Ehhh wat mis ik?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:17 schreef Againzender het volgende:
en wederom een onrustige dag in London....
Mogelijke terrorist doodgeschoten in metrostation, moskee omsingeld, dat soort dingen.quote:
Inderdaad, het lijkt nu wel een rage te worden, eng gedoequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:17 schreef Againzender het volgende:
en wederom een onrustige dag in London....
Neequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand die foto's van Ijsmeis al gezien die over het net circuleren?
Nee, laat eens zienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik bedoel deze:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik gezien ja, in dat Pub userfoto gedoe.
Ik laat jou wel verder met je pielemuisje spelenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Opsouten met je kutnieuws... Wij zoeken de naaktfoto's van Ijsmeis![]()
Creme koffiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik laat jou wel verder met je pielemuisje spelenzolang je maar uit de buurt van me koffie blijft!
Een Foksterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Ijsmeis?
ja en het stelt niks voorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Da's dat wijf dat altijd d'r tieten moet posten in ONZ toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Opsouten met je kutnieuws... Wij zoeken de naaktfoto's van Ijsmeis![]()
Wat die ex-vriend dan per definitie sneu maakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een Fokster
die een boze ex friend heeft als ik het zo lees...
Best wel, maar dat betekent niet dat ik die foto's niet wil zienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat die ex-vriend dan per definitie sneu maakt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Best wel, maar dat betekent niet dat ik die foto's niet wil zien![]()
Krijg je ook meteen een lekkere reputatie als je zoiets fliktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed het is idd wel een beetje sneu van die gast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |