't Is nooit te laat voor Depeche Modequote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:54 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat wordt wel érg laat, dude...
Alpha DJ's staan volgens mij standaard de laatste dag in een andere tent.
afgelopen jaar dus nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:44 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Die is toch altijd gewoon al open?Ik heb er ook wel is om 12 uur gestaan
Nu moet ik weer wachten tot die verdomde parkeerplaats opengaat
enquote:NIEUWE DOCENTEN
Altijd weer leuk, een nieuwe leraar. Maar vier nieuwe docenten?! Gelukkig geven de professoren aan de LOWLANDS UNIVERSITY geen huiswerk. Wel uiterst vermakelijke en boeiende colleges. Want CARLO BEENAKKER, JELLE REUMER, AARON BETSKY en WUBBO OCKELS weten wel hoe je een zaal stil krijgt. Dan wil je zelfs voor je lol wel even overblijven! Check Lowlands University onder Specials in het programmaoverzicht voor meer info
quote:KOELE KIKKERS
Normaal gaat het er netjes aan toe in Den Haag. Kijken hoe koeltjes de politici WOUTER BOS en HILBRAND NAWIJN zich houden als jij ze het bloed onder de nagels vandaan haalt tijdens COOLPOLITICS. En anders doen SYLVANA SIMONS en ELLEN TEN DAMME dat wel voor je. Spannend!
Ik vind 't ook wel een beetje een naaistreek. Als ik dat had geweten had ik misschien geen kaartjes voor Ahoy gekocht. Kost me toch weer een hoop geld extra.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef peaceman het volgende:
Huh Depeche Mode op LL, WOW!!! dat is geweldig nieuws!!!
Integendeel!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind 't ook wel een beetje een naaistreek. Als ik dat had geweten had ik misschien geen kaartjes voor Ahoy gekocht. Kost me toch weer een hoop geld extra.
Naja, 2x Depeche Mode is geen straf natuurlijk
't Gerucht gaat al een tijdje. Volgens mij al van voordat DM daadwerkelijk bekend maakte dat er een tour en nieuw album aankwam. Maar nu is er ook uitgelekt dat er waarschijnlijk een surprise-act is. En als je dat nou combineert met enkele cryptische uitspraken uit het DM-kamp dan moet het haast 99% zeker over DM gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:28 schreef DrMarten het volgende:
Inderdaad, je begint me nu wel lekker te maken, maar is er een betrouwbare bron?
Eigenlijk is het wel jammer dat het al uitgelekt is, vind je niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Gerucht gaat al een tijdje. Volgens mij al van voordat DM daadwerkelijk bekend maakte dat er een tour en nieuw album aankwam. Maar nu is er ook uitgelekt dat er waarschijnlijk een surprise-act is. En als je dat nou combineert met enkele cryptische uitspraken uit het DM-kamp dan moet het haast 99% zeker over DM gaan.
zoiets is ook bijna niet geheim te houdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel jammer dat het al uitgelekt is, vind je niet?
Ach, boeien. Nu ga ik tenminste kijken. Anders was ik misschien wel naar de camping ofzo gegaan omdat ik dacht dat de suprise toch wel weer Live zou zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel jammer dat het al uitgelekt is, vind je niet?
Ja dat is waar, doen ze wel slim! Maar gelukkig is het dit keer niet Live, maar DM!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, boeien. Nu ga ik tenminste kijken. Anders was ik misschien wel naar de camping ofzo gegaan omdat ik dacht dat de suprise toch wel weer Live zou zijn.
Bovendien lekt dit soort dingen altijd uit. Daar doen ze het om bij Mojo. Hebben ze weer extra media-aandacht en dus extra kaartverkoop. Bij Live wist ook iedereen al weken van tevoren dat die de surprise-act waren....en alle radio en tv-zenders bleven er aandacht aan besteden....en op internet gaat iedereen er over ouwehoeren....alllemaal media-exposure en gratis reclame voor Lowlands.
Hoe de f*ck komen we er nou weer bij dat Depeche Mode op Lowlands staat?!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat is waar, doen ze wel slim! Maar gelukkig is het dit keer niet Live, maar DM!!!![]()
Hoe weet je zo zeker dat ze komen?!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:09 schreef Roellio het volgende:
Ach, ieder z'n eigen voorkeuren hè! Ik vind het geweldig dat Depeche Mode komt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |