Je Fox wat doe jequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef Maikuuul het volgende:
Hier is mijn zipje, heb m'n fox laatst ingeruilt voor deze. Rijdt fantastisch en lekker licht![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wilde wat anders, en een zip was ik al langer opzocht naar.quote:
En je MT5 dan???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:14 schreef Conflict het volgende:
[afbeelding]
Die had ik, 11 jaar geleden. Toen reden er bijna nog geen scooters. Vespa PK50 met 4 versnellingen. Maar ik reed 'm in de prak op mijn verjaardag.![]()
nog iemand met een puch maxi eigenaar hoop ikquote:
Neon ook goed ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:16 schreef Geqxon het volgende:
Alleen als er een puchblok op het voorwiel zit
Whaahaaaaaaaaaaa leger uitvoering lik me reetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:21 schreef LangeJan het volgende:
[..]
En je MT5 dan???
Dit is de mijne nu in legeruitvoering. ,
[afbeelding]
En mijn laatste na de rood/blauwe en wit/blauwe en zwart/gele die ik al gehad heb... voorlopig
![]()
![]()
Hope you like it.
Ja Hallo! Tis ook niet "echt" een legeruitvoering. De tank, het frame en het subframe is legergroen gespoten en de overige delen matzwart.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Whaahaaaaaaaaaaa leger uitvoering lik me reet
Je had 2 zwarte spuitbussen over uitvoering denks.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:56 schreef rob-88. het volgende:
[..]
nog iemand met een puch maxi eigenaar hoop ikik heb sterwielen ( spaken moet je te veel onderhouden )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |