Zoals het hoortquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef blackmage het volgende:
hoe scheurde jij weg van dat stoplicht dan?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:33 schreef Sjoe538 het volgende:
Jammer dat het platgestampte blikje niet als een schijf door z'n voorruit ging en z'n hals doorsneed.
Jammer zeg.
Je kan ook overdrijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:33 schreef Sjoe538 het volgende:
Jammer dat het platgestampte blikje niet als een schijf door z'n voorruit ging en z'n hals doorsneed.
Jammer zeg.
Ik zeg toch dat het jammer voor hem is?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk.
HAHAHAHAHAHAHA GAST IK LACH OM JOUW GEWEELDIGGE FRGRAAAAAPPAAAAJJEEEEEEEEEEEEJ@!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:38 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het jammer voor hem is?.
Hihi !!quote:
én dat het een autolamp sloopt. Maarja, daar kan de TS natuurlijk niets aan doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:50 schreef blackmage het volgende:
tja... het zal wel niet een normale optreksnelheid zijn geweest als je een platgestampt blikje golden power kan lanceren.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Heb je niet een life-hammer in je auto liggen.
Is het verboden om snel weg te trekken dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:50 schreef blackmage het volgende:
tja... het zal wel niet een normale optreksnelheid zijn geweest als je een platgestampt blikje golden power kan lanceren.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Heb je niet een life-hammer in je auto liggen. Dan loop je naar zijn auto, loop naar zijn andere koplamp en *pats*. En dan zeg je heel droog: "hee, je andere koplamp is ook stuk"
hoeveel ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb geld nodig root, VEEL geld!
met blikschadequote:
Noem je dat veelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Mwa, zo'n 500? 400 is ook goed
Hij kwam dus naast me staan bij het volgende stoplicht en zei dat ik zijn koplamp dus beschadigd had met ene blikjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:35 schreef DABAMaster het volgende:
Ik denk dat dat zijn probleem is... Kan jij imho niets aan doen.. Bel anders je verzekering eens, om te vragen (Ohja, en hoe heb je het nu met die bestuurder opgelost?)1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |