En met dit soort reacties zijn we dus wat minder blij.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:52 schreef nik2043 het volgende:
[..]
helemaal gratis, maar voorlopig ook helemaal kut
Je edit de "quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:49 schreef Butra het volgende:
[..]
En met dit soort reacties zijn we dus wat minder blij.
en weer een goed:quote:Ik ben een tijd geleden dus begonnen met een bepaalde vorm van inzetten. In mijn geval alleen op sporten waarvan ik iets weet en ook op teams spelers, waar ik wat van weet.
Tot nu toe heeft dat de volgende resultaten opgeleverd:
Finland - Nederland (voetbal) @ 1,52, inzet: -10, resultaat +15,2
Estland - Portugal (voetbal) @ 1,45, inzet: -10, resultaat +14,5
Nederland o20 - Japan o20 @ 1,40, inzet: -10, resultaat +14,0
Duitsland - Frankrijk (vrouwenvoetbal) @ 1,58, inzet: -10, resultaat +15,8
Clijsters - Jankovic @ 1,18, inzet: -7,54, resultaat +8,90
Marokko o20 - Honduras o20 @ 1,40, inzet: -7,81, resultaat +10.94
Martinez - Clijsters @ 1,05 en Canada o20 - Colombia o20 @ 1,37 -> totaal @ 1,44, inzet: -8,44, resultaat +12,14
Duitsland - Norwegen (vrouwenvoetbal) @ 1,38 en Ivoorkust - Egypte @ 1,60 -> totaal @ 2,208, inzet: -9,18, resultaat +20,27
Murray - Bastl @ 1,40 en Karlovic - Bracciali @ 1,19 -> totaal @1,666, inzet: -5, resultaat -5
Gisteren dus weer opgepakt met:
Seppi - Mayer @ 1,60 en Vinci - Sucha @ 1,40 -> totaal @2.24, inzet: -8, resultaat +17,92
Bjorkman - Dlouhy @ 1,65, inzet: 6,06, resultaat +10
een nog lopende bet
Veel beter dus dan al die flutsites waar je ook nog voor moet betalen![]()
![]()
Kun je je voorspellingen vantevoren posten, of anders ophouden met deze onzin?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
en weer een goed:
Brochard vs. Boogerd @ 1,65, inzet: 5, resultaat: +8.25
Nee, en niet te beantwoorden want geen onzin er zijn genoeg mensen die achteraf hun picks postenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:00 schreef KP het volgende:
[..]
Kun je je voorspellingen vantevoren posten, of anders ophouden met deze onzin?
Maar niet op deze manier. Dat zul je met me eens zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, en niet te beantwoorden want geen onzin er zijn genoeg mensen die achteraf hun picks posten![]()
Nee, anders zou ik het niet doen, maar wellicht komt er een moment dat ik de picks vooraf zal postenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:10 schreef KP het volgende:
[..]
Maar niet op deze manier. Dat zul je met me eens zijn.
Nu nog geld inzetten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:15 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik heb gisteren alle tenniswedstrijden goed voorspeeld. Yield van 19100 procent. Laat die flutsites dat maar eens nadoen.![]()
Hè, laten we het nou niet over geld hebben. Dat vind ik zo banaal.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Hè, laten we het nou niet over geld hebben. Dat vind ik zo banaal.
Zo gezegd, zo gedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:24 schreef APK het volgende:
2-1 voor Minaar.![]()
Nooit gehoord van die gast, maar maak het effe af aub.
Heeft hij gewonnenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:34 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Zo gezegd, zo gedaan..
6-2, 5-7, 7-6. [afbeelding]!
Ik wil een Bestway 190 met dubbele besturing en een jump-seat voor ons mam.quote:
De Bestway 190.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil een Bestway 190 met dubbele besturing en een jump-seat voor ons mam.
Whoeahahah, ik had die 4 picks ook genomen voordat ik vanochtend wegging ................. 2 van de 4 goed, die gestoorden hebben me 40 euro profit opgeleverdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef APK het volgende:
2005/07/22 SINGLE Van Gemerden to beat Calleri 2.78
2005/07/22 SINGLE Minar to beat Puerta 5.60
2005/07/22 SINGLE Sanchez to beat Massu 2.96
De eerste bet (Sanchez) van http://www.tennisadviser.com is binnen.
Ons mam wil niet in een andere boot.quote:
Kun jij een betere reden bedenken?quote:Dat Ginepri Roddick maar moge verslaan dan! Ik sluit me aan bij het volgende:
"We think that the first male player ever to wear a sleeveless shirt at Wimbledon is able to defeat Roddick for the first time."
Je zou bijna denken dat de profs van http://www.tennisadviser.com een abo-tje hebben op die site van jullie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
Whoeahahah, ik had die 4 picks ook genomen voordat ik vanochtend wegging .................
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:23 schreef APK het volgende:
Je zou bijna denken dat de profs van http://www.tennisadviser.com een abo-tje hebben op die site van jullie.![]()
Ghehehe.![]()
Heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:27 schreef Notoire_Gek het volgende:
Haha, ik moet volgens die lui nu tegen Roddick gaan weddenHelden zijn het
TIP: Blijf van Cleveland af als je gezopen hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:31 schreef APK het volgende:
Heb ik al gedaan.![]()
Oh lieve God, help mij, het is vrijdag en ik mag drinken. Laat mij niet weer van 90¤ naar 1¤ gaan.![]()
Dan ben je dus echt dom!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ben even uit aan het rekenen hoe tennisadviser het doet als er op elke tip 1 euro wordt ingezet.........
je bent pas echt dom als je 1 tot 50 units gebruiktquote:
Precies, gewoon 1 unit per weddenschap.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
je bent pas echt dom als je 1 tot 50 units gebruikt
Huhquote:
Ja dat is hun motivatie om op Ginepri te wedden. Je kunt het op de site lezen. Ze zitten goed aan de drank die jongensquote:
Tennistipsters met 1 euro per bet:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
je bent pas echt dom als je 1 tot 50 units gebruikt
Bij TT zal het winstpercentage amper afwijken als je het uitrekent met 1 euro per bet. Hij draait gewoon erg safe.
Ik geloofde dit niet dus heb juni even nagerekend, de conclusie is dat je verkeerd hebt geteldquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Tennistipsters met 1 euro per bet:
Juni: - 26,7 %
Mei: + 0,8 %
Wijkt dus nog wel aardig af. Maar 1 tot 50 units is inderdaad gekkenwerk. Bij tennisadviser zijn ze ook wat meer geneigd om tegen favorieten in te zetten als de odds value zijn. Dan verlies je er aardig wat, maar als je wint dan tikt het ook wel meteen aan.
Ik zou ze ook zeker niet gebruiken als 'systeem', maar het is op zich wel een nuttige site om ideeen op te doen..
Je hebt gelijk. Ik had voor de verloren bets 1 unit afgetrokken en toen alsnog door 19 gedeeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik geloofde dit niet dus heb juni even nagerekend, de conclusie is dat je verkeerd hebt geteld
Met 1 unit kom je na 19 bets van 1 euro op 20,90 .dat is 10% yield. EXACT gelijk aan het spel met die 3 tot 7 units
Mei reken ik niet eens na, ik weet 100% zeker dat je daar ook verkeerd hebt geteld.
Zo zal voor elke maand gelden dat die afwijk minimaal is.
Vergissing is menselijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:43 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Je hebt gelijk. Ik had voor de verloren bets 1 unit afgetrokken en toen alsnog door 19 gedeeld..
Correcte yield voor mei is 12,2 %..
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
Huhdat heb ik net uitgerekend, en dat vond je dom.
Heden ben ik weer nuchter!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:31 schreef APK het volgende:
Oh lieve God, help mij, het is vrijdag en ik mag drinken. Laat mij niet weer van 90¤ naar 1¤ gaan.![]()
quote:
Wedden op de hoogste zomertemperatuur in Finland is uitermate winstgevend.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]....dat wil ik ook kunnen, binnen een half uur weer nuchter zijn
![]()
Op Betfair kun je trouwens ook op het weer wedden, kun je je auto-bets mee indekken![]()
http://courtcast.ids-emedia.com/rca.htmlquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef APK het volgende:
Kan ik ergens volgen hoe Roddick door Ginerpi van de baan wordt gemept?
Boeiuh, ik sta toch al op winst vandaag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:25 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
De link naar het van-de-baan-mep-scorebord kan ik helaas niet vinden.
Hij doet het!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:56 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hij gaat de tie break nog winnen ook, die pik
Same here. Ook @ 2.3?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ow Goddie Dod, Roddick breekt gelijk terug...............precies op het juiste moment gecashed
Na de break kon ik de pik layen deels 1,7 deels 1,9quote:
En zonder mouwen he.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Na de break kon ik de pik layen deels 1,7 deels 1,9...........Ik had 4 euro @10 voor de wedstrijd, omdat ik het advies van tennisadviser zo super vond......... 6-0 H2H
Nee. De tennisadviser refereerde nog aan het feit dat Ginepri als eerste speler zonder mouwen speelde op Wimbledon.quote:
OMGquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:30 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Nee. De tennisadviser refereerde nog aan het feit dat Ginepri als eerste speler zonder mouwen speelde op Wimbledon..
Denk het niet. Dat leek maar zo met al die matchpoints tegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:34 schreef APK het volgende:
5-5.
Is die score-site sneller bij jullie ofzo?
als tennisadvisers nou 50 units had gezet, hadden de rest van het jaar alles fout mogen hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:45 schreef APK het volgende:
Het kwam door zijn mouwloze shirtje op Wimbledon. [afbeelding]
Ik had 'em @7, had ik maar meer ingezet.
Helemaal gratis dus: http://www.tennisadviser.com.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:44 schreef Notoire_Gek het volgende:
Bij tennisadvisers zullen ze nog wel een paar flessen jenever extra wegkappen nu![]()
Hé man, ik kan morgen weer vier flessen kansloze Zuid Afrikaanse witte wijn kopen bij de AH.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:46 schreef Notoire_Gek het volgende:
als tennisadvisers nou 50 units had gezet, hadden de rest van het jaar alles fout mogen hebben![]()
Jij moet nog maar even wachten met jouw paysite.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:51 schreef Notoire_Gek het volgende:
OMG .......... het commentaar van tennisadviser.com mbt de tip Ginepri to beat Roddick
regel 1 ....... Roddick leads in the heads-to-heads over Robby Ginepri 6:0![]()
alletwee hun Indianapolis tips gaan trouwens fout, gelukkig was ik te laat thuis om daar iets mee te doen, hun derde tip tegen roddick gaat uiteraard ook fout...wat een circus clowns
APK, heel snel die link blocken in je firewall, dat lijkt me het beste![]()
Waar staan die?quote:
Van Intertoto?quote:
En zo kwam ie in eerste instantie op Betfair:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:16 schreef Greetings het volgende:
Die odds van Zalgiris-Egaleo op BF![]()
5,80 - 9,60 - 1,35
Netjes!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:53 schreef Notoire_Gek het volgende:
Dank U voor de lange 0-0![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:58 schreef Notoire_Gek het volgende:
Dank U voor de 0-4![]()
kon deze op bf niet vinden
[afbeelding]
Thanks.................ga je nog wat live betten op die clown van gisteren? Over een half uur begint hij weer te meppen tegen Beckquote:
Ja, ik heb onze held inmiddels alweer gebackt. Die Beck verloor afgelopen weekend zelfs van Wessels, en hij speelde vrij beroerd, dus dat moet goed komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:00 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Thanks.................ga je nog wat live betten op die clown van gisteren? Over een half uur begint hij weer te meppen tegen Beck![]()
Ja, da's een ideale manier om wat geld te pakken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
hehe, ik heb inmiddels 2,61 winst als de held wint en 3 euro als Beck wint. Vanmiddag had ik voor een 234 euro gebacked op de held @ 1,71........ .werd nu een beetje bang en heb 'm gelayed @1,69![]()
Dat is het leuke van BF, als je spijt hebt kun je gewoon je poen terugpakken.
Weet jij trouwens hoe dat met de commisie zit.......ik heb nu dit. Moet ik dan alsnog commissie over een van die 2 betwinsten zodat ik nog een paar euro negatief uitkom? Of rekenen ze die niet en pas straks over de uitkomst van het geheelSnappie m'n vraag?
![]()
[afbeelding]
Ja, ik zag het. Is niet de eerste keer dat ze een foutje maken. Ze hadden laatst ook al eens 15-40 ipv 30-30. De odds sloegen helemaal op tilt toen ze de fout corrigeerden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hahaha, zag je dat Vos.....ze hadden het sterretje van weie er aan service was verkeerd staan de eerste 2 games![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Volgens mij moet je toch aardige arbitrage-winsten kunnen maken als je met een Pocket PC bij de wedstrijden in het stadion gaat zitten. Dat scheelt ettelijke seconden.
Ook bij 30-40 ofzo. Als je ziet dat er een break is meteen backen/layen, en dan meteen weer je positie coveren als de markt de break heeft opgepikt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:54 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]..........lijkt mij ook. Wel kut dat de vertraging op BF 5 seconden is. In die tijd kunnen ze nog snel cancellen
Ook op het scorebord. Regen misschien?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Notoire_Gek het volgende:
Bel eens even op Vos.....play suspended..wtf is going on?
damn, wat een mietjesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ook op het scorebord. Regen misschien?
-edit- Ja, het regent.
Ja, maar een stuk minder.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
4-3 Beck.......nog geen breaks. Heb je weer ingezet
BF heeft net zo'n pocket-dingetje op de markt gebracht. Ziet er leuk uit, zie mainpage BF.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:52 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Volgens mij moet je toch aardige arbitrage-winsten kunnen maken als je met een Pocket PC bij de wedstrijden in het stadion gaat zitten. Dat scheelt ettelijke seconden.
De mainpage doet het bij mij niet goed sinds ze hem veranderd hebben. Maar het lijkt me bij voorbaat al een leuk apparaatje.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:03 schreef Greetings het volgende:
[..]
BF heeft net zo'n pocket-dingetje op de markt gebracht. Ziet er leuk uit, zie mainpage BF.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:52 schreef RayMania het volgende:
Notoire Gek, ik bewonder je enorm![]()
.
Wat een voorspelling.
Het grote online gok topic - #77
Die clowns deden net precies hetzelfde bij Rusedski - Dent.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hahaha, zag je dat Vos.....ze hadden het sterretje van weie er aan service was verkeerd staan de eerste 2 games![]()
Gaudio @ 7 is ook wel heel veel. Die staat ze echt goed te raken deze week.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef APK het volgende:
De nieuwe tip is dat Gaudio G, Nadal R gaat verslaan.
Ach, why not....![]()
Dan sta je niet in een finale, lijkt mij.quote:
Die software heb ik op mijn UMTS-gsm.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:03 schreef Greetings het volgende:
[..]
BF heeft net zo'n pocket-dingetje op de markt gebracht. Ziet er leuk uit, zie mainpage BF.
Dat ligt dan niet aan Moneybookers, maar aan BF. Als het een geldopvraging van BF naar MB is dan tenminste...quote:Op zondag 24 juli 2005 10:31 schreef Butra het volgende:
Werken ze bij Moneybookers niet in het weekend? Ik wacht al vanaf vrijdagavond op mn geld van BF.
Hij verloor van Andrejev in Valencia en van Gaudio in Buenos Aires.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:26 schreef nik2043 het volgende:
nadal gaat gehakt maken van gaudio, hij is veel beter, en al helemaal op gravel.
hij heeft nog geen wedstrijd op gravel verloren dit seisoen geloof ik, dus wat Notoire_Gek zegt is niet echt waar
maarja, @7 is het misschien wel een gokje waard
Doe je het wel volgens de nieuwe methode (vanaf BF zelf)quote:Op zondag 24 juli 2005 10:31 schreef Butra het volgende:
Werken ze bij Moneybookers niet in het weekend? Ik wacht al vanaf vrijdagavond op mn geld van BF.
Ja, die gaat echt niet verliezen van die Argentijnse clown.quote:
Vanaf BF zelf ja. Had donderdagmiddag al wat teruggestort naar MB, dat ging binnen 5 minuten.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Doe je het wel volgens de nieuwe methode (vanaf BF zelf)
Ja dat is wel zo idd, maar in de periode Roland Garros tot en met nu, bleek Nadal echt niet te kloppen te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:45 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Hij verloor van Andrejev in Valencia en van Gaudio in Buenos Aires.
odds voor Gonzales werden 2,1 na de break van Calleri........dat was erg lekkerquote:Op zondag 24 juli 2005 12:49 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ja, die gaat echt niet verliezen van die Argentijnse clown..
Deze doet het wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
odds voor Gonzales werden 2,1 na de break van Calleri........dat was erg lekker
Waar volg jij trouwens Nadal - Gaudia ? Op die site hebben ze geen live score.....op TV is wielrennen en hockenheim
.....en livescore.com loopt een kwartier achter
Het lijkt erop.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:31 schreef Notoire_Gek het volgende:
Moet ik daar zelf steeds op refresh gaan raggen?
Hoe doe je datquote:Op zondag 24 juli 2005 13:36 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik heb hem maar op autorefresh gezet.
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:47 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Deze is beter..
http://www.tipex.sk/live.php
Je hebt die software van Mobetquote:Op zondag 24 juli 2005 01:32 schreef Calella het volgende:
[..]
Die software heb ik op mijn UMTS-gsm.![]()
Briljant.![]()
Gaat lekker NG!quote:Op zondag 24 juli 2005 14:58 schreef Notoire_Gek het volgende:Raikonen er af
......... als er iemand wint win ik 66 euro
![]()
als ze gefinished zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 16:23 schreef sk888er het volgende:
wanneer word bij mrbookmaker een finish de race goed gerekend?
Wat een prachtige combinatie!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:33 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik had de inmiddels vertrouwde combinatie weer:
2005-07-21 14:09:32 N°19860345 15.00 68.59 ¤
24-07-2005 14:00:00 F1 : GP Germany - Finish The Race / Winnend / Geplaatst / ALBERS Christijan (HOL/Minardi) (YES) 1.75
24-07-2005 14:00:00 F1 : GP Germany - Finish The Race / Winnend / Geplaatst / DOORNBOS Robert (NED/Minardi) (YES) 1.95
24-07-2005 14:00:00 F1 : GP Germany - Finish The Race / Winnend / Geplaatst / MONTEIRO Tiago (POR/Jordan) (YES) 1.34
Is dat een tenniserquote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef Greetings het volgende:
20 euro op Paysandu @ 2,75 om het geweldige weekend in stijl af te ronden
Braziliaanse voetbalclubquote:Op zondag 24 juli 2005 21:57 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat een tenniser
Ginepri mept die Dent helemaal van de baan geloof ik.![]()
Zal wel best of three zijn, want ik heb ingezet op 2-1 voor Gnerpi.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:38 schreef APK het volgende:
Ginerpi tegen Dent, is dat best of three of best of five
en dat terwijl Doornbos officieel voor Monaco uitkomtquote:Op zondag 24 juli 2005 21:34 schreef Bazyx het volgende:
[..]
Wat een prachtige combinatie!. Ik had er ook weer 10 euro op staan.
Apart trouwens dat bij Albers HOL staat en bij Doornbos NED.
Tip: Petacchi staat @5.5 bij MrB voor het wereldkampioenschap, dat lijkt me wat hoog.
Maar euh, zoals wijlen Ischa Meijer pleegde te zeggen: Whyquote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef Greetings het volgende:
Ze hebben het plaatje op de index page weer aangepast.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef OnlineGokker het volgende:
Heb tennisadviser er maar bij genomen en dankzij Ginerpi vandaag en gister begin ik tenminste in de plus
Zoals Hilary Duff zei: why not?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Maar euh, zoals wijlen Ischa Meijer pleegde te zeggen: Why
Dan laat ik deze tip maar even aan mij voorbij gaan.quote:
Ja, je moet via UMTS die software downloaden op je mobieltje.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:52 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Je hebt die software van MobetIs het gewoon simpel geld overmaken->software wordt gestuurd naar mobiel en da's alles
Verder kan ik ook nergens vinden hoeveel het kost, hoe betaalt kan worden en welke mobieltjes ermee kunnen werken
Jep, fantastisch.quote:Maar het betekent wel dat je waar dan ook met je mobiel kunt inzetten direct nadat je een SMS met de tip hebt gekregen
Praat me er niet van.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:04 schreef APK het volgende:
Gnerpi is gecancelled bij MrB omdat Dent in de derde set opgegeven heeft.![]()
Een Creditcard kost iets van 11 euro per jaar.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:03 schreef OnlineGokker het volgende:
Heb geen creditcard, dus dat is balen
Het werkt ook met GPRS volgens de FAQ.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:12 schreef Calella het volgende:
En ik denk wel dat je een UMTS-mobieltje moet hebben, weet het niet zeker.
Inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:15 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Het werkt ook met GPRS volgens de FAQ..
Bij VISA is ie gratisquote:Op maandag 25 juli 2005 00:08 schreef Calella het volgende:
[..]
Een Creditcard kost iets van 11 euro per jaar.![]()
So far so good, 1-1.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef Greetings het volgende:
Ja, dat gaat niet meer lukken.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
So far so good, 1-1.
Maar ene Robson is uit het veld gestuurd.
quote:Na de setwinst
kreeg Dent echter steeds meer last van de hitte (47
graden!) en gaf in de derde set uiteindelijk op. "Het is niet
leuk om zo een titel te winnen, helemaal omdat Taylor een
vriend is. Ik ben wel tevreden over mijn spel van deze hele
week", verklaarde Ginepri.
Teletekst.
Ja, wat een mietje zeg. Hij liep in de 1e set al als een kreupel paard over de baan las ik. Wees dan een man en speel die laatste 3 games ook nog even uit. Opgeven.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:57 schreef APK het volgende:
Godverdomme, omdat die Amerikaanse nicht niet tegen een beetje zon kan is mijn weddenschap gecancelled.
Maar wel met 6-0 ofzoiets winnen.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:22 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ja, wat een mietje zeg. Hij liep in de 1e set al als een kreupel paard over de baan las ik.
6-4. Maar dat hij uberhaupt een set won was een waar mirakel als ik de verslagen mag geloven. De commentatoren op NBC waren minuten lang sprakeloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |