr het volgende:
][..:: ::..][..:: Moniek ::..][..:: ::..]____[..:: ::..][..:: Donderdag naar Tsjechië..:: ::..][..:: ::..][ zegt:
HOoooOoooOoooiiIiii meid!!!!
omghoe kom ik toch aan dit soort types in me lijst?
bij mij staat ze in de groep: mensen diek niet kenquote:
Weten de fokkers ook gelijk waar ze staan bij jouquote:Op zondag 24 juli 2005 14:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij mij staat ze in de groep: mensen diek niet kenzou eigenlijk een groep Br33zaHhHw1JfUhHh moeten aanmaken
daar komen er dan ook meteen een stuk of 20 in
quote:Op zondag 24 juli 2005 14:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weten de fokkers ook gelijk waar ze staan bij jou![]()
*Verkapt hoe veel fokkers heb ik in me lijst postquote:Op zondag 24 juli 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar nee, voor hen heb ik ook een aparte groep(waar er inmiddels al 26 instaan
)
Ik heb een groep Br33Z@H B@B3$, en gewoon voor fok . FOK!quote:Op zondag 24 juli 2005 14:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij mij staat ze in de groep: mensen diek niet kenzou eigenlijk een groep Br33zaHhHw1JfUhHh moeten aanmaken
daar komen er dan ook meteen een stuk of 20 in
Ik ook...quote:
Ik zinds half 1quote:
Toen werd ik wakker, stelleke aso buren hadden een schreeuwende koter door de tuin rennen...quote:
sinds me geboortequote:Op zondag 24 juli 2005 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]sinds wanneer ben jij een raar meisje ?
UHmquote:
Niks gemist... geweun gek in t kopke.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]
UHmIk was om 7 uur al op, dus niet zeiken
![]()
En wat is er met die meid, heb ik wat gemist?
Dat geloof ik maar al te graagquote:
Ik heb er een in de familie en die is echt zo gek als een deurquote:
zou t niet wetenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aha
Waarom ben je dan raar ? verklaar je nader.
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:50 schreef BObNL het volgende:
Raar hoe kom je erbijNou echt niet
![]()
Ze is knettergek![]()
Moeten we nu klappen ?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:54 schreef hollander76 het volgende:
* hollander76 heeft vandaag aardappels geschild, en ook sperziebonen schoongemaakt![]()
Als ik morgen geen voedselvergiftiging heb is het wel een unieke gebeurtenisquote:
Dan kom je in de krantquote:Op zondag 24 juli 2005 15:56 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als ik morgen geen voedselvergiftiging heb is het wel een unieke gebeurtenis
That's the spiritquote:Op zondag 24 juli 2005 15:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
*Laat zich op zijn knieen voor Hollander76 vallen![]()
ik heb gister crocodile gezienquote:Op zondag 24 juli 2005 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb gister de film Saw gezien.
Echt supergoed
Eigenlijk zou Imberr deze post moeten maken:quote:
haha die meid waar ik naast in de bios zat hequote:Op zondag 24 juli 2005 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb gister de film Saw gezien.
Echt supergoed
Die op RTL5????quote:Op zondag 24 juli 2005 16:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb gister crocodile gezienbaggere, ranzige k*tfilm maar ik heb wel weer es goed kunnen lachen
![]()
![]()
Ik heb hem op DVDquote:Op zondag 24 juli 2005 16:01 schreef BObNL het volgende:
[..]
haha die meid waar ik naast in de bios zat he![]()
Die kon gillen
Leuke film idd
![]()
jaa! was echt te nep gewoon!quote:Op zondag 24 juli 2005 16:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Die op RTL5????
Te triest voor woorden die film
Die krokodil van 25 meter lang![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:03 schreef BObNL het volgende:
Euro trip blijf ik ook nogsteeds een heerlijke film vinden![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 24 juli 2005 16:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa! was echt te nep gewoon!heb me kapot gelachen
![]()
Ik haak afquote:Op zondag 24 juli 2005 16:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
omg! moet je zien wat een vriendin zei daarover: flubber was hees en da werd zun ondergang
![]()
hahaha oh my godquote:Op zondag 24 juli 2005 16:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
omg! moet je zien wat een vriendin zei daarover: flubber was hees en da werd zun ondergang
![]()
en dat is niet t meisje dat jouw mailadres wou maar weer n anderquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:16 schreef BObNL het volgende:
Dat ze met haar broer zo cheil staat te zoenen in die discotheek
Ik ook, over een uur moet ik de keuken weer inquote:
Ik begin ook weer honger te krijgen, terwijl ik net ontbeten heb,quote:Op zondag 24 juli 2005 16:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook, over een uur moet ik de keuken weer in![]()
Het leven van huisvrouw is zwaar![]()
beter dat je hier ook ff komt koken danquote:Op zondag 24 juli 2005 16:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook, over een uur moet ik de keuken weer in![]()
Het leven van huisvrouw is zwaar![]()
Als je dan toch bezig bent hè...quote:Op zondag 24 juli 2005 16:21 schreef bupatH het volgende:
[..]
