Het is ook nooit goedquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wil he![]()
![]()
tjezus..nou goed dan, dan ben je én cheil én liev
Ik zet hem er in Wiki bij. Voor de OP moet je bij Bob zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:21 schreef hollander76 het volgende:
Kan mijn prachtige
[img]http://www.voilesdenuit.com/c_bas_111.jpg[/mg]
er ook bij?
Maar dan wel een knuffelorgie, want dat is beter dan sexquote:
Volgens bobquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar dan wel een knuffelorgie, want dat is beter dan sex![]()
![]()
en Imberrquote:
ik knuffel alleen met BObquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar dan wel een knuffelorgie, want dat is beter dan sex![]()
![]()
Sex vind je wel okay? Das iets minder intiemquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik knuffel alleen met BOb![]()
ik ga ff kappen met zulke teksten want anders word t wel erg klef hier
Tuurlijk wel ff reseizenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:21 schreef hollander76 het volgende:
Kan mijn prachtige
[afbeelding]
er ook bij?
graagquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
Middagquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:28 schreef martinuhhh het volgende:
Hey mensen. Alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Gaat snel met het aantal topics
.
Primaquote:
Ja he? Wie zou dat nou gedaan hebben?quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik knuffel alleen met BOb![]()
Super. Net een vakantie naar Turkije geboektquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Prima![]()
Moet straks nog een uurtje of 4 werken en daarna.......... weekend
En dan heb ik 25 uur in een week gemaakt dus dan ben ik wel weer eens aan vakantie toe, maar de rustigere weken komen eraan![]()
Jij?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:33 schreef Eix het volgende:
Ik ben terug uit Amsterdam.
Within Temptation was te gek!![]()
![]()
![]()
Mijn dank is groot, dat mijn schoonheid als usericon nu ook in de OP voorkomtquote:
Je staat ook in Wiki nu.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, dat mijn schoonheid als usericon nu ook in de OP voorkomt
Jij welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:38 schreef -Trinity- het volgende:
Ik is ook liev?
installeer 7.0 ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
KUT MSN!Ik kan nu niet meer 6.2
Dus die kut Microsoft verplicht mij gewoon om een nieuwe pc te kopen, rot op!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
KUT MSN!Ik kan nu niet meer 6.2
Dus die kut Microsoft verplicht mij gewoon om een nieuwe pc te kopen, rot op!
NEE! ten eerste is die kut en ten 2e kan mijn pc die niet aan!quote:
Past wel bij het weerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:42 schreef hollander76 het volgende:
* hollander76] heeft Wham! - Last Christmas.mp3 opstaan[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding
das leuk liedjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:42 schreef hollander76 het volgende:
* hollander76 heeft Wham! - Last Christmas.mp3 opstaan![]()
Ik heb hem al gedownload, maar hij gaat jankenquote:
7.0 danquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb hem al gedownload, maar hij gaat janken![]()
Installeer Trillian ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb hem al gedownload, maar hij gaat janken![]()
Vooral leuk midden in de zomer, deja vu naar sneeuw en warme chocolademelk en een kerstboom en ....quote:
Plus.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
plus doet het nu ook bij mij eindelijk![]()
Wat voor'n pc heb je dan? Zelfs de mijne kan 7.0 aanquote:
Btw ben je een mede-puber naar mijn hart, ADO, FOK en hattrickquote:
p3 700quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat voor'n pc heb je dan? Zelfs de mijne kan 7.0 aan![]()
ADO nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Btw ben je een mede-puber naar mijn hart, ADO, FOK en hattrick![]()
Ook nog Formule1?
PSVquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
ADO niet
Ik heb de ADO-award gewonnen bij fokhattrickBen PSV-er
Wel formule 1! Schumacher
Degene die het beste terug kwam van een achterstandquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
PSV![]()
Schumacher![]()
TEAM Mclarenon the limit
En wat mag de ADO award inhouden, ik heb er een heel slecht beeld bij![]()
HEt was volgens mij ADO- AJAX Sylvie is de hoer van.....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Degene die het beste terug kwam van een achterstand
Ajax-Ado 3-3 toen destijds geloof ik stonden 3-0 achter
ik kwam van 2-0 achter terug naar 3-2 in de alatste 10 minuten
Dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
HEt was volgens mij ADO- AJAX Sylvie is de hoer van.....maar goed, en welk team mag je hebben? En welke divisie natuurlijk?
Doet ns zoeken op mijn usernamequote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen
Bubbfat VI
Jij ?
VI.340 om precies te zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Doet ns zoeken op mijn username![]()
IX.786![]()
doeggquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:04 schreef hollander76 het volgende:
Eten, werken, en daarna............ Fokken!
Lat0r![]()
en heeuul lief!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Godver ik ben nu chagrijnig!
Hoi.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:23 schreef Rabrynil het volgende:
Goedemiddag
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef Rabrynil het volgende:
Owja, in de categorie "Meest bizzare nieuwsfoto" heb ik nog een nominatie:
[afbeelding]![]()
Koelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef Rabrynil het volgende:
Owja, in de categorie "Meest bizzare nieuwsfoto" heb ik nog een nominatie:
[afbeelding]![]()
Scheisse mit streffe.quote:
Neppe duitser!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Scheisse mit streffe.![]()
Naja, welkom ensow...![]()
Het is dat ik 200 km van Zwolle zitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:44 schreef Chanandler het volgende:
Nice pics
Wie gaat er nog uit in Zwolle vanavond?
Ik heb nog een zomertoer kaartje wat voor vandaag geldig is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:46 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Het is dat ik 200 km van Zwolle zit
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:04 schreef Imberr het volgende:
woesj..stormlooptopic
zo, nou heb ik dat ook es gezegd![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Msn Messenger zuigt!
Kip?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:12 schreef Chanandler het volgende:
Hip Hip van de koeien naar de --->
Hik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:12 schreef Chanandler het volgende:
Hip Hip van de koeien naar de --->
Hip Hik?quote:
Imberr mag dat.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:28 schreef Imberr het volgende:![]()
![]()
damn, baggerpost zeg..alleen maar smileys![]()
Zegt er eentje wat, *checkt je sig...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef BObNL het volgende:
Slijm slijm
uhm sig wie wat waar ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zegt er eentje wat, *checkt je sig...
geloof dat ik jouw pizza iiieets te lang in de oven laatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
nou zou ik weer een opmerking kunnen maken maar ik hou die ook maar voor me
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:49 schreef BObNL het volgende:
[..]
geloof dat ik jouw pizza iiieets te lang in de oven laat![]()
Als bij mij een meisje komt eten en haar pizza verbrand geef ik haar mijn eigen pizza.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:49 schreef BObNL het volgende:
[..]
geloof dat ik jouw pizza iiieets te lang in de oven laat![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Als bij mij een meisje komt eten en haar pizza verbrand geef ik haar mijn eigen pizza.![]()
![]()
Eensch, je geeft toch geen verbrande pizza aan een meisje...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Als bij mij een meisje komt eten en haar pizza verbrand geef ik haar mijn eigen pizza.![]()
![]()
samen 1 pizzaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:51 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
quote:
Dan heb je een halve pizza elk. Ga dan voor jezelf een boterhammetje in mekaar flansen ofzo.quote:
heb genoeg in huisquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:54 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Dan heeft t meisje nog honger, sufferd...![]()
Niet zo'n dubbelzinnig taalgebruik manneke.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Niet zo'n dubbelzinnig taalgebruik manneke.![]()
Die vork zegt toch genoeg mênquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Niet zo'n dubbelzinnig taalgebruik manneke.![]()
quote:
Idd, pizza's eet je met je homeboys. Met je uptowngirl ga je romantisch uit eten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:56 schreef martinuhhh het volgende:
Je geeft dr toch sowieso geen pizza. Kan best wat romantischer
.
ze woond in brabant. niet uptown. wou der fastfood cultuur lerenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, pizza's eet je met je homeboys. Met je uptowngirl ga je romantisch uit eten.![]()
Zucht, je wilt weer opgehemeld worden hè?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:00 schreef Imberr het volgende:
ik vraag me af hoe t komt dat ik tegenwoordig alleen nog maar met jongens praat op msn
en dan ook nog bijna allemaal van fok!![]()
Ik praat ook bijna alleen maar met meiden op msn...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:00 schreef Imberr het volgende:
ik vraag me af hoe t komt dat ik tegenwoordig alleen nog maar met jongens praat op msn
Pointquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:01 schreef brainster het volgende:
Jongens... ligt het nou aan mij, of krijgt elk meisje dat zich in deze reeks waagt, een dosis slijm over haar heen?
Niet dat ik iets tegen Imberr heb hoor
wie woont in brabanT?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
ze woond in braband. niet uptown. wou der fastfood cultuur leren![]()
Ze vraagt er verkapt om.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:01 schreef brainster het volgende:
Jongens... ligt het nou aan mij, of krijgt elk meisje dat zich in deze reeks waagt, een dosis slijm over haar heen?
Niet dat ik iets tegen Imberr heb hoor
En je hebt niet eens een fotoboek vol 'geile' foto's.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:00 schreef Imberr het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze vraagt er verkapt om.
Zie die laatste post van haar, dat was een verkapte hemel-mij-lekker-op-en-ga-toch-veel-over-mij-slijmenpost.
Sorry dat ik je wicked manier van posten doorheb.quote:
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze vraagt er verkapt om.
Zie die enerlaatste post van haar, dat was een verkapte hemel-mij-lekker-op-en-ga-toch-veel-over-mij-slijmenpost.
Ze is dus gewoon aandachts-geil.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze vraagt er verkapt om.
Zie die enerlaatste post van haar, dat was een verkapte hemel-mij-lekker-op-en-ga-toch-veel-over-mij-slijmenpost.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
zó graag wil ik aandacht nou ook weer niet
ik welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
zó graag wil ik aandacht nou ook weer niet
nee dat was ikquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:09 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Imberr is niet aandachtsgeil als ze zegt dat ze dat niet is want ze heeft altijd gelijk.![]()
jij bent echt een slijmbal hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:09 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Imberr is niet aandachtsgeil als ze zegt dat ze dat niet is want ze heeft altijd gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:15 schreef Eix het volgende:
Ik ben ff weg avondeten, tot over 20 minuten zo.
eetsmakelijk enzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:15 schreef Eix het volgende:
eetzequote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:15 schreef Eix het volgende:
moet je maar es teruglezenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:19 schreef Nickthedick het volgende:
Volgens mij is in dit hele topic geen bericht te vinden die uit meer dan 1 zin bestaat.
![]()
Ach, 95% is ook niet slecht.quote:
Waarom komt er elke dag wel iemand zeuren in dit topic? Echt vreselijk irritant. Dus: Ga je nu weer?quote:
Dat was ik eerst wel van plan, maar jouw opmerking heeft me van gedachten doen veranderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:25 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Waarom komt er elke dag wel iemand zeuren in dit topic? Echt vreselijk irritant. Dus: Ga je nu weer?![]()
Jericho!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
Het is weer tijd voor mijn favoriete Hilary Duff nummer!
![]()
* Jaguarized draait Hilary Duff - Jericho
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohja? gaat ze de olsen twins nadoen ofzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:29 schreef Nickthedick het volgende:
Dus... waar hebben we het over.
Wat is die Lindsey Lohan toch dun geworden he?
[Breezahmode]quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:29 schreef Nickthedick het volgende:
Dus... waar hebben we het over.
Wat is die Lindsey Lohan toch dun geworden he?
1 twin hoor, die ander is nog redelijk normaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja? gaat ze de olsen twins nadoen ofzo?
Google zelf even.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[Breezahmode]
Picca?
[/Breezahmode]
Iedereen die in de op staat dus.quote:
Dankje!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:40 schreef BObNL het volgende:
ga wel meedoen straks ff kijken
ik draai dat think onderzoek ook nog van fok eerst ook zoeen wedstrijd, stond nog vrij hoog in de ranglijsten volgensmijquote:
Jij zegt dat ze dun is, ik vind het nog wel meevallen.quote:
hij moest gewoon iets hebben om over te lullenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze dun is, ik vind het nog wel meevallen.![]()
ze hadden der tieten toch verkleind?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij moest gewoon iets hebben om over te lullen
Ik doe al meequote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey PUBers help ff mee! Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #31![]()
Vergeleken met jou is iedereen dikquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij moest gewoon iets hebben om over te lullen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is iedereen dik![]()
Er moet geen chirurg aan te pas komen, dan is het goedquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
nouja liever te klein dan te groot hoor![]()
Mooi! sinds wanneer?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef brainster het volgende:
Ben ik weer. Ik heb even wat shoarma en friet naar binnengewerkt
[..]
Ik doe al mee
Als een hele tijd. Even kijken.quote:
quote:brainster has been a participant since 2004-09-07 (11 months ago)
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef brainster het volgende:
Ben ik weer. Ik heb even wat shoarma en friet naar binnengewerkt
[..]
Ik doe al mee
Ik heb ook hoor van donkere humor .quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:58 schreef Eix het volgende:
Gedode Brit in metro onschuldig
Moesten ze hier ook doervoeren, zo'n lik op stuk beleid tegen zwartrijders.![]()
(sorry voor mn zwarte humor, ik betreur deze gebeurtenis ten zeerste dus voor iedereen die mijn humor niet kan waarderen, weet, ik betreur het! ).
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik heb ook hoor van donkere humor .De trams hier zitten vol met niet nederlanders
een tram hier opblazen levert meer op dan het kost
![]()
nou ook hier nog ff klagen over wat je me op msn hebt verteld en dan ben je ook weer klaarquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
[..]
<klaagbaak mode>
Toen ik toestraks in de trein zat had ik twee heel iritante chineesjes naast me, waarvan één duidelijk ADHD had.![]()
Uiteindelijk een wagon verder gaan zitten, waar een stel iritante puberkes elkaars treinkaartjes hadden doorgescheurd (ze hadden ruzie). Toen kwam de conductrice, ik helemaal happy. Schrijft die doos een nieuw kaartje voor ze uit (tegen treintarief denk ik) ipv ze op t eerste beste station eruit te flikkeren met een treinverbod.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
[..]
<klaagbaak mode>
Toen ik toestraks in de trein zat had ik twee heel iritante chineesjes naast me, waarvan één duidelijk ADHD had.![]()
Uiteindelijk een wagon verder gaan zitten, waar een stel iritante puberkes elkaars treinkaartjes hadden doorgescheurd (ze hadden ruzie). Toen kwam de conductrice, ik helemaal happy. Schrijft die doos een nieuw kaartje voor ze uit (tegen treintarief denk ik) ipv ze op t eerste beste station eruit te flikkeren met een treinverbod.
![]()
Yep, bij Within Temptation stond zo'n 10 minuten een zeer iritante knakker voor me die nog ging meeblère ook met zn achterlijke stem en kut accent.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou ook hier nog ff klagen over wat je me op msn hebt verteld en dan ben je ook weer klaar
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, bij Within Temptation stond zo'n 10 minuten een zeer iritante knakker voor me die nog ging meeblère ook met zn achterlijke stem en kut accent.Als je weet dat je niet kan zingen, en zeker niet zo hoog laat t dan.
Maar genoeg geklaagt nu, mn tripje naar Amsterdam was leuk. Een geweldig concert, treinreizen, de geur van Marihuana en hoertjes die op hun ruitjes bonken als je langs loopt. Amsterdam, geweldig!
Moet ik een verhaaltje vertellen?quote:
quote:
uuh hallo, we zijn geen duitsersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:27 schreef Eix het volgende:
Ik heb nog wel wat Biefstuk met Wurst over, zoals t een goede pruisische Limburger betaamt!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet wat ze in je ziet, echt niet. Gedraag je toch s als een heer.![]()
![]()
Ik ben 1/8 duitser ja, van mn vaders kant.quote:
Je bent jaloers, ik zie het wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet wat ze in je ziet, echt niet. Gedraag je toch s als een heer.![]()
![]()
quote:
Op zijn kookkunsten? Dacht t niet.quote:
Ik hoop dat Imberr je dood knuffelt.quote:
Je hebt gelijk. Ikke aardiger moeten zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zeg, wees beetje aardigje staat al in me msn naam he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Ik zie hem niet staan hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zeg, wees beetje aardigje staat al in me msn naam he
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ikke aardiger moeten zijn.
T spijt me bob dat ik een doodsverwensing naar je maakt.eHey doe een lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik ben hartstikke liev tegen Imber![]()
We gaan wel gewoon uit eten imberr . Weet een gezellige tent met prachtig uitzicht!![]()
En imberr mag mij dood knuffelen als zij dat wil ja !
Leuter mee!!
Fijn, dan waarschuw ik bij deze Imberr maar alvast dat ze haar beurs meeneemt als ze de komende nacht niet achter een aaanrecht van een restaurant wil doorbrengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey doe een liev![]()
En ik ben hartstikke liev tegen Imber![]()
We gaan wel gewoon uit eten imberr . Weet een gezellige tent met prachtig uitzicht!![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Fijn, dan waarschuw ik bij deze Imberr maar alvast dat ze haar beurs meeneemt als ze de komende nacht niet achter een aaanrecht van een restaurant wil doorbrengen.
Man...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef BObNL het volgende:
hey jongens dit is toch hopeloos he ! Goedkope Kut
Zo worden wij toch niet als we opgroeien ?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef BObNL het volgende:
Ben je nu Nederlander of niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef BObNL het volgende:
Verkapte zie-mij-eens-met-mijn-kloontje-diewat-te-vragen-heeft vraag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef BObNL het volgende:
Zoek een vriendin. Dan nog je ken toch wel ff zonder sex leven. Ga knuffelen ofzo. :quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Ben je nu Nederlander of niet?
Als die Hollanders erges eene cent op kunne sparen doen ze dat, daar schuwen ze zelf een topic openen op Fok! niet voor.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zoek een vriendin. Dan nog je ken toch wel ff zonder sex leven. Ga knuffelen ofzo. :![]()
waar is je FB?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
oh wacht..mochten niet meer klef doen he![]()
Dat moet je instellen in t fotoboek...quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:15 schreef Eix het volgende:
Koppel met 12 kinderen uiteen: man blijkt homo
Wat nu hierop te zeggen...
Dat is 1 grote naaistreek.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:15 schreef Eix het volgende:
Moeder met de kids gaan kijken naar de gay parade:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:15 schreef Eix het volgende:
whaha!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Moeder met de kids gaan kijken naar de gay parade:
Kijk, en dit is nu jullie vader bovenop die wagen.
Kids:![]()
Dan ken je je man toch een stuk minder goed als je dachtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
whaha!![]()
vind het wel lullig voor die vrouw![]()
Dat is nogal zacht uitgedrukt niet? Die vrouw is 12 x 9 maanden zwanger geweest, heeft 12 keer moeten hijgen en puffen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
whaha!![]()
vind het wel lullig voor die vrouw![]()
Maar die vriendin van haar is ook een roddeltante zeg...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan ken je je man toch een stuk minder goed als je dacht
Misschien was het wel een bepaalde cultuur en gaf hij gewoon 3 zoenen (in bepaalde landen is dat normaal)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar die vriendin van haar is ook een roddeltante zeg...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Misschien was het wel een bepaalde cultuur en gaf hij gewoon 3 zoenen (in bepaalde landen is dat normaal)
Sarcasme Imberr...quote:
quote:
Eerst 38 vol krijgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
Deel 39 staat hier klaar!
Zeker weer met een verassende TT?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
Deel 39 staat hier klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |