ik ging nooit harder dan 60 (buiten de bebouwde kom weliswaar), hij kon ook niet echt harder trouwens, nooit opgevoerdquote:Op zondag 24 juli 2005 18:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
weet ik ook wel...
scooter is al helemaal onbegrenst, varioplaat is eruit enzo... dus hij gaat nou al naar de 80..
misschien dat een dikke uitlaat m verder trekt.
3?quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:07 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Nog steeds op mijn 24ste trotse eigenaar van 3 malaguti phantoms , Alle 3 lc dd digi versies ^^
binnenkort de tiger of the sky kappen set erbij ^^ zal wel binnenkort ff picje posten ...
Ik weet niet of jij ooit van topic doorlezen hebt gehoord, want ik sta er ook gewoon met mijn brommer tussen. Alleen ik snap niet dat mensen heel stoer doen met hoe hard hun brommer wel niet kan en dan gaan zeuren als de politie ze pakt.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:56 schreef Modwire het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Jaloers omdat je zelf nooit genoeg geld voor een brommer hebt gehad? Ontken het vooral, maar verneuk dit topic verder niet met je gezeik, aub...
ik heb ooit een puch macho gehad, en de achterlicht ging continu stuk, heb ik een led met weerstand gekocht en erop gesoldeerd. die is nooit meer stuk gegaan. bedoel jij nu dat jij hetzelfde wil doen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:51 schreef fs180 het volgende:
iemand een idee hoe ik led op mn oudepuch ga krijgen?
heb er namelijk gene verstand van enzo
maar iig, hoe heb jij dat dan precies gedaan? het erop gesoldeerd enzo..?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik heb ooit een puch macho gehad, en de achterlicht ging continu stuk, heb ik een led met weerstand gekocht en erop gesoldeerd. die is nooit meer stuk gegaan. bedoel jij nu dat jij hetzelfde wil doen?
dan moet je naar een elektro-onderdelenshop en zeggen dat je een ledje wil en een weerstand voor 12 volt. viola!!
juist, maar achteraf gezien had ik beter een oude lamp het glas ervan kunnen slopen en daarop 2 punten solderen, maar ikzelf heb het gwoon rechtstreeks eropgesoldeerd op de binnenwerk van een achterlicht. sterker nog, ik herineer me nu dat het eigenlijk 2 ledjes waren. je zag dan door de rood glas heen dat er 2 lichtjes waren. zag er best cool uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar iig, hoe heb jij dat dan precies gedaan? het erop gesoldeerd enzo..?
ik herineer me ineens weer dat de weerstand die ik heb gebruikt heb gekocht in een brommerwinkel, deze was speciaal voor puch maxi/macho voor diegenen die steeds een kapotte achterlicht hadden. ga dus naar brommerwinkel en vraag voor een kant en klare weerstand (zitten stekkertjes aan).quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:59 schreef fs180 het volgende:
ah dat idee bevalt me wel, dat glas eraf slopenkan ik later wel iets zelf bouwen, maar ik heb alleen geen verstand van licht enzo, dus daar moet ik ff wat gaan opzoeken (als dat uberhaupt te vinden is..)
Nee, die mogen niet eens op de weg.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:42 schreef stijgende_ster het volgende:
Een maat van me heeft zo'n minibike, valt zo'n ding ook onder scooters?
nope, motormuis actiequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:49 schreef kokos het volgende:
-205 euro gecorrigeerd 63km/h rijden binnen de bebouwde kom
Gelazerd? Dat is naatje.
Klopt, maar dat ding rijdt wel 80.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, die mogen niet eens op de weg.
80& van de scooters mag dan niet op de weg.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:07 schreef kokos het volgende:
Mijn scooter mag ook niet op de weg.
Nah, het zal iets minder zijn. Zodra je iets veranderd mag je de weg al niet meer op officeel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:55 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
80& van de scooters mag dan niet op de weg.
Nee hoor, 180 teller.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:40 schreef Ayaxola het volgende:
Iedereen maar zeggen dat ie 90 gaat terwijl het in het echt 75/80 is
nou eigenlijk heeft mijn licht het nog niet eens gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik herineer me ineens weer dat de weerstand die ik heb gebruikt heb gekocht in een brommerwinkel, deze was speciaal voor puch maxi/macho voor diegenen die steeds een kapotte achterlicht hadden. ga dus naar brommerwinkel en vraag voor een kant en klare weerstand (zitten stekkertjes aan).
maar het is me nog altijd niet duidelijk waarom je ledjes wilt'? gaat jouw achterlamp ook steeds stuk?
dat heeft ie dus ook ja..quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef kokos het volgende:
Hoeveel CC? Meer als 49.9 is motor.
Jij wordt zeker vaak gegroet door motorrijders?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:22 schreef beertema het volgende:
mijn dagelijks vervoer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een aprilia classic 50
nee het beestje is al 10 jaar oud.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Jij wordt zeker vaak gegroet door motorrijders?
Netjes hoor. Nieuw gekocht?
* Cerbie zoekt een plaatje op..quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:38 schreef kokos het volgende:
Ik heb eventueel nog een Italjet Dragster te koop voor de liefhebber.
jij had hem toch verkocht? iig ik heb zelfde alleen dan zilver gespotenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:22 schreef beertema het volgende:
mijn dagelijks vervoer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een aprilia classic 50
ik heb niks verkocht.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:15 schreef luciferist het volgende:
[..]
jij had hem toch verkocht? iig ik heb zelfde alleen dan zilver gespoten
Ik dacht al luci, waar blijft je brommertje!?quote:
So truequote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef xFriendx het volgende:
Hard rijden is simpel, verantwoordelijk rijden is een tweede.
maar kom op zeg nou zelfquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:22 schreef beertema het volgende:
mijn dagelijks vervoer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een aprilia classic 50
een brommer rijd juist kutter dan een scooter.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zelf een tomos met laag stuur en buddy-seat. Ik heb niet echt zin om veel geld uit te geven aan een dikke scooter, omdat ik scooter niet lekker vind rijden, en ik wat geld wil sparen voor een dikke motor, aangezien ik maar 2 jaar op dit tomosje rond ga rijden
[afbeelding]
Nopee...Heb beiden gereden en kan je toch wel melden dat een tomos een stuk lekkerder rijdt (en niet omdat ik die nu heb , en het moet wel een brommer zijn...snors zijn gewoon TE traag).. Op een tomos gaat het trouwens ook niet om supersnel zijn . Het sturen gaat echt top in vergelijking met een scooter. Vering is iets minder comfortabel maarrrr Drempelproofheid is toppie in tegenstelling tot scootersquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:23 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
een brommer rijd juist kutter dan een scooter.
ja fuck, dat kan ik met mn fiets ook, crossmoter heeft gewoon grote vering en grote wielen, (metmn fiets spring ik dr gewoon overquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:33 schreef uberpooier het volgende:
drempels & scootah's![]()
m'n tsx rijd dan wellicht geen 100 km/h... maar ik kan WEL met 60 over een drempel zonder er af te vallen of mn wiellagers naar de tering te helpen![]()
tja.. als ik ga stappen neem ik de fiets..voorlopig maar met de bus...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja fuck, dat kan ik met mn fiets ook, crossmoter heeft gewoon grote vering en grote wielen, (metmn fiets spring ik dr gewoon over)
m'n fiets heeft t niet 100% overleefd, repareren kan ff niet..vanwege boetes van mn brommer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef fs180 het volgende:
hoezo voolopig de bus?
90 euro voor teveel geluid, 103 dB gemeten..en vanaf 102 word je vervolgd... (dat word idd vervolgd, 90 euro is me wat veel geld.. ik heb een klacht ingedient. ik geloof namelijk niet dat de meting helemaal eerlijk was. gezien ik de brommer terug kreeg met een gat in de uitlaatquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef fs180 het volgende:
lol.. wat voor boetes dan, geluidsoverlast is dr een..
Met een topsnelheid van 110km/hquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:52 schreef DR878 het volgende:
Deze kickt elke scooter zun metalen kont![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Haal ik volgend jaar![]()
Wat is dit voor tering grote goudvissenonzinpraat...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:33 schreef uberpooier het volgende:
drempels & scootah's![]()
m'n tsx rijd dan wellicht geen 100 km/h... maar ik kan WEL met 60 over een drempel zonder er af te vallen of mn wiellagers naar de tering te helpen![]()
*tromgeroffel
[afbeelding]
enige wat niet leuk is dat agenten nooit geloven dat er niet mee is gerommelt: 'nee meneer, hij is echt niet opgevoerd...'![]()
agent: 'dat zullen we nog wel zien jochie'
en vervolgens 0,6 kW op de bank..![]()
![]()
Nemen ze hem in beslag voor teveel geluidsproductie...![]()
![]()
Je Fox wat doe jequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef Maikuuul het volgende:
Hier is mijn zipje, heb m'n fox laatst ingeruilt voor deze. Rijdt fantastisch en lekker licht![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wilde wat anders, en een zip was ik al langer opzocht naar.quote:
En je MT5 dan???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:14 schreef Conflict het volgende:
[afbeelding]
Die had ik, 11 jaar geleden. Toen reden er bijna nog geen scooters. Vespa PK50 met 4 versnellingen. Maar ik reed 'm in de prak op mijn verjaardag.![]()
nog iemand met een puch maxi eigenaar hoop ikquote:
Neon ook goed ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:16 schreef Geqxon het volgende:
Alleen als er een puchblok op het voorwiel zit
Whaahaaaaaaaaaaa leger uitvoering lik me reetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:21 schreef LangeJan het volgende:
[..]
En je MT5 dan???
Dit is de mijne nu in legeruitvoering. ,
[afbeelding]
En mijn laatste na de rood/blauwe en wit/blauwe en zwart/gele die ik al gehad heb... voorlopig
![]()
![]()
Hope you like it.
Ja Hallo! Tis ook niet "echt" een legeruitvoering. De tank, het frame en het subframe is legergroen gespoten en de overige delen matzwart.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Whaahaaaaaaaaaaa leger uitvoering lik me reet
Je had 2 zwarte spuitbussen over uitvoering denks.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:56 schreef rob-88. het volgende:
[..]
nog iemand met een puch maxi eigenaar hoop ikik heb sterwielen ( spaken moet je te veel onderhouden )
zie marktplaats? Die dingen blijven gewildquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef fs180 het volgende:
hoeveel kost een rag snorcitta ongeveer?
Rob van de basisschoolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:56 schreef rob-88. het volgende:
[..]
nog iemand met een puch maxi eigenaar hoop ikik heb sterwielen ( spaken moet je te veel onderhouden )
duurt nog ffe voordat je dr op mag?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef Jaco90 het volgende:
Scooter/Brommer = BrEeZaH = Hardcore = Racist = FOUT.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef Jaco90 het volgende:
Scooter = BrEeZaH = Hardcore = Racist = FOUT.![]()
scooter mag breezah wezen, ik ben het niet. Me oom had toevallig deze scooter en hij wilde een nieuwe scooter (viva cityquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef fs180 het volgende:
sco0tah is breezah
Wat zijn het toch stoere brommers he, die MT's. Kan er geen genoeg van krijgen iig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef NehcslowZ het volgende:
mn ex-gilera gsm
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n Mt'tje
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n dagelijks vervoer
[afbeelding]
Wtf manquote:
jah man ik zag in 1x iemand die kokos heette en uit Enschede komt ^^ ( toen dacht ik dat moet pim wel zijn )quote:
Ohja waarschijnlijk heb jij er verstand van ja :Squote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef jaguar het volgende:
[..]
WTF!!![]()
wat moet je in godsnaam met 2 uitlaten om je scooter![]()
denk je dat je er harder door gaat ofzo![]()
oh ja, het ziet er nog niet uit ook
Jaco90 = verstand van zaken = 0quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef Jaco90 het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:55 schreef rob-88. het volgende:
Jaco = ontwetend = IQ 76
jonge er zijn zat lui die brommer / scooter rijden die niet breezer zijn
Bv.......
Ik = Rijd Brommer = Drinkt Bier = Luister naar Rock ( dus ik vind me niet echt in de breezer groep passen )
Nee deze is grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |