Vertel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
Grrr ben ik weer te laat met het maken van een nieuw topic, ik heb een lekker flauwe TT.
Neequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tain, bedenk eens een leuke TT!
Ja.quote:
Waarom ook niet.quote:
Zet je TV aan...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:12 schreef mordradead het volgende:
plaatjes, plaatjes
Friesland.quote:
The Fall of Max Paynequote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:18 schreef 2dope het volgende:
Hoe heet die sequel van Max Payne? Heb laatst die trailer gezien maar kan 'm niet meer vinden..
Nee ik bedoel eigenlijk daar het vervolg op. Ook een psychologische trhiller, niets met Max Payne te maken geloof ik, behalve de engine/gameplay etc.quote:
Ja is idd een beetje vaag.. Het is dus ook niet echt een vervolg zeg maar. Maar toch weer wel. ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:25 schreef mordradead het volgende:
dus het vervolg op max payne 2 die niks met max payne te maken heeft
Ik ben er wel goed in hèquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:33 schreef mordradead het volgende:
word jij nu ook een vaste slowchatter
http://forum.fok.nl/topic/728826quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:33 schreef 2dope het volgende:
http://www.alanwake.com/
http://xbox360.ign.com/objects/743/743608.html
Vier.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:35 schreef peristilius het volgende:
Jullie slowchatten veel te hard, beetje met zn 3en een heel topic vullen.
Ik moet zeggen dat ik het niet meer bijhoud, hebben jullie nou echt niks beters te doen.quote:
merciquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Alan Wake (was: Ik mis een topic hier in GAM)
Ik weet niet, heb de hele het idee dat iedereen zichzelf naar de klote aan het blowen/zuipen is in de vakantie. Ik heb denk ik een beetje verkeerd beeld van de meeste mensen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:38 schreef mordradead het volgende:
nee, hoezo
Stargate. FF tv kijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet meer bijhoud, hebben jullie nou echt niks beters te doen.
ik heb ook wel wat beters te doenmaar ik moet de hand op de knip houdenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb de hele het idee dat iedereen zichzelf naar de klote aan het blowen/zuipen is in de vakantie. Ik heb denk ik een beetje verkeerd beeld van de meeste mensen.Mn vrienden hebben slechte invloed op me.
Nee joh, om 22:00 begint het hard bier drinken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:41 schreef 2dope het volgende:
Bier drinken, maar dat is pas om 22:00.
Ja ik ook... doe ik niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb ook wel wat beters te doenmaar ik moet de hand op de knip houden
dan kun je dat andere tegen elkaar wegstrepenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee joh, om 22:00 begint het hard bier drinken.
maar ik moet nu echtquote:
BIER!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee joh, om 22:00 begint het hard bier drinken.
dát is wel lullig ja.. Ik moet ook rustig aan doen, ga per 1 september op kamers èn ik moet nog een nieuwe laptop aanschaffen.. zucht. Oh, en ook nog een nieuwe teevee, waar ik straks m'n PS3 op kan aansluitenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar ik moet nu echtik ben nu geld aan het sparen om m'n fiets op te knappen, ja... zelfs daar moet ik voor sparen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
dát is wel lullig ja.. Ik moet ook rustig aan doen, ga per 1 september op kamers èn ik moet nog een nieuwe laptop aanschaffen.. zucht. Oh, en ook nog een nieuwe teevee, waar ik straks m'n PS3 op kan aansluiten![]()
een huis kopen ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:56 schreef mordradead het volgende:
en op kamers kost een een grote zak met duiten
Ik heb vandaag een mooie tv bij de media markt gezien voor maar 24.999 euroquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:51 schreef peristilius het volgende:
Ik moet nog een home cinema set en een gamecube kopen, dan een xbox 360 en dan een PS3. Zucht
24,99 had ik nog wel kunnen betalenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mooie tv bij de media markt gezien voor maar 24.999 euro
TV's kosten geen drol meer, voor 800 euro heb je echt wel een prima (luxe) toestel.. Ik liep laatst in de Lukas Klamer, daar hebben ze ook wel goeie prijzen voor teevees.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
24,99 had ik nog wel kunnen betalenmaar dan houd het ook echt op... ik wil wel zo'n leuke tv van 800 euro ofzo, prima voor op mijn kamer
Meteen gekocht?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mooie tv bij de media markt gezien voor maar 24.999 euro
Cadeautje... voor mij?quote:
Nee ik dacht leuk tv'tje voor in de keuken erbijquote:
Zijn de betere vakanties tochquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb de hele het idee dat iedereen zichzelf naar de klote aan het blowen/zuipen is in de vakantie. Ik heb denk ik een beetje verkeerd beeld van de meeste mensen.Mn vrienden hebben slechte invloed op me.
Ginaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vindt je het goed als dat een onderwerp is waar ik het voolopig niet over wil hebben![]()
Ik zei toch echt ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:25 schreef Tain het volgende:
nee?
Dat heb ik donderdag/vrijdag al gedaan, en nu heb ik ff geen zin meer in drankquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Koppijn hierzo. Maandag maar lam zuipen.![]()
Breezersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat heb ik donderdag/vrijdag al gedaan, en nu heb ik ff geen zin meer in drank![]()
Geen breezer, ik heb alleen geen bier gedronken die avond, want dat word daar waar ik heen ging altijd aangevult met waterquote:
Dan drink je dubbel zoveel bier. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geen breezer, ik heb alleen geen bier gedronken die avond, want dat word daar waar ik heen ging altijd aangevult met wateren dat is niet te zuipen
![]()
Maar het is niet te drinken, ik wil bier, geen shandy zonder prik!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan drink je dubbel zoveel bier. Probleem opgelost.![]()
Dan drink je eerst thuis met vrienden voordat je ga stappen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar het is niet te drinken, ik wil bier, geen shandy zonder prik!![]()
Had ik ook gedaan! Maar die hadden geen bier!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan drink je eerst thuis met vrienden voordat je ga stappen.![]()
Wijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan! Maar die hadden geen bier!
Dus toen was ik aan de wijn![]()
Als je had gezegd wodka. Okay. Maar wijn.quote:
Maar ze hadden dat gekochtquote:Op zondag 24 juli 2005 00:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als je had gezegd wodka. Okay. Maar wijn.![]()
Drink dan uit principe spa ofzo.quote:
Boeiend. Zolang het maar geen wijnquote:Op zondag 24 juli 2005 00:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moest toch op gang komen, in spa zit geen alcohol![]()
nouquote:Op zondag 24 juli 2005 00:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Boeiend. Zolang het maar geen wijnis.
Zullen we het maar houden bij bier als onderwerp?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nou
potverdorie! er staan drie hamsterkooien nu in huis, en alle drie de hamsters zijn als een gek aan het rennen in hun ratje![]()
wanneer? Wat? waarom? Ik mis derquote:Op zondag 24 juli 2005 00:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik durfde te zweren dat GinaG hier poste.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |