abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29053394
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef luked45 het volgende:

[..]

Gelly, ga 's lekker stofzuigen of zo, doe 's wat nuttigs in plaats van hier stompzinnige opmerkingen te maken.
Je moet gewoon niet op hem reageren.
Bij dit soort topics weet je gewoon dat als iedereen rechts zegt, gelly links roept.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:51:25 #202
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_29053835
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar evengoed Ludendorff, blijf het een schitterende nick vinden, dan nog is het een zieke actie.
Maar wat ik even ziek vind is de actie dat naam, adres, woonplaats, telefoon, etc etc, nu op weblogs verschijnen...
Ja, het tonen van namen en adressen is inderdaad net zo ziek als het op een sadistische manier vermoorden van een jong katje en dit op film vastleggen..

Kom op zeg, dat is geenzinds vergelijkbaar. Zoiets heet vergelding.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:54:56 #203
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_29053927
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is humaan dieren te doden voor consumptie ? Kijk, mij maakt het niet uit, kan alleen erg slecht tegen hypocriet gedrag.
Jij wilt het maken van een filmpje waarin een kat langzaam onthoofd wordt vergelijken met een koe die geslacht wordt in een slachthuis?

Dude; Ik geloof dat de sickass motherfucker die achter dat filmpje zit wel een iets andere intentie heeft dan de slager, dus kom ajb niet aan met dat zwakke excuus.
pi_29053967
Wat heeft het dier aan de intentie van z'n moordenaar ?
pi_29053986
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:54 schreef KingCold het volgende:

[..]

Jij wilt het maken van een filmpje waarin een kat langzaam onthoofd wordt vergelijken met een koe die geslacht wordt in een slachthuis?

Dude; Ik geloof dat de sickass motherfucker die achter dat filmpje zit wel een iets andere intentie heeft dan de slager, dus kom ajb niet aan met dat zwakke excuus.
dat weet jij dat weet ik, dat weet ieder weldenkend mens. gelly valt daar buiten, laten we hopen dat hij de proff. hulp krijgt die hij nodig heeft
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_29054174
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:51 schreef KingCold het volgende:

[..]

Ja, het tonen van namen en adressen is inderdaad net zo ziek als het op een sadistische manier vermoorden van een jong katje en dit op film vastleggen..

Kom op zeg, dat is geenzinds vergelijkbaar. Zoiets heet vergelding.
zijn adres is bekend???????? mooi dan hoop ik dat zijn romp morgen gescheiden is van zijn hoofd (uiteraard in langzaam tempo)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 00:40:01 #207
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_29054896
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:28 schreef gelly het volgende:
Maatschappelijk zit daar een verschil tussen idd, maar feitelijk is het precies hetzelfde natuurlijk. Net zoals mensen die kwaad worden omdat er in Cambodja hondevlees wordt gegeten. Ja, en in India zijn runderen heilig.
Dat hij zijn kat afmaakt moet hij zelf weten; beest had schijnbaar een geperforeerde long ofzo.
Dat hij dat doet door er met een keukenmes op in te snijden, omdat zijn forummaatje die dag niet langs kon komen om het met zijn luchtdrukpistool te doen (alsof dat zo makkelijk zou gaan) en het nota bene ruim van tevoren aan kondigt maakt het ranzig: zeg dan gewoon: "ik ben nogal sadistisch ingesteld en ga morgen eens kijken hoe ik mijn kat zo sadistisch mogelijk om zeep kan helpen".... Kom niet aan met lulpraat als "de dierenarts was dicht of is te duur"... Als je zo'n beest bij het asiel / of dierenarts op de stoep zet helpen ze het gratis.

Denk dat die gast verwacht had dat ze het wel stoer zouden vinden allemaal ofzo
Haters everywhere but I don't really care.
pi_29055911
Hij had op z'n minst een scherp mes kunnen gebruik.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:41:51 #209
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29056051
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:33 schreef Steijn het volgende:
Hij had op z'n minst een scherp mes kunnen gebruik.
Allochtoon.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29056084
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Allochtoon.
Auw, die doet pijn.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:48:15 #211
53267 TC03
pi_29056144
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:43 schreef Steijn het volgende:

[..]

Auw, die doet pijn.
pi_29056154
Allochtonen bash-topic .
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:50:32 #213
53267 TC03
pi_29056174
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Allochtonen bash-topic .
pi_29056175
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 01:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Allochtonen bash-topic .
Die vuile Zuiderlingen ja. Niet ik.
pi_29057284
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil tussen een rund en een pluizig kittentje ?
Pfff.. jahaaa.. Het is hypocriet, als je echt 0,0 emotie laat mee spelen. Emoties lopen nou eenmaal hoog op als 't gaat om 'n huisdier, is dat echt zo moeilijk???
Het leven wordt er niet leuker van hoor, als je alles gaat relativeren.

Ik vind dit poesje zieliger dan 'n rund, zo. En ik zit er niet mee dat dat hypocriet of misplaatst is, 't voelt nou eenmaal erger voor mij en dat is gewoon menselijk.
  Eindredactie Games zaterdag 23 juli 2005 @ 09:02:44 #216
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29057370
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 08:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Pfff.. jahaaa.. Het is hypocriet, als je echt 0,0 emotie laat mee spelen. Emoties lopen nou eenmaal hoog op als 't gaat om 'n huisdier, is dat echt zo moeilijk???
nee ik haat katten en honden, dus emoties zullen niet zo snel nar boven komen
quote:
Het leven wordt er niet leuker van hoor, als je alles gaat relativeren.
nee, om elk opgezet dier flink janken, net als een keer in mijn vrouw jouw vrouw.
quote:
Ik vind dit poesje zieliger dan 'n rund, zo. En ik zit er niet mee dat dat hypocriet of misplaatst is, 't voelt nou eenmaal erger voor mij en dat is gewoon menselijk.
huilie, het blijven dieren en daar met je niet teveel aaan hechten, dat doen ze ook niet aan jouw (behalve honden, maar elk beest wat zijn eigen staart aanvalt is gewoon dom)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 23 juli 2005 @ 09:36:58 #217
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_29057501
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:56 schreef gelly het volgende:
Wat heeft het dier aan de intentie van z'n moordenaar ?
Nou, het zou zomaar best eens kunnen dat iemand met de intentie van een zieke geest het beest op een ietwat minder prettige wijze om zeep helpt.
Verder zegt de intentie nogal veel over de persoon die erachter zit. Het is dus nogal belachelijk om te zeggen dat het hypocriet is om vlees te eten, en dit ziek te vinden. Dat is appels met peren vergelijken.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 09:39:44 #218
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_29057516
quote:

[..]

Wat is het verschil tussen jouw vader en een kindje in afrika? Het zijn toch allebei mensen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 09:59:29 #219
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29057643
quote:
Ach, in de 17e eeuw kwamen mensen voor elkaar op en werd iemand die een fout begaan had niet zwaarder bestraft dan nodig. (Racistisch getinte opmerkingen werden in die tijd trouwens strenger aangepakt dan gevallen van dierenmishandeling, doch dit uiteraard geheel terzijde). Een onpartijdige rechter deed zijn vonnis gelden en na het uitzitten der straf werd de boosdoener weer opgenomen in de samenleving en ging het leven weer verder alsof er niets gebeurd was. M'n was immers van mening dat de persoonlijkheid van een mens uit ontelbare aspecten bestaat, en dat iemand naast zijn minder leuke kantjes ook in staat bleek te zijn om de rol van liefhebbende echtgenoot en vader met glans te vervullen.

In de 21e eeuw daarentegen staat m'n zich in het openbaar collectief af te r*kken bij de gedachte dat er eindelijk weer eens iemand publiekelijk aan de schandpaal genageld kan worden. Vooral wanneer het een misdaad betreft tegenover hoogst knuffelbare slachtoffertjes als daar zijn onschuldige kinderen of (nog veel erger) schattige kleine diertjes. Vermeende misdadigers worden opgespoord en veroordeeld door "gerechtshoven" volgens de werkwijze die in België geperfectioneerd werd vlak na de bevrijding in 1945.
Persoons- en adresgegevens van mogelijke collaborateurs worden heen en weer gestuurd, hun familieleden worden eerst verbaal maar later ook fysiek geïntimideerd, hun echtgenotes en minderjarige dochters worden verkracht door horden "voltrekkers van het recht", wiens slechtheid, kwaadaardigheid en algehele beestachtigheid een veelvoud betreft van dat van diegenen die zij wensten te bestraffen.

Getekend,
Een trotse inwoner van de 17e eeuw
The God of War hates those who hesitate
proud owner of loedertje
  zaterdag 23 juli 2005 @ 10:48:17 #220
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29058153
quote:
Zeg rund , lees mijn bijdrages eens..... het een is een waardig huisdier het andere niet.
pi_29058623
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 10:48 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zeg rund , lees mijn bijdrages eens..... het een is een waardig huisdier het andere niet.

Dus zolang het geen huisdieren zijn is het minder/niet erg?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:03:56 #222
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29059528
quote:
Kattenkiller meldt zich bij de politie

De Belgische politie heeft gisterenmiddag een jongen van 15-jaar uit Aalst aangehouden die verantwoordelijk wordt gehouden voor het on-line zetten van het gruwelijke kattenmoordfilmpje waarover wij gisteren uitgebreid berichtten. Het filmpje, waarin te zien is hoe een jong katje op brute wijze wordt afgeslacht, leidde gisteren tot grote commotie onder de bezoekers van de weblogs Geenstijl en VKmag. Al snel wisten ze de maker van het filmpje op te sporen.

Deze maker, de 26-jarige Kishor N. afkomstig uit het West- Vlaamse Gullegem, kondigde gisteren aan zichzelf bij de politie te zullen melden. Volgens hem was het beestje ziek, en moest het gedood worden. Over waarom dat op een schandalig brute wijze moest gebeuren die bovendien uitgebreid op video werd vastgelegd, deed hij geen mededelingen. De 15-jarige Glenn van den M. zou niet meer hebben gedaan dan het filmpje on-line zetten. Hij zou niet betrokken zijn geweest bij de vervaardiging.

Het parket van Kortrijk is inmiddels een onderzoek gestart naar het doden van het jonge katje. Het Vlaamse VTM-journaal besteedde gisteren aandacht aan de zaak. Dat is on-line te bekijken

Bron: Kattenkiller meldt zich bij de politie
pi_29059984
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 08:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Emotie? Ik zou het eerder vals sentiment willen noemen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:28:52 #224
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_29060068
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:17 schreef nikk het volgende:

[..]

Dus zolang het geen huisdieren zijn is het minder/niet erg?
zoals ik al tegen die andere imbeciel zei: Als jouw vader doodgaat vind jij dat ook vast wel erger dan wanneer het noodlot een jou totaal onbekende man treft.

Dus ja, het is inderdaad erger voor veel mensen wanneer het gaat om huisdieren. Ik ken een meisje die het niet kon aanzien dat iemand kip at, omdat zijzelf al jarenlang kippen als huisdier had in de tuin.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:29:34 #225
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_29060083
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:25 schreef nikk het volgende:

[..]

Emotie? Ik zou het eerder vals sentiment willen noemen.
Lekker belangrijk hoe jij het wilt noemen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')