Bleach was veel harder, ruiger, schreeuweriger, depressiever. In Utero had veel meer melodie en klonk veel "cleaner".quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nirvana heeft met In Utero gewoon de stijl van Bleach en de productie van Nevermind samengenomen. Niks mis mee.
Dan luister je de verkeerde punk.quote:Niet gelikter dan 99% van de hedendaagse punk.
Ik is het met jou mening wel eensch, niet te veel zeuren, mensen veranderen dus bands ook, het zal altijd veranderen, zelfs Pop princesjes veranderen van lievertjes naar r&b bitches.... dat van buurjongens ken ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:39 schreef Plaguebearer het volgende:
[..]
Zozo, jij kan goed rekenen zeg![]()
Maar idd, toen ik 8 was luisterde ik al naar Maiden en Metallica. Muzikaal goed opgevoede buurjongen van een paar jaar ouder![]()
Ga je ook nog inhoudelijk op mijn post in?
alleen jammer dat Belladonna klinkt als een eigthies zanger en Hetfield daar geen last van had. Metallica klinkt daardoor tijdlozer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef error32 het volgende:
metallica is gewoon bagger thrash, luister naar anthrax en je weet wat echte 80's trash is
metallica dudes zijn gewoon rehab huilies
Hetfield klinkt als een eighties thrash zanger wat hem wat dat betreft niet tijdlozer zou moeten maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
alleen jammer dat Belladonna klinkt als een eigthies zanger en Hetfield daar geen last van had. Metallica klinkt daardoor tijdlozer.
Anthrax is naadje. De band die HET definitieve thrash-album heeft gemaakt is Forbidden met Twisted Into Form.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef error32 het volgende:
metallica is gewoon bagger thrash, luister naar anthrax en je weet wat echte 80's trash is
metallica dudes zijn gewoon rehab huilies
Je kunt natuurlijk ook gewoon de complete discography legaal van hun officiële website downloadenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:17 schreef Samcali het volgende:
Luister allemaal een keer naar de band "Beatallica" (wel te vinden op Kazaa of zo),
Zelfde verhaal als Metallica.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef error32 het volgende:
ik heb anthrax lekker gezien op graspop![]()
Dan is Master of Puppets geen thrash zeker? Vind het raardat sinds Metallica niet meer cool is dat meteen ook maar hun klassieke albums troep is. Althans als ik sommige mensen zo mag geloven. Maar eerlijk is eerlijk Master of Puppets is een van de beste metalalbums allertijden, dan kan het gewoon thrash zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Anthrax is naadje. De band die HET definitieve thrash-album heeft gemaakt is Forbidden met Twisted Into Form.![]()
Ik ben jarenlang fan van Metallica, maar dan meer door hun oudere cd's. Master of Puppets is inderdaad echt een schitterende cd net als And justice for all. Maar na dat album is imo het verval van Metallica begonnen doordat ze op de commerciële toer gingen met The black album.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan is Master of Puppets geen thrash zeker? Vind het raardat sinds Metallica niet meer cool is dat meteen ook maar hun klassieke albums troep is. Althans als ik sommige mensen zo mag geloven. Maar eerlijk is eerlijk Master of Puppets is een van de beste metalalbums allertijden, dan kan het gewoon thrash zijn.
Zei ik dat dan? Master is een geweldig album, maar wees eerlijk... the thing that should not be, diposable heroes en leper messiah? Dat zijn gewoon fillers; en daarom is twisted van Forbidden gewoon beter... 0 fillers.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan is Master of Puppets geen thrash zeker? Vind het raardat sinds Metallica niet meer cool is dat meteen ook maar hun klassieke albums troep is. Althans als ik sommige mensen zo mag geloven. Maar eerlijk is eerlijk Master of Puppets is een van de beste metalalbums allertijden, dan kan het gewoon thrash zijn.
Nee dat zei je ook helemaal niet maar ik moest het kwijtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zei ik dat dan? Master is een geweldig album, maar wees eerlijk... the thing that should not be, diposable heroes en leper messiah? Dat zijn gewoon fillers; en daarom is twisted van Forbidden gewoon beter... 0 fillers.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef Kill_em_all het volgende:
Ach alleen wannebee metalheads bashen metallica, Anders komen ze niet stoer over.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef StefanP het volgende:
Disposable heroes en leper messiah vind ik juist bij de betere nummers op dat album horen.
Ze doen gewoon waar hun zin in hebben, moeten hun toch weten. Ik zie geen reden om ze te bashen alleen omdat het de laatste paar albums niet meer zulke hoge kwaliteit is. Op die manier kan je ook wel zeggen dat elk maiden album bijna hetzelfde is. Metallica probeert iig nog iets nieuws, dat het niet zo goed uitpakt is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef StefanP het volgende:
Disposable heroes en leper messiah vind ik juist bij de betere nummers op dat album horen.
[..]Metallica is al jaren over hun top, het is een verzameling oude lullen die teren op hun al even oude roem van toen ze nog wel goede nummers maken. Nu is daar in principe niets mis mee, veel metalbands uit de 80s bestaan nog steeds en doen voor de lol en het geld concert na concert met alleen dat oude materiaal, maar die andere bands doen tenminste niet alsof ze nog steeds the hottest shit since sliced bread zijn. Metallica denken dat ze nog zooo cool zijn, terwijl het enige wat ze sinds hun glorietijd gepresteerd hebben het naaien van hun fans en releasen van waar-de-loos materiaal is.
Mwoah... paar albums, 15 jaar (klinkt toch even anders niet?)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ze doen gewoon waar hun zin in hebben, moeten hun toch weten. Ik zie geen reden om ze te bashen alleen omdat het de laatste paar albums niet meer zulke hoge kwaliteit is. Op die manier kan je ook wel zeggen dat elk maiden album bijna hetzelfde is. Metallica probeert iig nog iets nieuws, dat het niet zo goed uitpakt is weer een ander verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |