Misschien een idee om hem eens te laten nakijken? Dat valt tenslotte onder de garantie.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:30 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Wat een kut toestel! De helft van de tijd als ik iemand bel of andersom hoor ik helemaal niks, maar hun mij wel
Als ik de telefoon weer aan en uitzet heeft die dat probleem niet meer, maar ik word er wel helemaal gek van
Bij de winkel doen ze moeilijk omdat die nu 2 maanden oud is en het kan alleen binnen 4 weken, ik breng hem wel langs een servicepoint heen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:34 schreef boyv het volgende:
[..]
Misschien een idee om hem eens te laten nakijken? Dat valt tenslotte onder de garantie.
Probeer de k750i maar eens uit en je bent overtuigd!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:27 schreef Shirley het volgende:
En daarbij ben ik niet weg van Ericsson telefoons.
Hij is ook erg goedquote:Op zondag 24 juli 2005 12:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Dit is met afstand het meest populaire toestel hier in GAD (GVH) 3 delen nu al
En wat vond je van het scherm? Want dit is verreweg het mooiste en scherpste schermpje dat ìk ooit op een mobiele telefoon gezien heb!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb hem gister eens wat langer in handen gehad, de K750i, van een vriend van me, maar ik moet zeggen dat ik het toch vind tegenvallen. Hele leuke mogelijkheden enzo, maar het design vind ik toch niet mooi. Hij voelt me ook té plastic aan. Het is een vormeloos 'doosje'. Ik had even mijn huidige telefoon, een 6610 (kan dat?) erbij. En dat is toch een stuk mooier. De knopjes, de vorm van het toestel. Ik denk dat ik weer een Nokia neem. Over twee maanden. Denk ik nu. En het is maar een mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |