Als t een beetje lawaaierig is, vind ik t niet héél hard ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tering zijn mensen doof ofzogeluid is hard genoeg...
Volgens mij ligt dat niét aan de telefoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:55 schreef mie_at_work het volgende:
ik vind geluid hard genoeg, maar soms als ik lang bel word het geluid automatisch gedempt of zo :S waardoor geluid heel erg zacht word en na een tijdje word het weer normaal :S
Dat is al zo'n 20x besproken in zowel de k750i als w800i topics, maar ik zal ze nog één keer op een rijtje zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef VrAnqZ het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de keiharde verschillen tussen de w800i en de k750i behalve het verschil in grootte van de meegeleverde geheugenkaart?
Domme actie ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef Gizmore het volgende:
Lekker: had ik een papiertje onder het covertje van de batterij gedaan zodat die niet meer zo kraakte: krijg ik m niet meer open.Heb zo'n beetje alles al geprobeert maar t wil niet echt lukken
Met de ouwe firmware 1 sec. ongeveer. Met de nieuwe firmware vrijwel direct.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:38 schreef Noax het volgende:
Hoeveel tijd heeft deze telefoon nodig na een druk op de sluiterknop om de foto te maken?
zou je het verschil met de k750i misschien iets uitgebreider willen uitleggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef P-Style het volgende:
[..]De w800i heeft iets uitgebreidere mediaspeler-software.
Gewoon de native resolutie van het TFT schermpje. 176x220 pixels dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat zijn de ideale afmetingen voor een afbeelding wil die goed tot zijn recht komen op dit toestel?
Maar het is een 2.0mp camera met automatische scherpstelling. Die maakt betere foto's dan een 5.0mp camera zonder automatische scherpstelling.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:56 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
ik heb heel lang de 750i gewild, maar ik wacht denk ik op de samsung z500. Wat moet je nou met een 2.0mp camera op je telefoon?
Volgens de reactie's op Tweakers.net in de shop survey is de winkel wel goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:37 schreef Noax het volgende:
Dat klinkt goed, thnx!
Iemand enig idee hoe betrouwbaar http://www.expansys.nl/ is?
Thnx!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:01 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Volgens de reactie's op Tweakers.net in de shop survey is de winkel wel goed.
hou je bek gast, eerst kraakte je deze mobiel nog af.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:09 schreef Skv het volgende:
En waar kan ik 'm nou het goedkoopst los kopen
Las iets van 280 hierboven? Waar is dat? Via kieskeurig zie ik 'm alleen maar vanaf 320 euri.
Ik wil het liefst een zilveren
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:26 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
hou je bek gast, eerst kraakte je deze mobiel nog af.
ga liever nepkleding op de zwarte markt kopen of zo met je mooie bikkembergs.
Ga jij even gauw je vader in zn reet neuken, gare leernichtquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:26 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
hou je bek gast, eerst kraakte je deze mobiel nog af.
ga liever nepkleding op de zwarte markt kopen of zo met je mooie bikkembergs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |