Het is humaan dieren te doden voor consumptie ? Kijk, mij maakt het niet uit, kan alleen erg slecht tegen hypocriet gedrag.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:43 schreef TechXP het volgende:
[..]
Het is wel zo humaan om daar over na te denken.
opletten gelly, niet aaibare dieren welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is humaan dieren te doden voor consumptie ?
Het is humaan om als je dan toch een dier uit zijn lijden gaat verlossen om tenminste dan nog enig eer te behouden en dit met zo min mogelijk leed te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:45 schreef gelly het volgende:
Het is humaan dieren te doden voor consumptie ? Kijk, mij maakt het niet uit, kan alleen erg slecht tegen hypocriet gedrag.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:48 schreef ludendorff het volgende:
opletten gelly, niet aaibare dieren wel
zachte witte konijntjes en zeehondjes in de sneeuw doodknuppelen mag niet, kalfjes volspuiten met hormonen en zachtjes laten doodbloeden mag weer wel, uren vcervoeren in snikhete containers omdat het slachten in een land met botte messen goedkoper is mag weer wel
Uhm, je vermoordt iets, wat is daar eervol aan ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:55 schreef TechXP het volgende:
[..]
Het is humaan om als je dan toch een dier uit zijn lijden gaat verlossen om tenminste dan nog enig eer te behouden en dit met zo min mogelijk leed te doen.
Ik ben er niet tegen, en ik zeik ook niet als dieren op een wat minder frisse manier aan hun eind komen. Dood zijn is toch een graadje erger dan het leed wat eraan vooraf gaat lijkt me.quote:En dieren doden voor consumptie ben ik natuurlijk tegen. Net als tegen al het andere dierenleed en diergebruik.
Nee, het vermoorden met zelfverijking als doel is natuurlijk geen eer idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:58 schreef gelly het volgende:
Uhm, je vermoordt iets, wat is daar eervol aan ?
Voor mij is dood iets mooiers dan mensen er misschien van maken. Echter gaat het me over wat er tijdens een leven gebeurd. Lijden tijdens je hele leven voordat mensen je afslachten is geen mooi eind. Ik ben zelf niet bang voor de dood, maar wel voor dat ik moet lijden op het eind.quote:Ik ben er niet tegen, en ik zeik ook niet als dieren op een wat minder frisse manier aan hun eind komen. Dood zijn is toch een graadje erger dan het leed wat eraan vooraf gaat lijkt me.
je kan toch ook surfen naar geen stijl?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:04 schreef Drugshond het volgende:
Kunnen jullie geen uitzondering maken van de FAQ policy en hier ff de adressen van de daders neerplempen. - Please -
Lijkt me dat de mening van een admin hierover in dit topic al behoorlijk duidelijk is gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:04 schreef Drugshond het volgende:
Kunnen jullie geen uitzondering maken van de FAQ policy en hier ff de adressen van de daders neerplempen. - Please -
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:14 schreef ludendorff het volgende:
mag verwijzen naar gs eigenlijk wel? ken iemand die al een maandban heeft gekregen voor een filmpje wat minder schokkend was..
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
Het is heel simpel: van dieren blijf je af.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
Ah kijk, de ware dierenvriend. Mensen mogen sneuvelen om dierenleed te bestrijden. Volgens mij snap jij iets niet helemaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Wees dan een bikkel en val een mens aan, maar een dier kan niks terug doen.
Dat lijkt mij iets van normale normen en waarden.
Als jij dat niet kan snappen mogen ze jou wat mij betreft onthoofden.
Je vergeet dat meneer ook met dat katje naar de dierenarts had kunnen gaan. Die geeft het dier een spuitje en het is over. Pijnloos.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:19 schreef ludendorff het volgende:
[..]
1 beestje moest toch al dood
2 die gast dacht, met 1 snelle snijbeweging is de slagader geraakt en bloed het beest snel doo
3 er was ook nog een gast die het katje uit zijn lijden wilde verlossen door hem dood te schieten maar die kon die dag niet vandaar dit, anders had die kat nog een dag pijn moeten lijden
4 mes bleek bot
5 filmpje om aan anderen te laten zien hoe het ging (is dat zo idioot in deze tijd waarin gvd bijna ieder mens zijn hele hebben en houwuh op tv verteld of in z'n blote reet het internet bevuilt???
o ja
verzuipen schijnt ookabsoluut geen fijne dood te zijn en daarbij , het gaat maar om een paar minuten, wat is nou een paar minuten.
Dat staat er niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah kijk, de ware dierenvriend. Mensen mogen sneuvelen om dierenleed te bestrijden. Volgens mij snap jij iets niet helemaal.
Jeetje, ga je ook met die lastige slakken uit je tuin naar de dierenarts voor een spuitje ? Hoe nobel.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef attila het volgende:
[..]
Je vergeet dat meneer ook met dat katje naar de dierenarts had kunnen gaan. Die geeft het dier een spuitje en het is over. Pijnloos.![]()
de wet van de natuur, de zwakkeren gaan dood en de sterken zullen overleven, zo'n kat snapt dat tenminste als hij met een weerloos uit het moedernest gevallen musje speelt en zijn nagels er keer op keer inzet (en niet voor consumptie maar louter ter vermaak)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Wees dan een bikkel en val een mens aan, maar een dier kan niks terug doen.
Dat lijkt mij iets van normale normen en waarden.
Als jij dat niet kan snappen mogen ze jou wat mij betreft onthoofden.
Of zet hem weer netjes in elkaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef attila het volgende:
[..]
Je vergeet dat meneer ook met dat katje naar de dierenarts had kunnen gaan. Die geeft het dier een spuitje en het is over. Pijnloos.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |