quote:Na een tweetal screenshots en een vage aankondiging ruim een week geleden, maakt het Finse Remedy Entertainment vandaag wat meer bekend omtrent zijn nieuwste titel, Alan Wake. Zoals te verwachten van de makers van Max Payne, speelt het verhaal opnieuw een grote rol in het alleen op singleplayer gerichte actiespel.
In Alan Wake neem je, hoe kan het ook anders, de rol aan van Alan Wake, een succesvolle schrijver van horrorverhalen. In zijn verhalen beschrijft hij zijn ergste nachtmerries en in het spel zullen deze nachtmerries werkelijkheid worden. De setting van het spel is alvast origineel te noemen: een klein dorpje in de omgeving ervan, ergens in het platteland in de Amerikaanse staat Washington.
In tegenstelling tot Max Payne belooft Alan Wake de spelers een hoge mate van vrijheid. De wereld van Alan Wake is vrij toegankelijk, waarbij de speler vrij is om elk hoekje van deze wereld te ontdekken. Tegelijk kent Alan Wake een verhaal waarin karakterontwikkeling en psychologie centraal staan. Het combineren van een sterk verhaal en vrijheid voor de speler, waren de grootste uitdaging voor Remedy tijdens het ontwikkelen van het spel.
Alan Wake wordt ontwikkeld voor next-gen consoles en PC, maar een releasedatum is nog niet bekend. Op de E3 wordt Alan Wake op de stand van ATI gedemonstreerd.
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef Thieske het volgende:
Je zit in GVH ipv GAM.
Typisch geval van "Kort maar krachtig" Binnen 7/8 uur had je hem al uitgespeeldquote:Op maandag 18 juli 2005 01:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ziet dr vet uit, Max Paynetoch een van de beste spellen vind ik
Bron: www.clanbase.comquote:Alan Wake becomes a Vista-exclusive
by: Poddy
For those hoping to play Remedy's next-gen horror action thriller on Windows XP will be sorely disappointed, as an interview with Markus Mäki and Petri Järvilehto, lead directors of Remedy revealed rather bluntly that: "the game is Vista exclusive".
As irritating as it may seem that another promising next-gen title is jumping on the Vista bandwagon, it does come with the benefits of DirectX10. Which in turn will mean the game will look as stunning as ever, and by the time of release, Vista will have had some time to develop and improve as an operating system. Only time will tell if the title is enough to sway gamers into Bill Gates' newest project. We'll keep you updated.
The entire interview can be found here
XP ??? Waarom zou ik XP moeten kopen ?!?!?!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bron: www.clanbase.com
KUTZOOI!!! Ik wil deze game gewoon op xp spelen, waarom nou Vista exclusive... waarom moet die hele schijtpaupermarkt altijd consumenten voor het blok zetten... vieze commerciele kuthonden zijn het. Een game zou gewoon op XP moeten draaien, zeker aangezien Vista nog lang niet bugvrij is... we worden gewoon verplicht een gehackte versie van Vista te gaan gebruiken (want kopen ga ik zeker niet doen.. geld groeit niet op mn rug).
Zonde... een game met zoveel potentie en dan Vista only....
Koop een Xbox360 om zeker te zijn om zulke graphics te halen. tegen die tijd is de Xbox360 zeker goedkoper (Met kerst een prijsverlaging) Spel komt zeker midden of eind 2008 uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bron: www.clanbase.com
KUTZOOI!!! Ik wil deze game gewoon op xp spelen, waarom nou Vista exclusive... waarom moet die hele schijtpaupermarkt altijd consumenten voor het blok zetten... vieze commerciele kuthonden zijn het. Een game zou gewoon op XP moeten draaien, zeker aangezien Vista nog lang niet bugvrij is... we worden gewoon verplicht een gehackte versie van Vista te gaan gebruiken (want kopen ga ik zeker niet doen.. geld groeit niet op mn rug).
Je kan hem ook nog op de 360 spelen.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Schrok alquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Je kan hem ook nog op de 360 spelen.
ging over pc, sorryquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Je kan hem ook nog op de 360 spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |