quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
1. Julich
2. E. Dekker
3. Kirchen
4. Guttierez
5. Devolder
Whehe.quote:
Ah, hij deed dus gewoon niet mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
Slim, ik zie nu dat ik Fothen heb voorspeld die niet eens meedoet.
van mij mag je de volle punten wel krijgen hoor, ga er toch wel vanuit dat je Erik bedoeldequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Volgens mij bedoelde ik idd Erik Dekker, maar echt zeker weten doe ik het nou ook weer niet. Die oplossing van de helft van de punten vind ik dan wel schappelijk.
Volgens mij accepteert hij juist halve punten omdat ie stiekum Thomas bedoelde en nu dus goed wegkomtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:11 schreef AirRaid het volgende:
[..]
van mij mag je de volle punten wel krijgen hoor, ga er toch wel vanuit dat je Erik bedoelde
laten we er alleen een regel van maken dat duidelijk moet zijn om wie het voortaan gaat
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:14 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Volgens mij accepteert hij juist halve punten omdat ie stiekum Thomas bedoelde en nu dus goed wegkomt![]()
Whehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:14 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Volgens mij accepteert hij juist halve punten omdat ie stiekum Thomas bedoelde en nu dus goed wegkomt![]()
yupquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:27 schreef komrad het volgende:
wat is de volgende wedstrijd voro de prono? San sebastian??
Ik dacht dat dat alle PT-wedstrijden hier aan bod komen, vandaar dat programma:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat staat er de komende weken nog op het programma? (dinsdag ga ik op vakantie voor 9 dagen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |