abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29052360
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:54 schreef kv26 het volgende:
Ik ben dus zelf ook een dierenliefhebber en daarom heb ik gekozen om vegetariër te worden. Maar wat een ander doet moet hij zelf weten. Ik zal nooit commentaar hebben op iemand die vlees eet, maar mensen moeten dan ook geen commentaar op mij hebben omdat ik het niet eet. Ik heb alleen een hekel aan mensen die dieren kunnen mishandelen. Zulke mensen hoef ik niet in mijn buurt te hebben!
Nogmaals: ik ben het 100% met je eens. En dat je vegetariër bent vindt ik alleen maar te respecteren; figuren die het niet met je (en met mij) eens zijn moeten we dus maar gewoon laten lullen.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:58:03 #177
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29052369
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef Pek het volgende:

[..]

Wat hebben die laatsten dan precies verkeerd gedaan?
Gevaar voor de maatschappij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29052416
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:59 schreef gelly het volgende:
Wat een ferme taal.
Ja hè? En ik meen het ook nog! Als je zo nodig iets wilt "mishandelen" pak dan een mens, en liefst iemand die groter en sterker is dan je zelf bent; dan is het nóg zinloos geweld, maar je "tegenstander" heeft dan in elk geval een kans om je een koppie kleiner te maken. Een katje kan dat niet.
pi_29052417
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:57 schreef luked45 het volgende:

[..]

Nogmaals: ik ben het 100% met je eens. En dat je vegetariër bent vindt ik alleen maar te respecteren; figuren die het niet met je (en met mij) eens zijn moeten we dus maar gewoon laten lullen.
Precies, zo is dat!!! Laat ze maar lullen!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:01:18 #180
53267 TC03
pi_29052452
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:59 schreef luked45 het volgende:

[..]

Ja hè? En ik meen het ook nog! Als je zo nodig iets wilt "mishandelen" pak dan een mens, en liefst iemand die groter en sterker is dan je zelf bent; dan is het nóg zinloos geweld, maar je "tegenstander" heeft dan in elk geval een kans om je een koppie kleiner te maken. Een katje kan dat niet.
Duh, het is ook een walgelijke zieke daad. Maar die persoon willen vermoorden en folteren is nog tien keer walgelijker en zieker.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:02:40 #181
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29052479
Zo ziek.
Van mijn part hangen ze hem aan zijn ballen op en maken ze er een mooi filmpje van.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29052483
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Duh, het is ook een walgelijke zieke daad. Maar die persoon willen vermoorden en folteren is nog tien keer walgelijker en zieker.
Waarom is dat weer 10x erger? Dat snap ik niet helemaal?! Als ze jouw dier of kind pakken dan wil jij die toch ook terugpakken of niet? Of interesseert jou het dan allemaal niet?
pi_29052555
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:02 schreef kv26 het volgende:

[..]

Waarom is dat weer 10x erger? Dat snap ik niet helemaal?! Als ze jouw dier of kind pakken dan wil jij die toch ook terugpakken of niet? Of interesseert jou het dan allemaal niet?
Woon je ook nog in een grot en maak je houtskooltekeningen op de muur ?

vrijdag 22 juli 2005 @ 23:06:08 #184
53267 TC03
pi_29052574
quote:

[..]

Terugpakken ja, maar dan wel op een menselijke en beschaafde manier. En als ik zelf geweld zou gaan gebruiken hoogstens in elkaar slaan. Zoals we met alle criminelen doen. Beschaving, weet je wel.
pi_29052586
Wat een mietjes zeg, eerst lekker stoer een katje martelen en dat filmen/online zetten, maar als blijkt dat niet iedereen hun zieke gevoel voor humor deelt een beetje smoesjes gaan verzinnen. En sommige mensen hier gaan daar dan nog serieus in mee ook

Ik geloof er in ieder geval geen bal van, als dat katje al gewond was bij opname van dat filmpje zal hij dat zelf wel op z'n geweten hebben. Want dat gelul dat ze het beestje niet willen laten lijden is toch zo doorzichtig, als je echt zo begaan bent met het welzijn van een dier breng je hem gewoon naar een dierenarts (die zijn 24 uur per dag beschikbaar) , dan komt een mes of een luchtbuks toch niet in je op ? Die gozer spoort ook niet, jezelf verdedigen met het argument dat híj hem niet de keel wou doorsnijden, maar wou afschieten
pi_29052596
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Woon je ook nog in een grot en maak je houtskooltekeningen op de muur ?

[
Met jou ga ik niet meer in discussie. Jij moet toch altijd het laatste woord hebben.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:07:18 #187
53267 TC03
pi_29052607
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:06 schreef kv26 het volgende:

[..]

Met jou ga ik niet meer in discussie. Jij moet toch altijd het laatste woord hebben.
Reageer dan maar op mij...
pi_29052680
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:02 schreef Sanne het volgende:
Zo ziek.
Van mijn part hangen ze hem aan zijn ballen op en maken ze er een mooi filmpje van.
mag ik mag ik ????????????????

jaja gelly kom maar met je troll post... see if i care!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_29052710
quote:

[..]

Maak je niet zo druk, kv26. Deze figuur, en een aantal anderen hier, heeft geen normen, waarden, gevoel en moraal. Daar moet je gewoon niet op in gaan; ze zijn niet wijzer en zullen het nooit worden ook. Dit zijn allemaal hele enge figuurtjes die je moet doodzwijgen; helaas is me opgevallen dat er de laatste jaren steeds meer van dit soort enge figuurtjes blijken te zijn. Dit zijn allemaal van dat soort griezeltjes die 's nachts in een kinderboerderij hun enge "hobby's" uitvoeren.
Ze zijn gewoon niet normaal, foutje in de genen of in de opvoeding. Laat maar lullen.
pi_29052723
Weet je iedereen denkt toch anders. Ik kan gewoon niet tegen dierenmishandeling. Daar breekt mijn hart gewoon van. Er zijn genoeg mensen die het met mij eens zijn maar ook genoeg niet. Ja, wat moet je daar nou mee? Ik kan wel elke x in discussie met iemand gaan maar weet je eigenlijk is dat allemaal maar tijdverdrijf. Anderen blijven toch anders denken! Ja toch?
pi_29052755
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat een mietjes zeg, eerst lekker stoer een katje martelen en dat filmen/online zetten, maar als blijkt dat niet iedereen hun zieke gevoel voor humor deelt een beetje smoesjes gaan verzinnen. En sommige mensen hier gaan daar dan nog serieus in mee ook

Ik geloof er in ieder geval geen bal van, als dat katje al gewond was bij opname van dat filmpje zal hij dat zelf wel op z'n geweten hebben. Want dat gelul dat ze het beestje niet willen laten lijden is toch zo doorzichtig, als je echt zo begaan bent met het welzijn van een dier breng je hem gewoon naar een dierenarts (die zijn 24 uur per dag beschikbaar) , dan komt een mes of een luchtbuks toch niet in je op ? Die gozer spoort ook niet, jezelf verdedigen met het argument dat híj hem niet de keel wou doorsnijden, maar wou afschieten
Juist!!!
pi_29052756
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:10 schreef luked45 het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk, kv26. Deze figuur, en een aantal anderen hier, heeft geen normen, waarden, gevoel en moraal. Daar moet je gewoon niet op in gaan; ze zijn niet wijzer en zullen het nooit worden ook. Dit zijn allemaal hele enge figuurtjes die je moet doodzwijgen; helaas is me opgevallen dat er de laatste jaren steeds meer van dit soort enge figuurtjes blijken te zijn. Dit zijn allemaal van dat soort griezeltjes die 's nachts in een kinderboerderij hun enge "hobby's" uitvoeren.
Ze zijn gewoon niet normaal, foutje in de genen of in de opvoeding. Laat maar lullen.
Met jou kan ik praten!!!
pi_29052771
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:10 schreef luked45 het volgende:

[..]
heeft geen normen, waarden, gevoel en moraal.
Aan zelfkennis heb je iig geen gebrek.
pi_29052777
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:11 schreef kv26 het volgende:

[..]

Met jou kan ik praten!!!
Ik ook met jou. Dank je.
pi_29052823
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Aan zelfkennis heb je iig geen gebrek.
Gelly, ga 's lekker stofzuigen of zo, doe 's wat nuttigs in plaats van hier stompzinnige opmerkingen te maken.
pi_29052836
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:10 schreef kv26 het volgende:
Weet je iedereen denkt toch anders. Ik kan gewoon niet tegen dierenmishandeling. Daar breekt mijn hart gewoon van. Er zijn genoeg mensen die het met mij eens zijn maar ook genoeg niet. Ja, wat moet je daar nou mee? Ik kan wel elke x in discussie met iemand gaan maar weet je eigenlijk is dat allemaal maar tijdverdrijf. Anderen blijven toch anders denken! Ja toch?
ik kan daar ook niet tegen. als iemand mijn lieve poes zoiets zou aandoen kon hij een steen bestellen want ik maak hem kapot. al moet ik er 10 jaar voor zitten...

de reden dat ik dat zou doen is simpel ik hou van mijn poes. kom aan iets of iemand waar ik van hou en je komt aan mij zo simpel is het :-)

daarnaast zou ik ook opkomen voor iemand die een weerloos mens of dier zou aanvallen/kwetsen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:15:44 #197
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_29052865
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee.
Het doen is tien keer erger. Het willen niet.
zzz
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:20:44 #198
53267 TC03
pi_29052985
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:15 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nee.
Het doen is tien keer erger. Het willen niet.
Oké, daar heb je gelijk in. Maar ik het blijft het geschift vinden .
pi_29053055
Kattenkillers killen !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 22 juli 2005 @ 23:34:09 #200
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29053355
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef luked45 het volgende:

[. .]

Gelly, ga 's lekker stofzuigen of zo
The God of War hates those who hesitate
proud owner of loedertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties