abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:16:51 #151
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_29051454
Echt jammer dat wij hier in Europa niet dezelfde regels hebben als America als het om dierenmishandeling gaat. Anders zat die gozer nu een poosje in de bak.
pi_29051474
Grootte uiteraard.. Oh, en het ene is een huisdier,waar mensen aan gehecht raken
† The 3 Kings †
pi_29051498
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:17 schreef TheSorrow het volgende:
Grootte uiteraard.. Oh, en het ene is een huisdier,waar mensen aan gehecht raken
Oh, ik dacht even dat het beide dieren waren. Bovendien is het niet jouw kat, dus hoe kun je je eraan hechten ?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:19:48 #154
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29051505
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Ook bij die speklap die op hun bord ligt ? Of groeien die aan bomen ? Misplaatste en selectieve emoties, meer niet.
Onzinnige vergelijkingen. Of iemand nu een koe of een kat op zo'n manier voor zijn plezier opensnijdt en op beeld vastlegt, het is toch echt wat anders dan de professionele slacht. Het dier zal het in sommige gevallen wellicht niet zo ervaren, maar moreel gezien is er toch een behoorlijk verschil.

Of wil je de gemiddelde pedofiele kindermoordenaar ook gelijkstellen aan een soldaat die in een oorlog een vijand neerschiet?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:20:39 #155
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29051522
er is hier iemand aan het posten die midden in de nacht in de wintertuin de poes gaat roepen omdat hij zich zorgen maakte vanwege de kou buiten

leuke discussie, idd, mensen die hun emoties niet goed onder controle hebben en toch dwangmatig op alle waarschuwningslinkjes klikt om dat gevoel van kwaadheid weer terug te krijgen sporen ook niet
The God of War hates those who hesitate
proud owner of loedertje
pi_29051558
Gelly met jou kan je geen discussie voeren, je wilt altijd t laatste woord hebben, van mij mag je t hebben want je bent zo eigenwijs als de nete
† The 3 Kings †
pi_29051577
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het dier zal het in sommige gevallen wellicht niet zo ervaren, maar moreel gezien is er toch een behoorlijk verschil.
In sommige gevallen wellicht ? Ok..... En moreel gezien is er idd een verschil omdat dat makkelijker voor ons is. Zo'n biefstuk smaakt een stuk minder met een aroma van schuldgevoel en een sausje van medeplichtigheid natuurlijk.
quote:
Of wil je de gemiddelde pedofiele kindermoordenaar ook gelijkstellen aan een soldaat die in een oorlog een vijand neerschiet?
Over onzinnige vergelijkingen gesproken...
pi_29051594
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:00 schreef gelly het volgende:
Ik weet niet wie er zieker zijn trouwens, malloten die katten mollen of dierenliefhebbers die compleet uit hun plaat gaan bij het zien ervan. Beide een enkeltje van Mesdag a.u.b.
ach ja, joh de een maakt zich retedruk om een katje dat de keel afgesneden wordt, de ander om users c.q. exjes die (net doen alsof ze) een usertagje lospeuteren bij een Admin, it takes all sorts
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29051617
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:20 schreef ludendorff het volgende:
er is hier iemand aan het posten die midden in de nacht in de wintertuin de poes gaat roepen omdat hij zich zorgen maakte vanwege de kou buiten

leuke discussie, idd, mensen die hun emoties niet goed onder controle hebben en toch dwangmatig op alle waarschuwningslinkjes klikt om dat gevoel van kwaadheid weer terug te krijgen sporen ook niet
Daar heb jij helemaal gelijk aan. Ik heb het filmpje niet gezien. Als ik zoiets ga kijken dan heb ik daar slapeloze nachten van.
pi_29051638
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil tussen een rund en een pluizig kittentje ?
lees mijn post eens. en ga dan reageren ok?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:27:13 #161
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_29051653
quote:
In sommige gevallen wellicht ? Ok..... En moreel gezien is er idd een verschil omdat dat makkelijker voor ons is. Zo'n biefstuk smaakt een stuk minder met een aroma van schuldgevoel en een sausje van medeplichtigheid natuurlijk.
Als je dit op zo'n manier gaat wegrelativen kun je door blijven gaan Gelly. Dan is deze hele discussie nutteloos.... als jij niet over genoeg inlevingsvermogen beschikt (of net doet alsof om de discussie maar te willen winnen) is een discussie hierover nutteloos.
Er is wel degelijk verschil tussen het doden van vee voor consumtie of het nutteloos doden van huisdieren, en dat snap jij ook donders goed.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_29051655
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

lees mijn post eens. en ga dan reageren ok?
Ja, je bevestigt alleen m'n punt maar.
pi_29051688
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:27 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Er is wel degelijk verschil tussen het doden van vee voor consumtie of het nutteloos doden van huisdieren, en dat snap jij ook donders goed.
Maatschappelijk zit daar een verschil tussen idd, maar feitelijk is het precies hetzelfde natuurlijk. Net zoals mensen die kwaad worden omdat er in Cambodja hondevlees wordt gegeten. Ja, en in India zijn runderen heilig.
pi_29051691
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:27 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Als je dit op zo'n manier gaat wegrelativen kun je door blijven gaan Gelly. Dan is deze hele discussie nutteloos.... als jij niet over genoeg inlevingsvermogen beschikt (of net doet alsof om de discussie maar te willen winnen) is een discussie hierover nutteloos.
joh er zit hem weer eens een scheet dwars, wordt ie recalcitrant van... lekker laten lullen en niet te veel voeren en zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:29:27 #165
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29051697
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:23 schreef gelly het volgende:

[..]

In sommige gevallen ja, omdat het doorgaans de bedoeling is een dier zo snel en humaan mogelijk af te maken. Ik maak er 'in sommige gevallen' van, omdat dit vaak genoeg onder het mom van efficiency niet zo best lukt.
quote:
Over onzinnige vergelijkingen gesproken...
Waarom is er wel ruimte voor nuance en gradaties van 'ergheid' wanneer het op mensen aankomt, en niet wanneer het op dieren aankomt? Dood is toch dood? Je mag die pedofiele kindermoordenaar ook wel vervangen door iemand die graag kindjes eet, als het daarom gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door kLowJow op 22-07-2005 22:35:45 ]
pi_29051705
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, je bevestigt alleen m'n punt maar.
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:08 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dude ik heb in een slachterij gewerkt en heb absoluut geen probleem met het doden van dieren als het gaat om voedsel, wel vind ik dat het dier dan een waardige dood verdiend. iets dat helaas te weinig gebeurd.

maar wat die gast doet staat niet in verhouding, en is niet normaal!
snap je
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:32:44 #167
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_29051758
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Maatschappelijk zit daar een verschil tussen idd, maar feitelijk is het precies hetzelfde natuurlijk. Net zoals mensen die kwaad worden omdat er in Cambodja hondevlees wordt gegeten. Ja, en in India zijn runderen heilig.
Heb je gelijk in, maar zo kun je alles doodrelativeren... waarom is het doden van een mongooltje erger dan het doden van een hond? De staat van bewustzijn van die twee zal niet zo verschrikkelijk veel schelen...waarom zou het doden van een mens uberhaupt slecht zijn? Is ook feitelijk hetzelfde.... zijn beiden 2 levende wezens, alleen aan een mens hecht je je wat meer mischien.
Ook een maatschappelijk verschil.

[ Bericht 2% gewijzigd door HAL9000S op 22-07-2005 22:38:26 ]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_29051914
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:51 schreef kLowJow het volgende:
Of het moreel acceptabel is om bijvoorbeeld koeien te slachten, vind ik een heel andere discussie.
Hoewel ik zelf vegetarier ben, vind ik het toch acceptabel. Vlees eten is iets wat blijkbaar in de mens zit. Ik vind wel dat we beesten een acceptabel leven en dito dood moeten kunnen bieden.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_29051989
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:32 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar zo kun je alles doodrelativeren... waarom is het doden van een mongooltje erger dan het doden van een hond? De staat van bewustzijn van die twee zal niet zo verschrikkelijk veel schelen...waarom zou het doden van een mens uberhaupt slecht zijn? Is ook feitelijk hetzelfde.... zijn beiden 2 levende wezens, alleen aan een mens hecht je je wat meer mischien.
Als ik alles zou doodrelativeren ja, maar dat doe ik niet. Ik kan er slecht tegen als mensen zeiken over een doodgeknuppelde zeehond of anti-bont zijn, maar wel elke avond een varkenslapje eten en leren schoenen dragen. Dat is ook vooral bepaald door de maatschappelijk opinie, niet op rationele gedachten. Alles wat pluizig en lief lijkt mag leven en zetten we op een voetstuk, andere dieren mogen dood. Daar komt het op neer. En ik moet al helemaal kotsen van mensen die dieren boven een mensenleven stellen, of dierenmishandelaars willen afmaken vanwege een dooie kat. Natuurlijk, oppakken zo'n sicko en opsluiten, maar dan ook graag de hersenloze dierenliefhebbers met een steekje los.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:46:13 #170
28033 Pek
je moet wat
pi_29052056
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:43 schreef gelly het volgende:

[..] Natuurlijk, oppakken zo'n sicko en opsluiten, maar dan ook graag de hersenloze dierenliefhebbers met een steekje los.
Wat hebben die laatsten dan precies verkeerd gedaan?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_29052165
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:43 schreef gelly het volgende:

[..]

Als ik alles zou doodrelativeren ja, maar dat doe ik niet. Ik kan er slecht tegen als mensen zeiken over een doodgeknuppelde zeehond of anti-bont zijn, maar wel elke avond een varkenslapje eten en leren schoenen dragen. Dat is ook vooral bepaald door de maatschappelijk opinie, niet op rationele gedachten. Alles wat pluizig en lief lijkt mag leven en zetten we op een voetstuk, andere dieren mogen dood. Daar komt het op neer. En ik moet al helemaal kotsen van mensen die dieren boven een mensenleven stellen, of dierenmishandelaars willen afmaken vanwege een dooie kat. Natuurlijk, oppakken zo'n sicko en opsluiten, maar dan ook graag de hersenloze dierenliefhebbers met een steekje los.
Hoe weet jij nou van mij dat ik 's avonds vlees op mijn bord heb en leren schoenen draag? Ik heb commentaar op het hele gebeuren maar dat mag niet want dan ben ik hypocriet? Zoals ik al eerder zei ik ben vegetariër en draag geen leren spullen! En ik kots van mensen zoals jij!
Ja, ik zoals ik ook al eerder zei ik houd meer van dieren dan van mensen. Zoals mensen dieren en mensen wat kunnen aandoen daar heb ik een hekel aan! Dieren zijn onschuldig mensen niet!
pi_29052214
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:32 schreef kv26 het volgende:
Ik vind het echt niet normaal wat die kerel heeft gedaan. Echt waar. Met zulke mensen mag je hetzelfde doen als wat diegene een dier heeft aangedaan. Ik ben een dierenvriend. Ik hou van dieren misschien nog wel meer dan van mensen (ja mensen kom maar op met het commentaar). Maar van dieren krijg je veel meer dan van de meeste mensen! En mensen die dit dieren kunnen aandoen die kunnen later ook kinderen wat aandoen. Kijk maar naar die dierenbeul in Enschede. Heeft heel veel dieren wat aangedaan en heeft ook een mens vermoord en heeft anderen verwond. Dierenmishandelaars mogen ze van mij opsluiten en de sleutel weggooien!!!
Ik ben 't helemaal met je eens. Maar er zijn hier in deze topic wat figuren die vinden dat als je een dierenliefhebber bent je ook gelijk maar vegetariër moet worden. Dat ben ik niet, maar laat ik niet zien dat iemand een dier wat aandoet, want dan ga ik verschrikkelijk uit m'n dak, en overzie later de consequenties wel.
pi_29052276
Ik ben dus zelf ook een dierenliefhebber en daarom heb ik gekozen om vegetariër te worden. Maar wat een ander doet moet hij zelf weten. Ik zal nooit commentaar hebben op iemand die vlees eet, maar mensen moeten dan ook geen commentaar op mij hebben omdat ik het niet eet. Ik heb alleen een hekel aan mensen die dieren kunnen mishandelen. Zulke mensen hoef ik niet in mijn buurt te hebben!
pi_29052314
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef kv26 het volgende:

[..]

Dieren zijn onschuldig mensen niet!
mja.
pi_29052315
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:12 schreef TheSorrow het volgende:
Van Glenn (via *een website*l)

hier ben ik dan..

Eerst even iets duidelijk maken

ik ben NIET de dader, ook niet de cameraman, ik was niet aanwezig toen de kat gedood werd. Het enige wat ik gedaan heb is het filmpje op mijn webspace gezet, en vandaag weer verwijdert want blijkbaar is dat tegen de regels, straks bel ik trouwens naar telenet (beheerders van pandora) en vraag ik naar meer info, als ik nog een sanctie krijg is dat zo.

Maar ik ben het KOTSBEU dat IK beschuldigt word, enkel en alleen maar omdat mijn gegevens makkelijker te krijgen zijn op het web, geenstijl.nl heeft mijn verklaring hier en daar "aangepast", mensen proberen de pc te hacken, wel, ik ben dit kotsbeu, ik eis een rechtzetting van geenstijl.nl, anders ga ik vanavond naar de politie en dien klacht in tegen deze site en tegen de personen die mijn pc en mijn verschillende accounts op het web.

nogmaals, IK BEN NIET DE DADER NOCH DE CAMERAMAN, ik heb enkel en alleen het filmpje op de webspace geplaatst, dat is alles.

Ik ken de details omdat chef me de avond voordien gebeld had en hij had me verteld dat hij z'n katje ging moeten laten sterven. Ja, ik heb chef aangeboden om het katje bij mij te brengen zodat ik het een pijnloze dood zou kunnen bezorgen (en voor de azijnzeikers, met een luchtdrukgeweer ja) omdat ik de keel oversnijden zelf nogal macaber vond.

En neen, het was niet de bedoeling de kat zolang te laten lijden, de kat was trouwens verdoofd met ether, maar blijkbaar heeft die verdoving niet goed geholpen, maar eens je bezig bent kan je moeilijk stoppen omdat je het dier anders nog langer laat lijden.

Waarom heb ik het filmpje dan op e webspace gezet? Het filmpje was bestemd voor enkele mensen die er weet van hadden dat het katje ging gedood worden, maar, ik vond het filmpje wel iets speciaals hebben, de sfeer, het einde, daarom is het opgestuurd naar enkele sites die wel meer zo'n filmpjes hebben.

Nogmaals, ik ben niet de dader, noch de cameraman, ik heb enkel en alleen het filmpje op mijn webspace geplaatst. En het was niet de bedoeling om de kat zolang te laten lijden, het was een spijtig ongeval.

EDIT:

Ik hoor net dat er voortdurend naar mijn peter wordt gebeld, dreigtelefoons, dit laat ik uiteraard niet gebeuren, ik ga vanavond naar de politie en dien klacht in, zo simpel is dat.

Als jullie dan toch dreigtelefoontjes willen plegen;

Nee hoor, ik heb je telefoonnummer niet en je adres helaas ook niet. Jij bent net zo gestoord als de dader en je verdient dezelfde straf...hetzelfde als de dader met de kat heeft gedaan. Emotieloze lul!
pi_29052360
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:54 schreef kv26 het volgende:
Ik ben dus zelf ook een dierenliefhebber en daarom heb ik gekozen om vegetariër te worden. Maar wat een ander doet moet hij zelf weten. Ik zal nooit commentaar hebben op iemand die vlees eet, maar mensen moeten dan ook geen commentaar op mij hebben omdat ik het niet eet. Ik heb alleen een hekel aan mensen die dieren kunnen mishandelen. Zulke mensen hoef ik niet in mijn buurt te hebben!
Nogmaals: ik ben het 100% met je eens. En dat je vegetariër bent vindt ik alleen maar te respecteren; figuren die het niet met je (en met mij) eens zijn moeten we dus maar gewoon laten lullen.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:58:03 #177
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29052369
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef Pek het volgende:

[..]

Wat hebben die laatsten dan precies verkeerd gedaan?
Gevaar voor de maatschappij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29052416
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:59 schreef gelly het volgende:
Wat een ferme taal.
Ja hè? En ik meen het ook nog! Als je zo nodig iets wilt "mishandelen" pak dan een mens, en liefst iemand die groter en sterker is dan je zelf bent; dan is het nóg zinloos geweld, maar je "tegenstander" heeft dan in elk geval een kans om je een koppie kleiner te maken. Een katje kan dat niet.
pi_29052417
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:57 schreef luked45 het volgende:

[..]

Nogmaals: ik ben het 100% met je eens. En dat je vegetariër bent vindt ik alleen maar te respecteren; figuren die het niet met je (en met mij) eens zijn moeten we dus maar gewoon laten lullen.
Precies, zo is dat!!! Laat ze maar lullen!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:01:18 #180
53267 TC03
pi_29052452
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:59 schreef luked45 het volgende:

[..]

Ja hè? En ik meen het ook nog! Als je zo nodig iets wilt "mishandelen" pak dan een mens, en liefst iemand die groter en sterker is dan je zelf bent; dan is het nóg zinloos geweld, maar je "tegenstander" heeft dan in elk geval een kans om je een koppie kleiner te maken. Een katje kan dat niet.
Duh, het is ook een walgelijke zieke daad. Maar die persoon willen vermoorden en folteren is nog tien keer walgelijker en zieker.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:02:40 #181
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29052479
Zo ziek.
Van mijn part hangen ze hem aan zijn ballen op en maken ze er een mooi filmpje van.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29052483
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Duh, het is ook een walgelijke zieke daad. Maar die persoon willen vermoorden en folteren is nog tien keer walgelijker en zieker.
Waarom is dat weer 10x erger? Dat snap ik niet helemaal?! Als ze jouw dier of kind pakken dan wil jij die toch ook terugpakken of niet? Of interesseert jou het dan allemaal niet?
pi_29052555
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:02 schreef kv26 het volgende:

[..]

Waarom is dat weer 10x erger? Dat snap ik niet helemaal?! Als ze jouw dier of kind pakken dan wil jij die toch ook terugpakken of niet? Of interesseert jou het dan allemaal niet?
Woon je ook nog in een grot en maak je houtskooltekeningen op de muur ?

vrijdag 22 juli 2005 @ 23:06:08 #184
53267 TC03
pi_29052574
quote:

[..]

Terugpakken ja, maar dan wel op een menselijke en beschaafde manier. En als ik zelf geweld zou gaan gebruiken hoogstens in elkaar slaan. Zoals we met alle criminelen doen. Beschaving, weet je wel.
pi_29052586
Wat een mietjes zeg, eerst lekker stoer een katje martelen en dat filmen/online zetten, maar als blijkt dat niet iedereen hun zieke gevoel voor humor deelt een beetje smoesjes gaan verzinnen. En sommige mensen hier gaan daar dan nog serieus in mee ook

Ik geloof er in ieder geval geen bal van, als dat katje al gewond was bij opname van dat filmpje zal hij dat zelf wel op z'n geweten hebben. Want dat gelul dat ze het beestje niet willen laten lijden is toch zo doorzichtig, als je echt zo begaan bent met het welzijn van een dier breng je hem gewoon naar een dierenarts (die zijn 24 uur per dag beschikbaar) , dan komt een mes of een luchtbuks toch niet in je op ? Die gozer spoort ook niet, jezelf verdedigen met het argument dat híj hem niet de keel wou doorsnijden, maar wou afschieten
pi_29052596
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Woon je ook nog in een grot en maak je houtskooltekeningen op de muur ?

[
Met jou ga ik niet meer in discussie. Jij moet toch altijd het laatste woord hebben.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:07:18 #187
53267 TC03
pi_29052607
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:06 schreef kv26 het volgende:

[..]

Met jou ga ik niet meer in discussie. Jij moet toch altijd het laatste woord hebben.
Reageer dan maar op mij...
pi_29052680
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:02 schreef Sanne het volgende:
Zo ziek.
Van mijn part hangen ze hem aan zijn ballen op en maken ze er een mooi filmpje van.
mag ik mag ik ????????????????

jaja gelly kom maar met je troll post... see if i care!
pi_29052710
quote:

[..]

Maak je niet zo druk, kv26. Deze figuur, en een aantal anderen hier, heeft geen normen, waarden, gevoel en moraal. Daar moet je gewoon niet op in gaan; ze zijn niet wijzer en zullen het nooit worden ook. Dit zijn allemaal hele enge figuurtjes die je moet doodzwijgen; helaas is me opgevallen dat er de laatste jaren steeds meer van dit soort enge figuurtjes blijken te zijn. Dit zijn allemaal van dat soort griezeltjes die 's nachts in een kinderboerderij hun enge "hobby's" uitvoeren.
Ze zijn gewoon niet normaal, foutje in de genen of in de opvoeding. Laat maar lullen.
pi_29052723
Weet je iedereen denkt toch anders. Ik kan gewoon niet tegen dierenmishandeling. Daar breekt mijn hart gewoon van. Er zijn genoeg mensen die het met mij eens zijn maar ook genoeg niet. Ja, wat moet je daar nou mee? Ik kan wel elke x in discussie met iemand gaan maar weet je eigenlijk is dat allemaal maar tijdverdrijf. Anderen blijven toch anders denken! Ja toch?
pi_29052755
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat een mietjes zeg, eerst lekker stoer een katje martelen en dat filmen/online zetten, maar als blijkt dat niet iedereen hun zieke gevoel voor humor deelt een beetje smoesjes gaan verzinnen. En sommige mensen hier gaan daar dan nog serieus in mee ook

Ik geloof er in ieder geval geen bal van, als dat katje al gewond was bij opname van dat filmpje zal hij dat zelf wel op z'n geweten hebben. Want dat gelul dat ze het beestje niet willen laten lijden is toch zo doorzichtig, als je echt zo begaan bent met het welzijn van een dier breng je hem gewoon naar een dierenarts (die zijn 24 uur per dag beschikbaar) , dan komt een mes of een luchtbuks toch niet in je op ? Die gozer spoort ook niet, jezelf verdedigen met het argument dat híj hem niet de keel wou doorsnijden, maar wou afschieten
Juist!!!
pi_29052756
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:10 schreef luked45 het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk, kv26. Deze figuur, en een aantal anderen hier, heeft geen normen, waarden, gevoel en moraal. Daar moet je gewoon niet op in gaan; ze zijn niet wijzer en zullen het nooit worden ook. Dit zijn allemaal hele enge figuurtjes die je moet doodzwijgen; helaas is me opgevallen dat er de laatste jaren steeds meer van dit soort enge figuurtjes blijken te zijn. Dit zijn allemaal van dat soort griezeltjes die 's nachts in een kinderboerderij hun enge "hobby's" uitvoeren.
Ze zijn gewoon niet normaal, foutje in de genen of in de opvoeding. Laat maar lullen.
Met jou kan ik praten!!!
pi_29052771
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:10 schreef luked45 het volgende:

[..]
heeft geen normen, waarden, gevoel en moraal.
Aan zelfkennis heb je iig geen gebrek.
pi_29052777
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:11 schreef kv26 het volgende:

[..]

Met jou kan ik praten!!!
Ik ook met jou. Dank je.
pi_29052823
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Aan zelfkennis heb je iig geen gebrek.
Gelly, ga 's lekker stofzuigen of zo, doe 's wat nuttigs in plaats van hier stompzinnige opmerkingen te maken.
pi_29052836
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:10 schreef kv26 het volgende:
Weet je iedereen denkt toch anders. Ik kan gewoon niet tegen dierenmishandeling. Daar breekt mijn hart gewoon van. Er zijn genoeg mensen die het met mij eens zijn maar ook genoeg niet. Ja, wat moet je daar nou mee? Ik kan wel elke x in discussie met iemand gaan maar weet je eigenlijk is dat allemaal maar tijdverdrijf. Anderen blijven toch anders denken! Ja toch?
ik kan daar ook niet tegen. als iemand mijn lieve poes zoiets zou aandoen kon hij een steen bestellen want ik maak hem kapot. al moet ik er 10 jaar voor zitten...

de reden dat ik dat zou doen is simpel ik hou van mijn poes. kom aan iets of iemand waar ik van hou en je komt aan mij zo simpel is het :-)

daarnaast zou ik ook opkomen voor iemand die een weerloos mens of dier zou aanvallen/kwetsen.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:15:44 #197
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_29052865
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee.
Het doen is tien keer erger. Het willen niet.
zzz
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:20:44 #198
53267 TC03
pi_29052985
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:15 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee.
Het doen is tien keer erger. Het willen niet.
Oké, daar heb je gelijk in. Maar ik het blijft het geschift vinden .
pi_29053055
Kattenkillers killen !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:34:09 #200
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29053355
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef luked45 het volgende:

[. .]

Gelly, ga 's lekker stofzuigen of zo
The God of War hates those who hesitate
proud owner of loedertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties