abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:55:03 #201
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29220557
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nirvana heeft met In Utero gewoon de stijl van Bleach en de productie van Nevermind samengenomen. Niks mis mee.
Bleach was veel harder, ruiger, schreeuweriger, depressiever. In Utero had veel meer melodie en klonk veel "cleaner".
2 totaal verschillende cd's vind ik.
quote:
Niet gelikter dan 99% van de hedendaagse punk.
Dan luister je de verkeerde punk.
pi_29714906
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:39 schreef Plaguebearer het volgende:

[..]

Zozo, jij kan goed rekenen zeg

Maar idd, toen ik 8 was luisterde ik al naar Maiden en Metallica. Muzikaal goed opgevoede buurjongen van een paar jaar ouder

Ga je ook nog inhoudelijk op mijn post in?
Ik is het met jou mening wel eensch, niet te veel zeuren, mensen veranderen dus bands ook, het zal altijd veranderen, zelfs Pop princesjes veranderen van lievertjes naar r&b bitches.... dat van buurjongens ken ik mijne begon met gitaar spelen enzo dus dan word je helemaal beinvloed.

Accepteer gewoon hoe het is ipv als een opa te zeggen "vroeger was alles beter"
Door de verandering vind je juist dat ze vroeger beter waren en ga je dat meer waarderen

Als het in Amerika is heb je zowiezo al 50% kans dat iets verpest word....
-film remakes
-comic film versies (niet alles maar wel veel)
-mensen (plastische chirurgie any one?)
-muziek
en toen.....
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:58:49 #203
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_29715060
metallica is gewoon bagger thrash, luister naar anthrax en je weet wat echte 80's trash is
metallica dudes zijn gewoon rehab huilies
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_29715182
Anthrax is kick.
net als Metallica overigens hoor.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:11:50 #205
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_29715455
ik heb anthrax lekker gezien op graspop
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_29716452
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef error32 het volgende:
metallica is gewoon bagger thrash, luister naar anthrax en je weet wat echte 80's trash is
alleen jammer dat Belladonna klinkt als een eigthies zanger en Hetfield daar geen last van had. Metallica klinkt daardoor tijdlozer.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:02:47 #207
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_29720245
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

alleen jammer dat Belladonna klinkt als een eigthies zanger en Hetfield daar geen last van had. Metallica klinkt daardoor tijdlozer.
Hetfield klinkt als een eighties thrash zanger wat hem wat dat betreft niet tijdlozer zou moeten maken.
pi_29720903
Ach alleen wannebee metalheads bashen metallica, Anders komen ze niet stoer over.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:29:22 #209
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_29720961
metallica is gewoon voor softies
*zet snel Cannibal Corpse op*
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:02:06 #210
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29723749
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef error32 het volgende:
Anthrax is naadje. De band die HET definitieve thrash-album heeft gemaakt is Forbidden met Twisted Into Form.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29724218
Luister allemaal een keer naar de band "Beatallica" (wel te vinden op Kazaa of zo), echt een geweldige band met Beatles nummers in Metallica stijl. De zanger klinkt meer als James Hetfield dan James zelf
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:35:08 #212
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_29724694
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:17 schreef Samcali het volgende:
Luister allemaal een keer naar de band "Beatallica" (wel te vinden op Kazaa of zo),
Je kunt natuurlijk ook gewoon de complete discography legaal van hun officiële website downloaden
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:54:21 #213
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_29725129
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef error32 het volgende:
ik heb anthrax lekker gezien op graspop
Zelfde verhaal als Metallica. Oudere albums zijn geweldig en de rest
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_29725725
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:02 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Anthrax is naadje. De band die HET definitieve thrash-album heeft gemaakt is Forbidden met Twisted Into Form.
Dan is Master of Puppets geen thrash zeker? Vind het raardat sinds Metallica niet meer cool is dat meteen ook maar hun klassieke albums troep is. Althans als ik sommige mensen zo mag geloven. Maar eerlijk is eerlijk Master of Puppets is een van de beste metalalbums allertijden, dan kan het gewoon thrash zijn.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:23:51 #215
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_29725938
de nieuwere metallica albums zijn crap, en de oude spreken mij niet aan (nou, dat heb ik toch netjes uitgelegd al zeg ik et zelf)
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:26:12 #216
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_29726014
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dan is Master of Puppets geen thrash zeker? Vind het raardat sinds Metallica niet meer cool is dat meteen ook maar hun klassieke albums troep is. Althans als ik sommige mensen zo mag geloven. Maar eerlijk is eerlijk Master of Puppets is een van de beste metalalbums allertijden, dan kan het gewoon thrash zijn.
Ik ben jarenlang fan van Metallica, maar dan meer door hun oudere cd's. Master of Puppets is inderdaad echt een schitterende cd net als And justice for all. Maar na dat album is imo het verval van Metallica begonnen doordat ze op de commerciële toer gingen met The black album.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 22:43:47 #217
106776 Nickthedick
pi_29735247
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Zei ik dat dan? Master is een geweldig album, maar wees eerlijk... the thing that should not be, diposable heroes en leper messiah? Dat zijn gewoon fillers; en daarom is twisted van Forbidden gewoon beter... 0 fillers.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29735783
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Zei ik dat dan? Master is een geweldig album, maar wees eerlijk... the thing that should not be, diposable heroes en leper messiah? Dat zijn gewoon fillers; en daarom is twisted van Forbidden gewoon beter... 0 fillers.
Nee dat zei je ook helemaal niet maar ik moest het kwijt Maar die fillers (het zijn idd de drie minste tracks van het album) vind ik nog van een erg hoog niveau, muzikaal gezien ook. Het is op dat album (en eigenlijk alle oude metallicaalbums) ook niet altijd thrash, het is gewoon diverser en daarom beschouw ik Metallica ook niet als een thrash band. Wel als meest invloedrijke metalband (Maiden daar vlak achter) sinds Black Sabbath en ik vrees dat dit nooit meer gaat veranderen.
pi_29736147
Disposable heroes en leper messiah vind ik juist bij de betere nummers op dat album horen.
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef Kill_em_all het volgende:
Ach alleen wannebee metalheads bashen metallica, Anders komen ze niet stoer over.
Metallica is al jaren over hun top, het is een verzameling oude lullen die teren op hun al even oude roem van toen ze nog wel goede nummers maken. Nu is daar in principe niets mis mee, veel metalbands uit de 80s bestaan nog steeds en doen voor de lol en het geld concert na concert met alleen dat oude materiaal, maar die andere bands doen tenminste niet alsof ze nog steeds the hottest shit since sliced bread zijn. Metallica denken dat ze nog zooo cool zijn, terwijl het enige wat ze sinds hun glorietijd gepresteerd hebben het naaien van hun fans en releasen van waar-de-loos materiaal is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 17 augustus 2005 @ 23:08:01 #220
106776 Nickthedick
pi_29736246
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef StefanP het volgende:
Disposable heroes en leper messiah vind ik juist bij de betere nummers op dat album horen.
Smaken verschillen.
pi_29736451
Damage inc., the thing that should not be en welcome home vind ik allemaal slechter
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_29738945
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef StefanP het volgende:
[..]

Metallica is al jaren over hun top, het is een verzameling oude lullen die teren op hun al even oude roem van toen ze nog wel goede nummers maken. Nu is daar in principe niets mis mee, veel metalbands uit de 80s bestaan nog steeds en doen voor de lol en het geld concert na concert met alleen dat oude materiaal, maar die andere bands doen tenminste niet alsof ze nog steeds the hottest shit since sliced bread zijn. Metallica denken dat ze nog zooo cool zijn, terwijl het enige wat ze sinds hun glorietijd gepresteerd hebben het naaien van hun fans en releasen van waar-de-loos materiaal is.
Ze doen gewoon waar hun zin in hebben, moeten hun toch weten. Ik zie geen reden om ze te bashen alleen omdat het de laatste paar albums niet meer zulke hoge kwaliteit is. Op die manier kan je ook wel zeggen dat elk maiden album bijna hetzelfde is. Metallica probeert iig nog iets nieuws, dat het niet zo goed uitpakt is weer een ander verhaal.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:34:19 #223
106776 Nickthedick
pi_29739574
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ze doen gewoon waar hun zin in hebben, moeten hun toch weten. Ik zie geen reden om ze te bashen alleen omdat het de laatste paar albums niet meer zulke hoge kwaliteit is. Op die manier kan je ook wel zeggen dat elk maiden album bijna hetzelfde is. Metallica probeert iig nog iets nieuws, dat het niet zo goed uitpakt is weer een ander verhaal.
Mwoah... paar albums, 15 jaar (klinkt toch even anders niet?)
  donderdag 18 augustus 2005 @ 02:00:38 #224
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29741840
the Lightning > MoP

Zo !
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')