beter dat je hier ook ff komt koken dan![]()
Wach ja, ik kook al voor 2 man, dus dan kunnen er nog wel meer bij hoorquote:
Beter dan dat ik ga kokenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:25 schreef BObNL het volgende:
Ga bij mijn oma eten, dus vanaf morgen Fok ik live vanuit het ziekenhuis
Ik vind koken wel leuk meestalquote:Op zondag 24 juli 2005 16:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Beter dan dat ik ga koken
Ik heb een heel boekwerk met instructiesJe gaat bijna denken dat het huishouden nog echt werken is ook
![]()
Ik ook, anders had ik mijn broer laten werkenquote:Ik vind koken wel leuk meestal![]()
Dat gaat never nooit niet lukkenquote:...wordt altijd wel beter dan dat van mijn ouders![]()
Daar ben ik ook goed inquote:Op zondag 24 juli 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
ik kan niet es kokenalleen dingen opwarmen in de magnetron
Ik kan 's morgens broodjes maken in de oven.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
ik kan niet es kokenalleen dingen opwarmen in de magnetron
Leftover chinees voordat ik ga werkenquote:
Appyheijn housemerk kant en klaar maaltijdenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Leftover chinees voordat ik ga werken
Witte bonen in tomatensaus
De rest kook ik
Maar wat ik opwarm is ook meestal goed warm, soms iets te warm![]()
Ik zou graag meedoen.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er wordt trouwens nietr echt veel gepimpd met vriendjes/ vriendinnetjes he?ja dat topic loopt niet echt
Ik ga toch geen maaltijden eten van de concurrent, EN mijn oud werkgeverquote:Op zondag 24 juli 2005 16:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Appyheijn housemerk kant en klaar maaltijden![]()
Hetzelfde probleem hierzo, nou loopt er in Bilthoven ook helemaal niks rond wat enigzins normaal isquote:Op zondag 24 juli 2005 16:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik zou graag meedoen.![]()
Heb alleen geen vriendin.![]()
![]()
Doot aan de crazy frogquote:Op zondag 24 juli 2005 16:38 schreef Eix het volgende:
Ow help, ik heb iemand in mn lijst die de crazy frog leuk vind...![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem hierzo, nou loopt er in Bilthoven Geleen ook helemaal niks rond wat enigzins normaal is![]()
T probleem met mij is dat ik vrij ingewikkeld ben.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem hierzo, nou loopt er in Bilthoven ook helemaal niks rond wat enigzins normaal is![]()
Tja, ik heb verschillende keuzes:quote:Op zondag 24 juli 2005 16:41 schreef Eix het volgende:
[..]
T probleem met mij is dat ik vrij ingewikkeld ben.En alle enigzins knappe meisjes uit mn klas hebben al een hele harem aan jongens versleten.
![]()
Nou, join the club dan.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tja, ik heb verschillende keuzes:
1) Kakker + SOA door teveel jongens =
2) Kakker + arrogant =
3)Te lelijk voor woorden =
4) Beetje vreemd maar wel lekker =, maar => bezet
Nou dat waren de mogelijkheden dus wel, en bij 4 vis ik altijd achter het net![]()
![]()
waar ik schijt aan kan hebben
![]()
Preciesquote:
Idd, maak me er niet zo druk om...quote:Op zondag 24 juli 2005 16:52 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Precies
Lekker rustig vrijgezel zijn
Maar wel Imberr mee uitvragenquote:
Altijd leukquote:Op zondag 24 juli 2005 16:55 schreef joupee het volgende:
* is blij dat ie terug is na 7 uur in de auto te hebben gezetenhoi allemaal
![]()
T was een niet serieuze bedoeling maar hoopte wel op een serieus antwoord.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar wel Imberr mee uitvragen
Of was jij dat niet ?/Of was dat niet serieus bedoeld ?
Jaja.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:56 schreef Eix het volgende:
[..]
T was een niet serieuze bedoeling maar hoopte wel op een serieus antwoord.
ik ga zo aan mijn grote friet oorlog beginnenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn pizza was lekker
Ik was even etenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:55 schreef MaRySe het volgende:
Hallo Imberr, Eix & GotenSSJ
Het is niet echt druk vandaag.
BeFquote:Op zondag 24 juli 2005 16:58 schreef joupee het volgende:
[..]
ik ga zo aan mijn grote friet oorlog beginnen![]()
Dan doe je aan Bier en Frituur dus BeF !quote:Op zondag 24 juli 2005 16:59 schreef joupee het volgende:
[..]
ik kom net uit duitsland joh.. bier genoeg gehad daar![]()
Is dat niet een sub forum verderquote:Op zondag 24 juli 2005 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan doe je aan Bier en Frituur dus BeF !![]()
houdoequote:Op zondag 24 juli 2005 17:04 schreef hollander76 het volgende:
Bier gaat koud, en ik ga de keuken in.
Laters mensen
LOL. Ik ben weer terug trouwens, moest mee WANDELENquote:Op zondag 24 juli 2005 16:47 schreef bupatH het volgende:
sorry moest ff toen ik je ava zag
[afbeelding]
Brechtje heeft gesproken.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef Brechtje het volgende:
Er is gesproken over deze Slowchat.
En Slowchat is eigelijk ook hoe jullie IRL met elkaar praten.
Dus ik bemoei me er niet mee.
Alleen 1 ding: Ga niet 10 reacties onder elkaar posten als er even niemand meer is.![]()
Hey limburgerquote:
Nog een limburgerquote:
Tuurlek, lkkr vakantie hè.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Alles good mit dich?
Saus gaat koken, je mag het niet laten aanbranden. Heb je gewoon zo'n blik in de pan geknikkert?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:23 schreef Snqqpy het volgende:
Help!
Ik wil Ravioli maken, maar er staat dat ik het niet moet laten koken, maar er zit al saus op, moet ik dan zelf water toevoegen of gaat de saus koken ofzo?
Ja, dat bedoel ikquote:Op zondag 24 juli 2005 17:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Saus gaat koken, je mag het niet laten aanbranden. Heb je gewoon zo'n blik in de pan geknikkert?
die biefstuk doet het hemquote:Op zondag 24 juli 2005 17:48 schreef Eix het volgende:
Ik ga zometen lekker biefstuk met frietjes eten.
Yep, biefstuk.quote:
*zichzelf probeert te overtuigen dat zijn kroket nog lekkerder wasquote:Op zondag 24 juli 2005 19:47 schreef Eix het volgende:
Ik heb lekker mn bief opgegeten.
Wat was ie lekker...![]()
Dat gaat je niet lukken.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:51 schreef joupee het volgende:
[..]
*zichzelf probeert te overtuigen dat zijn kroket nog lekkerder was![]()
Het lijkt me ook niet te kanen om een biefstuk eerst door het paneermeel te baggeren, en daarna in de frituur te gooienquote:Op zondag 24 juli 2005 19:54 schreef joupee het volgende:
[..]
het was een kwekkeboomen jouw biefstuk was vast niet op mijn manier klaargemaakt
![]()
Hij was goed doorbakken en heerlijk. En ik had ook nog heerlijke goed gebakken champions met paprika en natuurlijk frieten van zeer goede kwaliteit.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:54 schreef joupee het volgende:
[..]
het was een kwekkeboomen jouw biefstuk was vast niet op mijn manier klaargemaakt
![]()
okee jij wintquote:Op zondag 24 juli 2005 19:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Hij was goed doorbakken en heerlijk. En ik had ook nog heerlijke goed gebakken champions met paprika en natuurlijk frieten van zeer goede kwaliteit.![]()
Nou, proficiat.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben 16de geworden bij een tourmanager
Van de 30.000+
Heb nu een ubercool massasgepakket gewonnen![]()
![]()
Post dan s door.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
wow julie zijn gewoon een hele dag bezig met 1 topic
Imberr is er niet hequote:Op zondag 24 juli 2005 20:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
wow julie zijn gewoon een hele dag bezig met 1 topic
In combi met je usericonquote:
Dank je conflictquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
In combi met je usericon
sry, melige bui
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik meld me even
Ik ben niet boersquote:
Altijd he!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
En is het weer gezellig hier ?
Enorm, maar een beetje zondagse rust hequote:Op zondag 24 juli 2005 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
En is het weer gezellig hier ?
Eye of the tiger hier. op repeatquote:Op zondag 24 juli 2005 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb Kiss opstaan thuis
Toch wel beter dan die neppe rappers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |