dat leek me al een stuk handiger eigenlijk.quote:
De compressie is nog steeds erg hoog, dus ja... filmpjes die je zelf maakt zijn best blokkerig. En dat terwijl de k750i filmpjes met best wel hoge bitrates (dus lagere compressie) nog vloeiend kan afspelen. Je kùnt er dus "blokloze" filmpjes op kijken, alleen zijn de filmpjes die je zelf maakt best blokkig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:03 schreef tulpje6 het volgende:
Bij de K700I zijn de video opnamen soms nogal blokkerig (zeker als je bij weinig licht filmt en teveel beweegt), hoe zit dat bij de K750I? Is de video camera functie daarvan beter als bij de K700I, dus minder blokjesbeeld enz?
quote:DEBITEL_TELFORT 100 BELMINUTEN OF 200 SMS-JES VOOR SLECHTS ¤ 13,75 P/MND + GRATIS TOESTEL
EINDDATUM 30-8-2005 23:59
PERIODE 24 maanden
OPMERKINGEN
• U betaald gemiddeld ¤ 13,75 per maand
• inclusief 100 belminuten of 200 sms-jes of 50 MMS-jes p/mnd
• Inclusief GRATIS Toestel
• GEEN Entreekosten
Geldigheid belbundel: alleen in de maand van aankoop belbundel.
Uitleg belbundel: u krijgt 'eenheden' waarmee u kunt bellen, sms-en & mms-en. Één 'eenheid' staat gelijk aan één belminuut of sms-bericht. Een mms staat gelijk aan 2 'eenheden'.
INFORMATIE ABONNEMENT
aansluitkosten 0,00
Maandelijkse kosten 13,75 per maand
Maandelijkse belbundel 100 belminuten of 200 SMS-berichten of 50 MMS-berichten
GEBRUIKSKOSTEN
piek naar vast 0,24
dal naar vast 0,24
piek naar mobiel 0,24
dal naar mobiel 0,24
sms kosten 0,12
OPTIONELE BUNDELS
sms bundel n.v.t.
mms bundel n.v.t.
gprs bundel n.v.t.
ADMINISTRATIE / VERZENDKOSTEN
verzendkosten 12,95
quote:U moet betalen aan debitel (in maandelijkse termijnen):
Entreekosten ¤ 00,00
Kosten belbundel 1e 4 maanden: 4 x 7.50 = ¤ 30,00
Kosten belbundel daarna: 20x 15.00 = ¤ 300.00+
Totaal = ¤ 330.00
U moet betalen volgens onze aanbieding
Entreekosten = ¤ 0,00
Kosten belbundel 24 x 13.75 = ¤ 330.00+
Totaal = ¤ 330.00-
eey rew- probeer de handleiding te lezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:03 schreef rew- het volgende:
Ik heb net gister een K750i gekocht, mooi ding!
Maar ik heb 1 vraag, vriend van mij heeft de telefoon ook en bij hem maakt de camera niet dat irritante autofocus geluid en ook niet die wanna-b spiegelreflex klik. Hij wist ook niet hoe je dat geluid uit zette, bij hem was het gewoon uit als je in stille modus ging. Bij mij dus niet.
Hoe fix ik dat?
Die is er niet. Webwinkels zijn vaak verdacht goedkoop. Heb zelf er ook een abo afgeslotenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:52 schreef Schreeuwkloon het volgende:
Ik zit er over te denken om de K750i aan te schaffen, ivm een abo van Telfort (kijk op Gsm.nl).. Zit alleen nog te twijfelen, hij is zo goedkoop
Bij de meeste providers betaal je 2 jaar lang 20 euro (bijvoorbeeld KPN), maar volgens deze aanbieding betaal je slechts 13,75 per maand, 2 jaar lang (of de eerste 4 maand 7,50, en de laatste 20 maanden 15 euro). Dat is best weinig, vergeleken met andere providers.. Wie helpt mij die adder te vinden?
[..]
[..]
En na de termijn van 2 jaar kan gewoon m'n oude hi-sim er weer in en laat ik dat abo vervallen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:06 schreef kokos het volgende:
[..]
Die is er niet. Webwinkels zijn vaak verdacht goedkoop. Heb zelf er ook een abo afgesloten
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:08 schreef Schreeuwkloon het volgende:
[..]
En na de termijn van 2 jaar kan gewoon m'n oude hi-sim er weer in en laat ik dat abo vervallen?![]()
Ideaal![]()
Hmm, ben wel van plan om er toch zeker 3 a 4 jaar mee te doen.. Ga niet elk jaar 400 ballen neertellen om met de tijd mee te gaan en lekker te patsen met je stoere hippe mobiel. Wil nu gewoon een degelijk model hebben zodat ik er een tijdje mee vooruit kanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:31 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
alsof je na 2jaar er nog niet op bent uitgekeken
![]()
blijft wel een vette mobielmaar over 1jaar zjn er weer andere mobieltjes op de markt daarom heb ik ook maar een abo voor 1jaar afgesloten
![]()
Heb gekeken, staat het naar mijn weten niet in...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:04 schreef SureZal het volgende:
[..]
eey rew- probeer de handleiding te lezen(weet niet of het erin staat maar er bestaat een kans)
En zo hoort het!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:34 schreef Schreeuwkloon het volgende:
Hmm, ben wel van plan om er toch zeker 3 a 4 jaar mee te doen.. Ga niet elk jaar 400 ballen neertellen om met de tijd mee te gaan en lekker te patsen met je stoere hippe mobiel. Wil nu gewoon een degelijk model hebben zodat ik er een tijdje mee vooruit kan![]()
Dat laatste dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:27 schreef annoh het volgende:
Nee daarom moet je gewoon ieder jaar een nieuwe 1jr abo regelen mét gratis hippe telefoon. Of sim only, dat is pas echt goedkoop.
M'n broertje heeft dat ook, hij had z'n telefoon via KPN maar wel de laatste firmware erop en hij kan gewoon sneaky pictures maken. Eigenlijk had ik dat ook gewild, omdat dat juist eigenlijk de leukste foto's opleveren. Meestal is het zodra ik met mijn toestel een foto probeer te maken, dat mensen schrikken en dan snel wegkijken omdat ze niet op de foto willen staanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:09 schreef rew- het volgende:
[..]
Heb gekeken, staat het naar mijn weten niet in...
IK MOET VAN DAT GELUID AFKOMEN!
wie helpt mij![]()
edit gvd, ik heb net even lopen goegelen naar hoe ik dat geluid uit krijg, en het schijnt aan de firmware te liggen van bepaalde landen, dat je dat klikgeluid niet uit kan zetten ivm privacyrechten. Echt lelijke shit. Is er niet een manier om mijn firmware te veranderen? Zo niet, ga ik een of andere explorer downlaoden voor de k750i en dan mijn aars kapot zoeken naar de folder waar die geluidjes in staan om ze vervolgens knetterhard te verwijderen ofzo.
uhm, is dat moeilijk, die firmware installeren? heb nu een vodafone abo en wil het geluidje op zich ook wel kwijt, maaruh het moet niet te veel moeite kosten....quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
M'n broertje heeft dat ook, hij had z'n telefoon via KPN maar wel de laatste firmware erop en hij kan gewoon sneaky pictures maken. Eigenlijk had ik dat ook gewild, omdat dat juist eigenlijk de leukste foto's opleveren. Meestal is het zodra ik met mijn toestel een foto probeer te maken, dat mensen schrikken en dan snel wegkijken omdat ze niet op de foto willen staan![]()
dat blauwe achtergrondvlakje is je gprs bereikmetertje. Die kan je uitzetten via instellingen -> connectivity -> data comm. -> preferred service -> gsm onlyquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet, heb het nog niet geprobeerd, maar lijkt me niet...
Ik lees wel overal op internet dat het per land verschillend is dat je het geluid van de camera uit kan zetten of niet, maar dan nog we hebben beide een telefoon met NL handleiding en de doos was gewoon verzegeld. Maar toch blijk ik gewoon iets andere firmware te hebben.
Bij mij geeft ie een blauw vierkant achtergrondvakje bij het "bereikmetertje" en dat camera geluid valt niet uit te zetten...
ik had verder dit nog gevonden...
http://www.davinciteam.com/
Ah, vet wist ik niet..quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:52 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
dat blauwe achtergrondvlakje is je gprs bereikmetertje. Die kan je uitzetten via instellingen -> connectivity -> data comm. -> preferred service -> gsm only
hoe het precies in het Nederlands heet weet ik niet![]()
Ja, dat werkt bij sommige telefoons niet. Ik heb precies hetzelfde probleem.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:36 schreef mie_at_work het volgende:
Mute camera sounds; Before opening the lense cover hold # to toggle between silent mode easially.
werkt bij mij niet, hij gaat wel op stille modus over maar als ik foto neem blijft dat geluid er
Bij mij werkt dat ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:36 schreef mie_at_work het volgende:
Mute camera sounds; Before opening the lense cover hold # to toggle between silent mode easially.
werkt bij mij niet, hij gaat wel op stille modus over maar als ik foto neem blijft dat geluid er
Als t een beetje lawaaierig is, vind ik t niet héél hard ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tering zijn mensen doof ofzogeluid is hard genoeg...
Volgens mij ligt dat niét aan de telefoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:55 schreef mie_at_work het volgende:
ik vind geluid hard genoeg, maar soms als ik lang bel word het geluid automatisch gedempt of zo :S waardoor geluid heel erg zacht word en na een tijdje word het weer normaal :S
Dat is al zo'n 20x besproken in zowel de k750i als w800i topics, maar ik zal ze nog één keer op een rijtje zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef VrAnqZ het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de keiharde verschillen tussen de w800i en de k750i behalve het verschil in grootte van de meegeleverde geheugenkaart?
Domme actie ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef Gizmore het volgende:
Lekker: had ik een papiertje onder het covertje van de batterij gedaan zodat die niet meer zo kraakte: krijg ik m niet meer open.Heb zo'n beetje alles al geprobeert maar t wil niet echt lukken
Met de ouwe firmware 1 sec. ongeveer. Met de nieuwe firmware vrijwel direct.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:38 schreef Noax het volgende:
Hoeveel tijd heeft deze telefoon nodig na een druk op de sluiterknop om de foto te maken?
zou je het verschil met de k750i misschien iets uitgebreider willen uitleggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef P-Style het volgende:
[..]De w800i heeft iets uitgebreidere mediaspeler-software.
Gewoon de native resolutie van het TFT schermpje. 176x220 pixels dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat zijn de ideale afmetingen voor een afbeelding wil die goed tot zijn recht komen op dit toestel?
Maar het is een 2.0mp camera met automatische scherpstelling. Die maakt betere foto's dan een 5.0mp camera zonder automatische scherpstelling.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:56 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
ik heb heel lang de 750i gewild, maar ik wacht denk ik op de samsung z500. Wat moet je nou met een 2.0mp camera op je telefoon?
Volgens de reactie's op Tweakers.net in de shop survey is de winkel wel goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:37 schreef Noax het volgende:
Dat klinkt goed, thnx!
Iemand enig idee hoe betrouwbaar http://www.expansys.nl/ is?
Thnx!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:01 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Volgens de reactie's op Tweakers.net in de shop survey is de winkel wel goed.
hou je bek gast, eerst kraakte je deze mobiel nog af.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:09 schreef Skv het volgende:
En waar kan ik 'm nou het goedkoopst los kopen
Las iets van 280 hierboven? Waar is dat? Via kieskeurig zie ik 'm alleen maar vanaf 320 euri.
Ik wil het liefst een zilveren
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:26 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
hou je bek gast, eerst kraakte je deze mobiel nog af.
ga liever nepkleding op de zwarte markt kopen of zo met je mooie bikkembergs.
Ga jij even gauw je vader in zn reet neuken, gare leernichtquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:26 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
hou je bek gast, eerst kraakte je deze mobiel nog af.
ga liever nepkleding op de zwarte markt kopen of zo met je mooie bikkembergs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |