Zoals het hoortquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef blackmage het volgende:
hoe scheurde jij weg van dat stoplicht dan?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:33 schreef Sjoe538 het volgende:
Jammer dat het platgestampte blikje niet als een schijf door z'n voorruit ging en z'n hals doorsneed.
Jammer zeg.
Je kan ook overdrijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:33 schreef Sjoe538 het volgende:
Jammer dat het platgestampte blikje niet als een schijf door z'n voorruit ging en z'n hals doorsneed.
Jammer zeg.
Ik zeg toch dat het jammer voor hem is?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk.
HAHAHAHAHAHAHA GAST IK LACH OM JOUW GEWEELDIGGE FRGRAAAAAPPAAAAJJEEEEEEEEEEEEJ@!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:38 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het jammer voor hem is?.
Hihi !!quote:
én dat het een autolamp sloopt. Maarja, daar kan de TS natuurlijk niets aan doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:50 schreef blackmage het volgende:
tja... het zal wel niet een normale optreksnelheid zijn geweest als je een platgestampt blikje golden power kan lanceren.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Heb je niet een life-hammer in je auto liggen.
Is het verboden om snel weg te trekken dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:50 schreef blackmage het volgende:
tja... het zal wel niet een normale optreksnelheid zijn geweest als je een platgestampt blikje golden power kan lanceren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |