Het één sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Depeche Mode??
Betekent dat, dat Live niet komt dit jaar..?![]()
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Depeche Mode??
Betekent dat, dat Live niet komt dit jaar..?![]()
Zou inderdaad erg tof zijn, hoop eigenlijk ook dat New Order eens naar Nederland komt, heb hun optreden van T in the Parkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:09 schreef Roellio het volgende:
Ach, ieder z'n eigen voorkeuren hè! Ik vind het geweldig dat Depeche Mode komt!![]()
Jup... dus vroeg je bed uit vanochtendquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef Luni het volgende:
Ik zit nu naar het optreden van Beef op Pinkpop te luisteren, dat klinkt helemaal niet verkeerd![]()
Laat die maar komen!
Zal denk ik wel niet, schema zit denk ik wel vol, afwachten maar. Morgen de Volkskrant, is dat eigenlijk een ochtendkrant?
Tip, neem een stuk touw mee, niet te dik natuurlijk, een scheerlijn werkt goed, naar het festivalterrein, knoop in het touw maken, klein gaatje in de bodem van de beker, touw erdoorheen en neerleggen maar. Op het moment dat iemand hem wil pakken, wegtrekken, een lol dat we vorig jaar gehad hebben................quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:56 schreef philipnorth het volgende:
en ja hoor, bekersloeber tijd:
Yup, net als achteloos op de grond gooien, wachten tot iemand aanstalten maakt om m op te pakken en m dan kapot trappen en ze dan geschokt "OH" te horen zeggen/zuchtenquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Tip, neem een stuk touw mee, niet te dik natuurlijk, een scheerlijn werkt goed, naar het festivalterrein, knoop in het touw maken, klein gaatje in de bodem van de beker, touw erdoorheen en neerleggen maar. Op het moment dat iemand hem wil pakken, wegtrekken, een lol dat we vorig jaar gehad hebben................
Hehe, dat deed ik dus ook. Grappig om te zien hoe ze aan komen rennen met een toren van 50 bekertjes, dan heel veel moeite moeten doen om te bukken en dan KRAKquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:46 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Yup, net als achteloos op de grond gooien, wachten tot iemand aanstalten maakt om m op te pakken en m dan kapot trappen en ze dan geschokt "OH" te horen zeggen/zuchten
't is 5 lege bekers voor een biertje...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef Blinker het volgende:
10 lege bekers voor een biertje...
Daar ga ik dus echt niet aan beginnen..
Ik geef Miss Kittin een grote kans. Leuke hint naar het Frans, ook nog une dus vrouwelijk. Maar dat kan natuurlijk zijn omdat DJ vrouwelijk is in het Frans. Ze heeft geen optreden geboekt die dag. Staat de dag ervoor op Pukkelpop. En het is na het optreden van haar vriendje The Hacker....quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Leuk leuk... Sloebers treiteren, maar hoe zit het met Une DJ Suprise?
Nee, 't is 5 lege bekers voor een muntje.. Een biertje is 2 muntjesquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
't is 5 lege bekers voor een biertje...
D0h...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:11 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Nee, 't is 5 lege bekers voor een muntje.. Een biertje is 2 muntjes![]()
Ze is meer dan welkom, vorig jaar een van mijn hoogtepunten!quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geef Miss Kittin een grote kans. Leuke hint naar het Frans, ook nog une dus vrouwelijk. Maar dat kan natuurlijk zijn omdat DJ vrouwelijk is in het Frans. Ze heeft geen optreden geboekt die dag. Staat de dag ervoor op Pukkelpop. En het is na het optreden van haar vriendje The Hacker....
Toeval, ik denk het niet.
Qua draaistijl zou ze ook wel bij de rest van de tent passen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze is meer dan welkom, vorig jaar een van mijn hoogtepunten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |