Ze hadden ook het filmpje niet kunnen linken en meteen de politie kunnen inseinen maar ja, da's niet zo leuk voor de hits natuurlijk en de centjes die we daarmee verdienen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:37 schreef wimpietokkie het volgende:
Die namen, adressen etc zijn ook bekend bij de bloggers? Die gasten kunnen dan beter gaan verhuizen denk ik
ja en?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze hadden ook het filmpje niet kunnen linken en meteen de politie kunnen inseinen maar ja, da's niet zo leuk voor de hits natuurlijk en de centjes die we daarmee verdienen.
Dus?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:40 schreef ludendorff het volgende:
dat beest was al half bewusteloos door een ongeluk
wat een dooddoener, alsof dat alles ineens goedmaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:40 schreef ludendorff het volgende:
ok, dan is het goed....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:40 schreef ludendorff het volgende:
Dus dan bel je geen dierenambulance of een dierenarts, maar je gaat het beest rondslingeren en onthoofden?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:40 schreef ludendorff het volgende:
Tuurlijk, als een paar mannetjes een koe hun keuken inslepen en op eenzelfde manier behandelen hoor je er niemand over.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:43 schreef rekenwonder het volgende:
Als de aaibaarheid van beest maar groot genoeg is, wil men wel dit soort acties uithalen. En des avonds verwacht men gewoon weer een biefstuk op den dis.
ben het ermee eens dat het bericht onvolledig is, de dader geeft aan dat het beestje gebroken ribben en vermoedelijk een long perforatie had door een eerder ongeval (!?)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:40 schreef ludendorff het volgende:
helemaal niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef bluebit het volgende:
: wat maakt het in elkaar slaan of doden van de catkiller jou tot een beter persoon dan de catkiller zelf?
En een dag wacht met het doen... ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef bluebit het volgende:
* met een bot mes de keel afsnijden....
* beestje niet volledig verdoven/onder narcose brengen....
* een dergelijk filmpje ervan maken en op internet zetten.....
Deze persoon is gefascineerd voor dood enzo zei die. Hij moet zowieso naar de psychiatrie.quote:Overigens, voor al die mensen die roepen dat ze de dader zullen toetakelen/afmaken en er een filmpje van zullen maken : wat maakt het in elkaar slaan of doden van de catkiller jou tot een beter persoon dan de catkiller zelf?
tsja, je hebt gelijk..en ik ook...:)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
helemaal niks.
maar godverdomme, wat voelt het goed om je recht te halen op die manier
dat botte mes, hij had verwacht dat hij met 1 haal met dat mes een dodelijke slagaderlijke bloeding zou veroorzaken, helaas bleek dit niet zo te gaan.. op pagina 3/4/5 kun je lezen wat er voorafging aan dit gedoe http://www.forum.vt4.be/display_topic_threads.asp?ForumID=15&TopicID=14042&PagePosition=1&ThreadPage=9quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef bluebit het volgende:
[..]
ben het ermee eens dat het bericht onvolledig is, de dader geeft aan dat het beestje gebroken ribben en vermoedelijk een long perforatie had door een eerder ongeval (!?)
ondanks deze "verzachtende" omstandigheid (het diertje moest dus vermoedelijk sowieso afgemaakt worden door middel van een spuitje oid), is het natuurlijk onbegrijpelijk dat je dan op die manier het aanpakt :
* met een bot mes de keel afsnijden....
* beestje niet volledig verdoven/onder narcose brengen....
* een dergelijk filmpje ervan maken en op internet zetten.....
dom, dom, dom
Hoop dat de politie dit inderdaad serieus neemt en er een rechtszaak van maakt!.
Overigens, voor al die mensen die roepen dat ze de dader zullen toetakelen/afmaken en er een filmpje van zullen maken : wat maakt het in elkaar slaan of doden van de catkiller jou tot een beter persoon dan de catkiller zelf?
Het jonge katje dat ik zag op het filmpje was absoluut niet half bewusteloos.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:40 schreef ludendorff het volgende:
Naam, adres, telefoonnummer + msn-adres staat op de GS site vermeldquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:37 schreef wimpietokkie het volgende:
Die namen, adressen etc zijn ook bekend bij de bloggers? Die gasten kunnen dan beter gaan verhuizen denk ik
Iddquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:01 schreef ee-04 het volgende:
Je ziet gewoon de ziekheid in de ogen van die chef
Ja inderdaad die mensen in Irak waren schuldig ergens aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:41 schreef Mr.J het volgende:
Bah, daar kan ik niet tegen he.
Mensen die onthoofd worden, alla, maar een onschuldige kitten?!
Inderdaad, een behoorlijk kansloze opmerkingquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja inderdaad die mensen in Irak waren schuldig ergens aan![]()
![]()
opquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het jonge katje dat ik zag op het filmpje was absoluut niet half bewusteloos.
En al ZOU dat zo zijn, is dat een excuus?
jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja inderdaad die mensen in Irak waren schuldig ergens aan![]()
![]()
Ik heb iets van 10 minuten , het begin dat hij het katje paktje, gewoon katje, alerte oogjes, oortjes plat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:06 schreef ludendorff het volgende:
[..]
op
het filmpje van 7 minuten wat ik zag lag het beest te hijgen vanaf de eerste minuut, ogen wijdopengespert, snelle ademhaling, tongetje er half uit..
of nog erger, details zijn je zeker ontgaan omdat je verheerlijkt naar de lijdende kat zat te kijken ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:06 schreef Skorpija het volgende:
Dit was niet gewoon "uit zijn lijden verlossen". Dit vonden ze beiden veel te leuk... De volgende keer zou misschien het 2 jarige buurmeisje aan de beurt zijn...![]()
Maar evengoed Ludendorff, blijf het een schitterende nick vinden, dan nog is het een zieke actie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:06 schreef ludendorff het volgende:
[..]
op
het filmpje van 7 minuten wat ik zag lag het beest te hijgen vanaf de eerste minuut, ogen wijdopengespert, snelle ademhaling, tongetje er half uit..
coool (heb ff gekeken) die hebben wij ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb iets van 10 minuten , het begin dat hij het katje paktje, gewoon katje, alerte oogjes, oortjes plat.
ff geedit dan maar voor de zekerheidquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:14 schreef ludendorff het volgende:
mag verwijzen naar gs eigenlijk wel? ken iemand die al een maandban heeft gekregen voor een filmpje wat minder schokkend was..
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:14 schreef ludendorff het volgende:
mag verwijzen naar gs eigenlijk wel? ken iemand die al een maandban heeft gekregen voor een filmpje wat minder schokkend was..
Waarom is dat even ziek? Ik ben erg voor om zulke mensen publiekelijk te kijk te zetten. Mishandeling/misbruik van dieren/mensen doe je gewoon niet en de rest van het publiek moet tegen deze ziekelijke gasten beschermd worden. Dit soort mensen worden juist seriemoordenaars. Zijn kind weghalen vind ik zeker verstandig.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:11 schreef yvonne het volgende:
Maar evengoed Ludendorff, blijf het een schitterende nick vinden, dan nog is het een zieke actie.
Maar wat ik even ziek vind is de actie dat naam, adres, woonplaats, telefoon, etc etc, nu op weblogs verschijnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |