Is vast ritueel voor nieuwe Hoolsbezoekers om even door SCH uitgewoondontgroend te worden in onze kelder.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:12 schreef dndiek het volgende:
Ik zeur niet, ik wil alleen weten wat hij daarmee bedoelt... Daarna zie ik wel weer verder

Er wordt tegenwoordig al moeilijk gedaan over een goed geSCHprekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Is vast ritueel voor nieuwe Hoolsbezoekers om even door SCH uitgewoondontgroend te worden in onze kelder.

Volgens mij hoef je van SCH ook niet echt je mond open te trekkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:19 schreef dndiek het volgende:
ik vind een kelder ook niet echt een plek voor een goed geSCHprek![]()

Dat is nou juist het enige suffie ---> mond open en trekkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je van SCH ook niet echt je mond open te trekken

quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is nou juist het enige suffie ---> mond open en trekken![]()

Als ik het allemaal zo hoor wil ik Keldertje ook voor mij onbekend terrein latenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sorry! Keldertje is niet zo'n bekend gebied voor me
![]()

Ach, je loopt misschien een paar dagen erna wat moeilijk, maar dan heb je ook wat beleefd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:19 schreef dndiek het volgende:
ik vind een kelder ook niet echt een plek voor een goed geSCHprek![]()

Ik vind dat ik al genoeg beleef, zonder naar Keldertje te gaanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, je loopt misschien een paar dagen erna wat moeilijk, maar dan heb je ook wat beleefd.

Dndiek... luister eens effe ... als Wannabee-Hooler heb je geen keus! Mee met SCH!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind dat ik al genoeg beleef, zonder naar Keldertje te gaan![]()

hoe zit het met de awards?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef Dylan Dog het volgende:
komop dniek, we've all been there, just keep yr eyes shut and it'l be over before you can say SCH

Dat is een goede vraag....quote:

Its good to be backquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef Dylan Dog het volgende:
komop dniek, we've all been there, just keep yr eyes shut and it'l be over before you can say SCH

* Dylan Dog zwaait terug voor Carmen, die ligt te slapenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Its good to be back
* SCH zwaait naar Carmen

Da's altijd nog beter dan DG die gisteravond een uurtje ging liggen en vanmiddag wakker werdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Ik moet op zaterdag niet meer een uurtje gaan liggen om zeven uur

Soms is het leven lekker ailantsjiequote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Eilanden het volgende:
* Bluezz zit lekker onderuit, La Pared van Shakira , ZA erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |