quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geef Miss Kittin een grote kans. Leuke hint naar het Frans, ook nog une dus vrouwelijk. Maar dat kan natuurlijk zijn omdat DJ vrouwelijk is in het Frans. Ze heeft geen optreden geboekt die dag. Staat de dag ervoor op Pukkelpop. En het is na het optreden van haar vriendje The Hacker....
Toeval, ik denk het niet.
Ben wel nieusgierig, vanmiddag de Volkskrant maar eens halen, de hadden ze bij de benzinepomp nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:09 schreef rubbereend het volgende:
geweldig trouwens dat t terrein anders is ingedeeld
Jup, ik heb 'm.. Was de laatse, misschien ook de enige, maar dat weet ik nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef super-muffin het volgende:
heeft iemand de Volkskrant al gekocht vandaag?
ik ga em zo halen.
Ja dus, zie vorige paginaquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef super-muffin het volgende:
heeft iemand de Volkskrant al gekocht vandaag?
ik ga em zo halen.
quote:Wegens een blessure heeft !!! het Lowlands-team helaas moeten verlaten. Gelukkig hebben we een prima vervanger die ook uitstekend uit de voeten kan in de punt van de Dance-aanval: ARSENAL! Draaien altijd lekker mee in de Premier League, dus zullen deze Belgen ook op Lowlands zegevieren!
Lima=-> Cape Lowlandsquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:02 schreef Ascaroth het volgende:
Wat is er trouwens precies veranderd aan de indeling van het terrein?
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:26 schreef FLIPNEUS het volgende:
Godskolere, wat is er veel dubbel geprogrammeerd.
Kaiser Chiefs - The Subways
Queens Of The Stone Age - Voicst
Incubus - The Futureheads
Keuzes, keuzes, keuzes.
En wat staat Korn denigrerend vroeg in de Alpha.
Ach, eigenlijk wordt elk jaar wel een act kort voor Lowlands gecancelled die ik graag had willen zien.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:30 schreef Grobbel het volgende:![]()
Nou is Arsenal niet dramatisch slecht of zo, maar dat zijn Belgen die je 25 keer per jaar in Nederland kunt aanschouwen, als het al niet meer is. !!! had ik zelf getipt als een van de potentiele hoogtepunten van het festival, dit is best balen.
Altijd jammer ook dat coole Amerikaanse acts ook zo vaak worden vervangen door Belgische of Nederlandse bandjes. Natuurlijk, je kunt niet zo maar een leuke vervanger uit het buitenland slechts 3 weken voor een festival strikken, maar het zou toch leuk zijn geweest om Les Savy Fav of zo als vervanger te zien opdraven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk wordt elk jaar wel een act kort voor Lowlands gecancelled die ik graag had willen zien.
Als The Arcade Fire het maar overleeft. jinx het niet!
Adult.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Altijd jammer ook dat coole Amerikaanse acts ook zo vaak worden vervangen door Belgische of Nederlandse bandjes. Natuurlijk, je kunt niet zo maar een leuke vervanger uit het buitenland slechts 3 weken voor een festival strikken, maar het zou toch leuk zijn geweest om Les Savy Fav of zo als vervanger te zien opdraven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |