quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:31 schreef nietzman het volgende:
Dus!
Kleurendoofquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent blauw
Je kan er wat aan doen![]()
Nou hij staat in Klaagbak en heet: Van die stelletjes die zelfs op de fiets ........quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:42 schreef Lemmen het volgende:
en je mag opzich het topic ook vernoemen kunnen anderen het ook nalezen
Hee komop he je kunt ook overdrijven he, ze hebben mijn leven niet gered....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dat je wel iedereen persoonlijk even moet noemen die aan jouw succes heeft meegewerkt.
Deze dus... Van die stelletjes die zelfs op de fiets.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:42 schreef Lemmen het volgende:
en je mag opzich het topic ook vernoemen kunnen anderen het ook nalezen
Hee ik probeer me continu te verbeteren, dus met minder dan 450 neem ik geen genoegenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:46 schreef Lemmen het volgende:
gaan we weer voor de 300?
dus we gaan nu wel voor 2 topics?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:49 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee ik probeer me continu te verbeteren, dus met minder dan 450 neem ik geen genoegen
Het is vrijdag, drankorgel.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:32 schreef Deviant1nl het volgende:
mensen met een inhoud van 0% op de zaterdagavond![]()
uiteraard, tijdens de pauzes heb ik mijn innerlijke behoefte tot maagvulling op een aangename manier kunnen bevredigen en nu ik toch bezig ben mag ik de achtergrondzangeressen niet vergeten natuurlijk.quote:
Hee What the F*ck is AT ??????????????????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:47 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Deze dus... Van die stelletjes die zelfs op de fiets.....
Staat in mijn AT(maar ja, TS is erg, heel erg goed in selectief lezen/reageren etc.)
zijn hard op wegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Eerst deze maar eens volkrijgen en dan zien we wel.
ik bedoel ook MyATquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:01 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee What the F*ck is AT ??????????????????
Nee ik steeds nog niet begraipquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik bedoel ook MyATZo duidelijker?
Kijk eens naar boven?quote:
Je bent dom...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:12 schreef Choumacher het volgende:
Noem me dom
Oke maar jij bent zo lelijk dat het verboden is met je te trouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:13 schreef Koning_Oift het volgende:
[..]
Je bent dom...
Je bent zelfs zó dom dat je ouders je bestaan ontkennen op verjaardagen.
Tja nu krijg ik eens de kans om een andere kant van mij te laten zien hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:14 schreef Copycat het volgende:
My Active Topics.
Ik vind dit een lief topic.
Jij bent de reden dat de aliens niet naar de aarde komenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:19 schreef Choumacher het volgende:
Oke maar jij bent zo lelijk dat het verboden is met je te trouwen
Nou kijk Dom, je MyAT is een overzicht van alle topics waarin je gepost hebt in volgorde van de laatst actieve topics.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:12 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ja er staat myAT maar WTF is myAT. Noem me dom maar ikke niet begraip
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou kijk Dom, je MyAT is een overzicht van alle topics waarin je gepost hebt in volgorde van de laatst actieve topics.
Active Topics, Dom, is een overzicht van álle topics ongeacht of je erin gepost hebt in volgorde van laatste post.
En als laatste Dom, hebben we nog de user history die je ziet als je op je naam boven je icoon klikt. Dan krijg je een overzicht van alle topics waarin je gepost hebt gesorteerd op volgorde van jouw posts.
Snap je het nog een beetje Dom?
Ah noe iek begraip maar jij zie mijn inboergering is miesluktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou kijk Dom, je MyAT is een overzicht van alle topics waarin je gepost hebt in volgorde van de laatst actieve topics.
Active Topics, Dom, is een overzicht van álle topics ongeacht of je erin gepost hebt in volgorde van laatste post.
En als laatste Dom, hebben we nog de user history die je ziet als je op je naam boven je icoon klikt. Dan krijg je een overzicht van alle topics waarin je gepost hebt gesorteerd op volgorde van jouw posts.
Snap je het nog een beetje Dom?
Ja en jij bent zo dik dat je in 2 tijdzones leeftquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:21 schreef Koning_Oift het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat de aliens niet naar de aarde komen.
Je hebt inderdaad nog steeds de humor van een Duitser uit de jaren 50.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:35 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ah noe iek begraip maar jij zie mijn inboergering is mieslukt
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad nog steeds de humor van een Duitser uit de jaren 50.
waarom heeft een Huttu geen telefoon.. zitten teveel Toetsies opquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef Choumacher het volgende:
Om dit topic toch een beetje luchtig te houden een grapje tusendoor:
waarom speelt een Huttu geen piano??
Er zitten te veel Toetsies op
Ah mên, da's een oudequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:37 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ja en jij bent zo dik dat je in 2 tijdzones leeft
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad nog steeds de humor van een Duitser uit de jaren 50.
inderdaad zeg....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:21 schreef Koning_Oift het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat de aliens niet naar de aarde komen.
Als je maar niet gebukt gaat staan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:21 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Tja nu krijg ik eens de kans om een andere kant van mij te laten zien he![]()
een fasergun maakt alles eenvoudiger.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
inderdaad zeg....
Stel je eens voor dat je een alien bent.... je bent al ettelijke lichtjaren onderweg in je ruimteschip... je ziet eindelijk een planeet met iets dat lijkt op een andere beschaving... je gaat landen en het eerste dat je ziet als je uitstapt, is TS![]()
Bassie is een beetje boos omdat ik een verkeerde omschrijving gaf van een "Wall of death",en dat klopt ik heb het nog eens nagezocht en wat ik omschreef was een "wall of Shit"quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
inderdaad zeg....
Stel je eens voor dat je een alien bent.... je bent al ettelijke lichtjaren onderweg in je ruimteschip... je ziet eindelijk een planeet met iets dat lijkt op een andere beschaving... je gaat landen en het eerste dat je ziet als je uitstapt, is TS![]()
Dat wou ik net zeggen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:08 schreef classpc het volgende:
Graag gedaan hoor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:42 schreef Choumacher het volgende:
Om dit topic toch een beetje luchtig te houden een grapje tusendoor:
waarom speelt een Huttu geen piano??
Er zitten te veel Toetsies op
en met bovenstaande reactie geef je eens te meer blijk van een totaal onvermogen om normaal te reageren in een door jouw gestart topicquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:38 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Bassie is een beetje boos omdat ik een verkeerde omschrijving gaf van een "Wall of death",en dat klopt ik heb het nog eens nagezocht en wat ik omschreef was een "wall of Shit"
Oke oke ik ben de beroerdste niet. Ik zal je voortaan Bas-beest noemen. Maar ben je dan ook zon beest? En zo ja op wat voor gebied ben je dan een beest. Als het op sexueel gebied is zou ik wel bewijzen willen zien. Of als het je uiterlijk betreft zou ik wel een foto willen zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en met bovenstaande reactie geef je eens te meer blijk van een totaal onvermogen om normaal te reageren in een door jouw gestart topic
Enne, voortaan graag mijn hele nickname gebruiken, ik noem jou bijv. ook geen Chouchou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |