Vertel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
Grrr ben ik weer te laat met het maken van een nieuw topic, ik heb een lekker flauwe TT.
Neequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tain, bedenk eens een leuke TT!
Ja.quote:
Waarom ook niet.quote:
Zet je TV aan...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:12 schreef mordradead het volgende:
plaatjes, plaatjes
Friesland.quote:
The Fall of Max Paynequote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:18 schreef 2dope het volgende:
Hoe heet die sequel van Max Payne? Heb laatst die trailer gezien maar kan 'm niet meer vinden..
Nee ik bedoel eigenlijk daar het vervolg op. Ook een psychologische trhiller, niets met Max Payne te maken geloof ik, behalve de engine/gameplay etc.quote:
Ja is idd een beetje vaag.. Het is dus ook niet echt een vervolg zeg maar. Maar toch weer wel. ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:25 schreef mordradead het volgende:
dus het vervolg op max payne 2 die niks met max payne te maken heeft
Ik ben er wel goed in hèquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:33 schreef mordradead het volgende:
word jij nu ook een vaste slowchatter
http://forum.fok.nl/topic/728826quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:33 schreef 2dope het volgende:
http://www.alanwake.com/
http://xbox360.ign.com/objects/743/743608.html
Vier.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:35 schreef peristilius het volgende:
Jullie slowchatten veel te hard, beetje met zn 3en een heel topic vullen.
Ik moet zeggen dat ik het niet meer bijhoud, hebben jullie nou echt niks beters te doen.quote:
merciquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Alan Wake (was: Ik mis een topic hier in GAM)
Ik weet niet, heb de hele het idee dat iedereen zichzelf naar de klote aan het blowen/zuipen is in de vakantie. Ik heb denk ik een beetje verkeerd beeld van de meeste mensen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:38 schreef mordradead het volgende:
nee, hoezo
Stargate. FF tv kijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet meer bijhoud, hebben jullie nou echt niks beters te doen.
ik heb ook wel wat beters te doenmaar ik moet de hand op de knip houdenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb de hele het idee dat iedereen zichzelf naar de klote aan het blowen/zuipen is in de vakantie. Ik heb denk ik een beetje verkeerd beeld van de meeste mensen.Mn vrienden hebben slechte invloed op me.
Nee joh, om 22:00 begint het hard bier drinken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:41 schreef 2dope het volgende:
Bier drinken, maar dat is pas om 22:00.
Ja ik ook... doe ik niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb ook wel wat beters te doenmaar ik moet de hand op de knip houden
dan kun je dat andere tegen elkaar wegstrepenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee joh, om 22:00 begint het hard bier drinken.
maar ik moet nu echtquote:
BIER!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee joh, om 22:00 begint het hard bier drinken.
dát is wel lullig ja.. Ik moet ook rustig aan doen, ga per 1 september op kamers èn ik moet nog een nieuwe laptop aanschaffen.. zucht. Oh, en ook nog een nieuwe teevee, waar ik straks m'n PS3 op kan aansluitenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar ik moet nu echtik ben nu geld aan het sparen om m'n fiets op te knappen, ja... zelfs daar moet ik voor sparen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
dát is wel lullig ja.. Ik moet ook rustig aan doen, ga per 1 september op kamers èn ik moet nog een nieuwe laptop aanschaffen.. zucht. Oh, en ook nog een nieuwe teevee, waar ik straks m'n PS3 op kan aansluiten![]()
een huis kopen ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:56 schreef mordradead het volgende:
en op kamers kost een een grote zak met duiten
Ik heb vandaag een mooie tv bij de media markt gezien voor maar 24.999 euroquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef peristilius het volgende:
Ik moet nog een home cinema set en een gamecube kopen, dan een xbox 360 en dan een PS3. Zucht
24,99 had ik nog wel kunnen betalenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mooie tv bij de media markt gezien voor maar 24.999 euro
TV's kosten geen drol meer, voor 800 euro heb je echt wel een prima (luxe) toestel.. Ik liep laatst in de Lukas Klamer, daar hebben ze ook wel goeie prijzen voor teevees.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
24,99 had ik nog wel kunnen betalenmaar dan houd het ook echt op... ik wil wel zo'n leuke tv van 800 euro ofzo, prima voor op mijn kamer
Meteen gekocht?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mooie tv bij de media markt gezien voor maar 24.999 euro
Cadeautje... voor mij?quote:
Nee ik dacht leuk tv'tje voor in de keuken erbijquote:
Zijn de betere vakanties tochquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb de hele het idee dat iedereen zichzelf naar de klote aan het blowen/zuipen is in de vakantie. Ik heb denk ik een beetje verkeerd beeld van de meeste mensen.Mn vrienden hebben slechte invloed op me.
Ginaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vindt je het goed als dat een onderwerp is waar ik het voolopig niet over wil hebben![]()
Ik zei toch echt ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:25 schreef Tain het volgende:
nee?
Dat heb ik donderdag/vrijdag al gedaan, en nu heb ik ff geen zin meer in drankquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Koppijn hierzo. Maandag maar lam zuipen.![]()
Breezersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat heb ik donderdag/vrijdag al gedaan, en nu heb ik ff geen zin meer in drank![]()
Geen breezer, ik heb alleen geen bier gedronken die avond, want dat word daar waar ik heen ging altijd aangevult met waterquote:
Dan drink je dubbel zoveel bier. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geen breezer, ik heb alleen geen bier gedronken die avond, want dat word daar waar ik heen ging altijd aangevult met wateren dat is niet te zuipen
![]()
Maar het is niet te drinken, ik wil bier, geen shandy zonder prik!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan drink je dubbel zoveel bier. Probleem opgelost.![]()
Dan drink je eerst thuis met vrienden voordat je ga stappen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar het is niet te drinken, ik wil bier, geen shandy zonder prik!![]()
Had ik ook gedaan! Maar die hadden geen bier!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan drink je eerst thuis met vrienden voordat je ga stappen.![]()
Wijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan! Maar die hadden geen bier!
Dus toen was ik aan de wijn![]()
Als je had gezegd wodka. Okay. Maar wijn.quote:
Maar ze hadden dat gekochtquote:Op zondag 24 juli 2005 00:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als je had gezegd wodka. Okay. Maar wijn.![]()
Drink dan uit principe spa ofzo.quote:
Boeiend. Zolang het maar geen wijnquote:Op zondag 24 juli 2005 00:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moest toch op gang komen, in spa zit geen alcohol![]()
nouquote:Op zondag 24 juli 2005 00:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Boeiend. Zolang het maar geen wijnis.
Zullen we het maar houden bij bier als onderwerp?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nou
potverdorie! er staan drie hamsterkooien nu in huis, en alle drie de hamsters zijn als een gek aan het rennen in hun ratje![]()
wanneer? Wat? waarom? Ik mis derquote:Op zondag 24 juli 2005 00:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik durfde te zweren dat GinaG hier poste.![]()
Ze was zo klein, maar euhm bijzonder klein, ja.quote:
Koop gewoon een nieuwe pc.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben eventjes uitgegamed, m'n (bejaarde) gamespc is alweer dood. In mei ging het moederbord kapot, en nu is waarschijnlijk weer het moederbord kapot
Ik hoop echt dat het niet de processor is, dat ga ik morgen bij iemand even testen. Een gelijkwaardige processor voor dit bord is ruim 100E
Anders word ik maar eens 100% consolegamer
Als jij een zak geld voor me hebtquote:
Koop een goedkope pc.quote:
Met de goedkoopste Dell zou je toch al ver komen?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:12 schreef Cerbie het volgende:
Er moet wel wat spellen op gespeeld kunnen worden heDat zou dan een nieuwe processor, bijpassend moederbord, snellere videokaart en eventueel sneller geheugen worden.
En ik verdenk de voeding van brak zijn, dus die mag ook optiefen (wat wil je, een Sweex voeding
neequote:Op zondag 24 juli 2005 01:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met de goedkoopste Dell zou je toch al ver komen?
Mag ik je uitlachen als ie kapot gaat en een paar onderdelen slooptquote:
Hebben ze de Dell Dimension XPS Gen 5 voor:quote:Op zondag 24 juli 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]
nee
Dell is eigenlijk meer gericht op de zakelijke markt en als je spellen wilt spelen op zo'n machine moet je een flinke zak geld neerleggen in vergelijking met een zelfsamengesteld systeempje
Die is volgens mij stukken minder scherp.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:13 schreef mordradead het volgende:
waarom niet een lcd tv met pc aansluiting
Me pa wil ook een nieuw scherm voor de PC, we hebben nu dus ook al een LCD, maar me vader wil een 19 inch en hoegere vervesringssnelhedenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Binnenkort ga ik een dell kopen:
[afbeelding]
![]()
![]()
Computer komt later wel.
Deze die ik wil is 24 inch.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Me pa wil ook een nieuw scherm voor de PC, we hebben nu dus ook al een LCD, maar me vader wil een 19 inch en hoegere vervesringssnelheden![]()
quote:Afgezien van voortdurende prijsverlagingen is het in de afgelopen maanden betrekkelijk stil geweest op het gebied van grote lcd-monitoren. Daar werd bruut verandering in gebracht toen Dell in maart de markt voor 24 inch breedbeeldschermen open brak met de introductie van de 2405FPW. Het scherm werd aangeboden voor de zeer aantrekkelijk prijs van 1250 euro per stuk of 1820 euro per twee stuks. Een zegen voor power users, die een niet te stillen behoefte hebben aan resolutie en werkruimte. De Dell 2405FPW heeft een resolutie van 1900 bij 1200 pixels, oftewel 2,28 megapixels. Dit is bijna net zoveel als twee 17 inch beeldschermen. Ten opzichte van een dual monitor opstelling van twee 17 inch schermen is de enkele 24 inch echter flexibeler in gebruik.
De agressieve prijsstelling van de FP2405FPW ontketende een stormloop op de schermen, met als gevolg dat de levertijd inmiddels is opgelopen tot negen weken. Dell heeft het beeldscherm daardoor tijdelijk van zijn Nederlandse site moeten verwijderen. Vanwege de uitstekende kwaliteiten van de 2405FPW, eind maart door ons besproken in deze review, wordt de monitor toch opgenomen in de Best Buy Guide. Geen enkele andere 24 of 23 inch breedbeeldmonitor kan momenteel tippen aan de kwaliteit van de 2405FPW. Dell maakt gebruik van het nieuwste 24 inch breedbeeldpanel van Samsung. De beeldkwaliteit van het scherm is uitmuntend en de responstijd, contrastratio, helderheid en kijkhoek bevinden zich elk op hoog niveau. Het panel is vooralsnog enkel verkrijgbaar in de 2405FPW en is zelfs nog niet leverbaar in Samsung's eigen monitoren.
1000 euro en 2 schermen, wat een pauperquote:Op zondag 24 juli 2005 16:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Das gewoon ziek. Twee van die schermen (zijn elk zo'n duizend euro).![]()
Geen idee. Maar ik vind 1 gigascherm mooier, dan 2 normale schermen.quote:
quote:
Er is iets mis met je glazenbol.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:35 schreef mordradead het volgende:
nee, dat ding is en word kut
Pokemon.quote:
Welnee, ik heb zelf ook een nintendo. Ik verwacht alleen, gezien de voorgaande consoles, meer van de playstation. En ik heb zelf niet eens playstations of Xdozenquote:
Misschien valt het wel mee als het net zo revolutionair wordt als de Virtual Boy.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:37 schreef mordradead het volgende:
ja, fantastisch he
nee idd de nes/snes kunnen sowieso niet worden geëvenaard, daar heb ik ook moeilijk veel opgespeeld vroeger, N64 viel best vies tegen op een paar games na (o.a. goldeneye, perfect dark, mario 64, zeldaquote:Op zondag 24 juli 2005 23:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb altijd een Nintendo console gehad, hoewel ik de N64 gelukkig had overgeslagen voor een PSX en nu opgescheept zit met een GC, denk ik dat het alleen maar minder wordt met Nintendo consoles. Dan bedoel ik vooral de aanbod die mede wordt bepaald door de 3rd party devs.
The Windwaker, Sunshine, Mario Kart, die hebben het gewoon allemaal net niet, vergeleken met hun voorgangers. En nu ze bij Nintendo nog vaag doen over hun nieuwste console, weten de 3rd party devs niet waar ze aan toe zijn heb ik het gevoel dat de steun aan Nintendo alleen maar minder wordt.
Xbox 360 voor mij dus.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:45 schreef mordradead het volgende:
waarom denk je dat je straks nes/snes games er voor kunt kopen
klootzakken zijn het eigenlijk ook
Beamers gaan toch op na zoveel keer gebruik?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:52 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja gewoon een beamer, die LCD dingen zjn veel te duur
Bier+capibar=slechte combinatie.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:59 schreef capibar het volgende:
bier? waar?
ohja, ik was vorige week 3 keer van mijn stoel af geflikkert
+malibuquote:
Zijn tentje in de fik steken als ie slaapt.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:07 schreef capibar het volgende:
[..]
+malibu![]()
duitsers zijn echt grappig trouwens, er was zon geflipte duitser die midden in de nacht tenten ging laten instorten van mensen die hij niet kent![]()
ja, na 2-3 duizend uur moet je een nieuwe lamp van 250 euro kopen, zo schokkend vind ik dat niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Beamers gaan toch op na zoveel keer gebruik?
goede scherpe beamers zijn ook duurquote:Op maandag 25 juli 2005 00:12 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja, na 2-3 duizend uur moet je een nieuwe lamp van 250 euro kopen, zo schokkend vind ik dat niet.
Capibarquote:Op zondag 24 juli 2005 23:59 schreef capibar het volgende:
bier? waar?
ohja, ik was vorige week 3 keer van mijn stoel af geflikkert
Dat is zeau!quote:Op maandag 25 juli 2005 10:12 schreef mordradead het volgende:
tevveel icoontjes voor op de vroege morgen man
Ik verveel me!quote:Op maandag 25 juli 2005 10:14 schreef mordradead het volgende:
zeker!
* Sharkdoggie heeft zijn bakkie Senseo al opgeslurpt.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik merk het_
Maargoed, ik ga koffie zetten![]()
je hebt er al vroeg zin in vandaagquote:Op maandag 25 juli 2005 10:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie heeft zijn bakkie Senseo al opgeslurpt.
Zo en nu een biertje.![]()
Wat is vroeg?quote:
Als je het bekijkt van: Ik ben de hele nacht op geweest en aan het zuipen geweest, is het nooit vroeg genoegquote:
Plus dat het een goed begin van de dag is.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als je het bekijkt van: Ik ben de hele nacht op geweest en aan het zuipen geweest, is het nooit vroeg genoeg![]()
Het is al vroeg genoeg.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:36 schreef mordradead het volgende:
dan is het heel snel vroeg genoeg
En bijna middag.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:38 schreef mordradead het volgende:
het is zeker vroeg genoeg....
nu valt het al wel weer meequote:Op maandag 25 juli 2005 10:38 schreef mordradead het volgende:
het is zeker vroeg genoeg....
PLasmaquote:Op maandag 25 juli 2005 11:15 schreef mordradead het volgende:
leuke grundig plasma tv bij de media markt voor "slechts" 1400 euro,
Mamma van die kids is een stomme hoer!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:29 schreef mordradead het volgende:
inderdaad, optiefen volgende keer moet je ze een schop meegeven (en niet zo'n ding om zand te verplaatsen)
Nee, dat is niet gewoon.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:35 schreef mordradead het volgende:
gewoon flessen meegeven waar geen statiegeld op zit
En schoppen, meppen, keldertje en begraven in tuin.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:36 schreef mordradead het volgende:
oke:
flessen meegeven waar geen statiegeld op zit
ja, maar dat is logisch natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2005 11:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En schoppen, meppen, keldertje en begraven in tuin.
En uit het raam sodemieterenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En schoppen, meppen, keldertje en begraven in tuin.
Dan moet je eerst een gat graven in de tuin en dan pas door de raam in de gat kieperen.quote:
en dan wijn flessen op hun kop gooienquote:Op maandag 25 juli 2005 11:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een gat graven in de tuin en dan pas door de raam in de gat kieperen.
Glasscherven in de gat.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en dan wijn flessen op hun kop gooien![]()
Vandaag komt iemand naar mijn geiser kijken. Geen idee hoe laat, vandaar dat ik niet naar buiten kan. Trouwens voor het eerst in 5 jaar dat ik geen vakantie werk doe. Heb daarvoor zelf gekozen omdat ik binnenkort 10 maanden stage moet lopen (dan wil ik eerst relaxen).quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef 2dope het volgende:
Wat een mooie discussie/verhaalHoeven jullie niet te werken ofzo?
Geen wonder dat je je hand op de knip moet houdenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef mordradead het volgende:
nee, wij zijn lui
Oei das best lang. Wel betaald of weet je dat niet? Ik doe ook vakantiewerk momenteel, was vandaag alleen vrij..quote:Op maandag 25 juli 2005 11:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vandaag komt iemand naar mijn geiser kijken. Geen idee hoe laat, vandaar dat ik niet naar buiten kan. Trouwens voor het eerst in 5 jaar dat ik geen vakantie werk doe. Heb daarvoor zelf gekozen omdat ik binnenkort 10 maanden stage moet lopen (dan wil ik eerst relaxen).![]()
Mordradead is gewoon lui. RaymanNL is een apart verhaal.
Wel betaald. Maar voor 38 uur in de week is mijn vergoeding een beetje mager. Zo'n 200 euro in de maand. Das minder dan 1,5 euro per uur.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oei das best lang. Wel betaald of weet je dat niet? Ik doe ook vakantiewerk momenteel, was vandaag alleen vrij..
dat ding fietst nog.. en als de next gens uitkomen heb ik wel geld voor eenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geen wonder dat je je hand op de knip moet houdenEn je fiets dan? Om nog maar te zwijgen over je ps3/xbox/revo...
Ik heb twee weken vakantiequote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef 2dope het volgende:
Wat een mooie discussie/verhaalHoeven jullie niet te werken ofzo?
Ga je dan nog op vakantie?quote:
That's the spirit!quote:
Beetje depri?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Lekker met leven+toekomst verneuken achter de PC![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:46 schreef mordradead het volgende:
keitof is onwijs stom
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:46 schreef mordradead het volgende:
keitof is onwijs stom
dat schijnt inderdaad erg leuk te wezen, heeft m'n zus ook nog gedaanquote:Op maandag 25 juli 2005 12:47 schreef 2dope het volgende:
Keiweek daarentegen..
pics?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat schijnt inderdaad erg leuk te wezen, heeft m'n zus ook nog gedaan
quote:
Optimist... Ben er 2 keer eerder geweest, vond 't wel lachen. Wel veel rare mensenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:01 schreef mordradead het volgende:
ik ga nog wel even kijken.. ben er nog nooit geweest, zal wel niks aan zijn
ik weet het niet! Ik ve3rveel me! IK WIL IETS DOEN! GOD GEEF ME EEN LEVENquote:
Ga werken in een supermarkt. Of bedoelde je iemand anders met godquote:Op maandag 25 juli 2005 14:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik weet het niet! Ik ve3rveel me! IK WIL IETS DOEN! GOD GEEF ME EEN LEVEN
* RaymanNL gaat naar R&P
Als iemand gewoon hier haar tieten post ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:25 schreef mordradead het volgende:
het is hier wel saai zeg
GinaG of een andere vrouwelijke user hierzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:28 schreef mordradead het volgende:
wie haar tieten?
Game sletjesquote:Op maandag 25 juli 2005 14:31 schreef 2dope het volgende:
Tieten in GAM
Bovendien zijn gamechicks toch altijd tyfusarrogant. Ben een keer naar Drome geweest, liep er ook zo'n over-her-self wijf lekker te zijn, die dacht echt dat ze een godin was. Wat ze daar ook was trouwens.
We moeten gewoon iemand overtuigen om hier tieten te posten. Ginag, lizardtattoo of Koei.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:36 schreef mordradead het volgende:
ja maar daar worden geen foto's gepost
Neh, het moet wel van onze 'gamebabes' zijn. Als ik de tieten wil zien van breezahgirls of foksletjes dan zou ik kijken in B&H ofzo.quote:
Gamers. Probeer het eens in onzin.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:55 schreef mordradead het volgende:
"Heb jij een keer the sims gespeeld of een computerspel gezien, post dan nu je tieten"
goh, dat is best kansloos maar goed wij zijn gammers
GinaG dook een paar dagen geleden ineensch op! En nu is zo zomaar ineensch pardoes! wegquote:Op maandag 25 juli 2005 14:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou GinaG hier nog aanwezig zijn?
Ligt ergens passed out in een goot waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GinaG dook een paar dagen geleden ineensch op! En nu is zo zomaar ineensch pardoes! weg![]()
![]()
Permanent brain damage?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:21 schreef mordradead het volgende:
jongens toch jongens, ginag is geblesseerd wisten jullie dat dan niet
Vertel.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:21 schreef mordradead het volgende:
jongens toch jongens, ginag is geblesseerd wisten jullie dat dan niet
quote:GinaG zei :
[..]
Als ik ben genezen van mijn wenkbrauw piercing die ik onlangs heb laten zetten, God wat ben ik daar beroerd van zeg
Weer een wijze les voor ons, Gammers.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:27 schreef mordradead het volgende:
Ze heeft weer bij een of andere louche tent een piercing laten zetten (het scheelde 2,54 euro in vergelijking met een "erkende" zaak) en nu is haar hele lichaam geinfecteerd me dingen, dit schreef ze in mijn fotoboek:
[..]
Zou GinaG foto's van haar piercing posten?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:29 schreef mordradead het volgende:
ja, eigenlijk vind ik dat we wel wijze lessen in onze op mogen hebben, dit is zoiezo goed voor nieuwkomers die kunnen leren van onze ervaringen en eventueel eigen ervaringen toevoegen
Met bier en meer alcohol.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:31 schreef peristilius het volgende:
Het grote "Hoe komt een gammer het leven door" topic
Doe maar niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:51 schreef capibar het volgende:
JA IK
De Scumm Bar - GAM'ers willen tieten zien.quote:
Die laatste bevalt mij wel. Ook drempelverlagend voor evt. nieuwkomers.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De Scumm Bar - GAM'ers willen tieten zien.
De Scumm Bar - Liever geen piercings.
De Scumm Bar - Waar Purple Tentacle verliest.
De Scumm Bar - PoP is een bikkel.
De Scumm Bar - GAM-sletjes welkom.![]()
! EENSCHquote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die laatste bevalt mij wel. Ook drempelverlagend voor evt. nieuwkomers.![]()
Maar dat zal wel even duren.quote:
Aan aftellen doen we hier niet. Onze SC heeft wel een bepaalde hoogstaande niveau.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:28 schreef mordradead het volgende:
nog 14 posts
Fuck. Vergeet ik bijna capibar.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Aan aftellen doen we hier niet. Onze SC heeft wel een bepaalde hoogstaande niveau.
Die zit al op F5 te rammen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:31 schreef mordradead het volgende:
capibar heeft waarschijnlijk al een nieuwe klaarstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |