Vergeleken met jou is iedereen dikquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij moest gewoon iets hebben om over te lullen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is iedereen dik![]()
Er moet geen chirurg aan te pas komen, dan is het goedquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
nouja liever te klein dan te groot hoor![]()
Mooi! sinds wanneer?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef brainster het volgende:
Ben ik weer. Ik heb even wat shoarma en friet naar binnengewerkt
[..]
Ik doe al mee
Als een hele tijd. Even kijken.quote:
quote:brainster has been a participant since 2004-09-07 (11 months ago)
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef brainster het volgende:
Ben ik weer. Ik heb even wat shoarma en friet naar binnengewerkt
[..]
Ik doe al mee
Ik heb ook hoor van donkere humor .quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:58 schreef Eix het volgende:
Gedode Brit in metro onschuldig
Moesten ze hier ook doervoeren, zo'n lik op stuk beleid tegen zwartrijders.![]()
(sorry voor mn zwarte humor, ik betreur deze gebeurtenis ten zeerste dus voor iedereen die mijn humor niet kan waarderen, weet, ik betreur het! ).
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik heb ook hoor van donkere humor .De trams hier zitten vol met niet nederlanders
een tram hier opblazen levert meer op dan het kost
![]()
nou ook hier nog ff klagen over wat je me op msn hebt verteld en dan ben je ook weer klaarquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
[..]
<klaagbaak mode>
Toen ik toestraks in de trein zat had ik twee heel iritante chineesjes naast me, waarvan één duidelijk ADHD had.![]()
Uiteindelijk een wagon verder gaan zitten, waar een stel iritante puberkes elkaars treinkaartjes hadden doorgescheurd (ze hadden ruzie). Toen kwam de conductrice, ik helemaal happy. Schrijft die doos een nieuw kaartje voor ze uit (tegen treintarief denk ik) ipv ze op t eerste beste station eruit te flikkeren met een treinverbod.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
[..]
<klaagbaak mode>
Toen ik toestraks in de trein zat had ik twee heel iritante chineesjes naast me, waarvan één duidelijk ADHD had.![]()
Uiteindelijk een wagon verder gaan zitten, waar een stel iritante puberkes elkaars treinkaartjes hadden doorgescheurd (ze hadden ruzie). Toen kwam de conductrice, ik helemaal happy. Schrijft die doos een nieuw kaartje voor ze uit (tegen treintarief denk ik) ipv ze op t eerste beste station eruit te flikkeren met een treinverbod.
![]()
Yep, bij Within Temptation stond zo'n 10 minuten een zeer iritante knakker voor me die nog ging meeblère ook met zn achterlijke stem en kut accent.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou ook hier nog ff klagen over wat je me op msn hebt verteld en dan ben je ook weer klaar
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, bij Within Temptation stond zo'n 10 minuten een zeer iritante knakker voor me die nog ging meeblère ook met zn achterlijke stem en kut accent.Als je weet dat je niet kan zingen, en zeker niet zo hoog laat t dan.
Maar genoeg geklaagt nu, mn tripje naar Amsterdam was leuk. Een geweldig concert, treinreizen, de geur van Marihuana en hoertjes die op hun ruitjes bonken als je langs loopt. Amsterdam, geweldig!
Moet ik een verhaaltje vertellen?quote:
quote:
uuh hallo, we zijn geen duitsersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:27 schreef Eix het volgende:
Ik heb nog wel wat Biefstuk met Wurst over, zoals t een goede pruisische Limburger betaamt!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet wat ze in je ziet, echt niet. Gedraag je toch s als een heer.![]()
![]()
Ik ben 1/8 duitser ja, van mn vaders kant.quote:
Je bent jaloers, ik zie het wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet wat ze in je ziet, echt niet. Gedraag je toch s als een heer.![]()
![]()
quote:
Op zijn kookkunsten? Dacht t niet.quote:
Ik hoop dat Imberr je dood knuffelt.quote:
Je hebt gelijk. Ikke aardiger moeten zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zeg, wees beetje aardigje staat al in me msn naam he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Ik zie hem niet staan hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zeg, wees beetje aardigje staat al in me msn naam he
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ikke aardiger moeten zijn.
T spijt me bob dat ik een doodsverwensing naar je maakt.eHey doe een lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik ben hartstikke liev tegen Imber![]()
We gaan wel gewoon uit eten imberr . Weet een gezellige tent met prachtig uitzicht!![]()
En imberr mag mij dood knuffelen als zij dat wil ja !
Leuter mee!!
Fijn, dan waarschuw ik bij deze Imberr maar alvast dat ze haar beurs meeneemt als ze de komende nacht niet achter een aaanrecht van een restaurant wil doorbrengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey doe een liev![]()
En ik ben hartstikke liev tegen Imber![]()
We gaan wel gewoon uit eten imberr . Weet een gezellige tent met prachtig uitzicht!![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Fijn, dan waarschuw ik bij deze Imberr maar alvast dat ze haar beurs meeneemt als ze de komende nacht niet achter een aaanrecht van een restaurant wil doorbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |