quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:31 schreef nietzman het volgende:
Dus!
Kleurendoofquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent blauw
Je kan er wat aan doen![]()
Nou hij staat in Klaagbak en heet: Van die stelletjes die zelfs op de fiets ........quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:42 schreef Lemmen het volgende:
en je mag opzich het topic ook vernoemen kunnen anderen het ook nalezen
Hee komop he je kunt ook overdrijven he, ze hebben mijn leven niet gered....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dat je wel iedereen persoonlijk even moet noemen die aan jouw succes heeft meegewerkt.
Deze dus... Van die stelletjes die zelfs op de fiets.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:42 schreef Lemmen het volgende:
en je mag opzich het topic ook vernoemen kunnen anderen het ook nalezen
Hee ik probeer me continu te verbeteren, dus met minder dan 450 neem ik geen genoegenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:46 schreef Lemmen het volgende:
gaan we weer voor de 300?
dus we gaan nu wel voor 2 topics?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:49 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee ik probeer me continu te verbeteren, dus met minder dan 450 neem ik geen genoegen
Het is vrijdag, drankorgel.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:32 schreef Deviant1nl het volgende:
mensen met een inhoud van 0% op de zaterdagavond![]()
uiteraard, tijdens de pauzes heb ik mijn innerlijke behoefte tot maagvulling op een aangename manier kunnen bevredigen en nu ik toch bezig ben mag ik de achtergrondzangeressen niet vergeten natuurlijk.quote:
Hee What the F*ck is AT ??????????????????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:47 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Deze dus... Van die stelletjes die zelfs op de fiets.....
Staat in mijn AT(maar ja, TS is erg, heel erg goed in selectief lezen/reageren etc.)
zijn hard op wegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Eerst deze maar eens volkrijgen en dan zien we wel.
ik bedoel ook MyATquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:01 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee What the F*ck is AT ??????????????????
Nee ik steeds nog niet begraipquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik bedoel ook MyATZo duidelijker?
Kijk eens naar boven?quote:
Je bent dom...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:12 schreef Choumacher het volgende:
Noem me dom
Oke maar jij bent zo lelijk dat het verboden is met je te trouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:13 schreef Koning_Oift het volgende:
[..]
Je bent dom...
Je bent zelfs zó dom dat je ouders je bestaan ontkennen op verjaardagen.
Tja nu krijg ik eens de kans om een andere kant van mij te laten zien hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:14 schreef Copycat het volgende:
My Active Topics.
Ik vind dit een lief topic.
Jij bent de reden dat de aliens niet naar de aarde komenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:19 schreef Choumacher het volgende:
Oke maar jij bent zo lelijk dat het verboden is met je te trouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |