Harde drugs maakt je veel blijer.quote:
Het is wel iets waar je aan kunt doen. De sleur eens een keer doorbreken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 juli 2005 04:42 schreef Bolderbast het volgende:
tegenwoordig is alles neutraal, word nergens meer vrolijk van, maar ook niet verdrietig...
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
als je moe bent, moet je meer gaan sporten, it's that simple.
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had het niet over therapie, ik had het over medicatie. Therapie lijkt me overigens ook niet nodig, wat TS nodig heeft zijn nieuwe uitdagingen en zich losmaken van zijn passiviteit
En wat is jouw doel?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
Een mens heeft doelen nodig, jij dus ook. Anders leef je alleen om te werken
Ik heb er meerdere, geen zin om je die allemaal te vertellenquote:
waar woonde je voor je verhuisde rotterdam neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:44 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik woon nu in Twente, waar de mensen een stuk soberder en rustiger zijn over het algemeen. Ik vind ze gewoon saai, en zij vinden mij een gozer die teveel praat en te spontaan is. Ik blijf het gevoel hebben dat de verhuizing iets met m'n huidige 'situatie' te maken heeft.
[..]
Woon inderdaad nog een jaartje ofzo bij m'n ouders. Mijn huidige school is vlakbij m'n huis, dus ik zie er het nut nog niet echt van in om uit huis te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |