Ehhh wat mis ik?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:17 schreef Againzender het volgende:
en wederom een onrustige dag in London....
Mogelijke terrorist doodgeschoten in metrostation, moskee omsingeld, dat soort dingen.quote:
Inderdaad, het lijkt nu wel een rage te worden, eng gedoequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:17 schreef Againzender het volgende:
en wederom een onrustige dag in London....
Neequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand die foto's van Ijsmeis al gezien die over het net circuleren?
Nee, laat eens zienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik bedoel deze:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik gezien ja, in dat Pub userfoto gedoe.
Ik laat jou wel verder met je pielemuisje spelenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Opsouten met je kutnieuws... Wij zoeken de naaktfoto's van Ijsmeis![]()
Creme koffiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik laat jou wel verder met je pielemuisje spelenzolang je maar uit de buurt van me koffie blijft!
Een Foksterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Ijsmeis?
ja en het stelt niks voorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Da's dat wijf dat altijd d'r tieten moet posten in ONZ toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Opsouten met je kutnieuws... Wij zoeken de naaktfoto's van Ijsmeis![]()
Wat die ex-vriend dan per definitie sneu maakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een Fokster
die een boze ex friend heeft als ik het zo lees...
Best wel, maar dat betekent niet dat ik die foto's niet wil zienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat die ex-vriend dan per definitie sneu maakt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Best wel, maar dat betekent niet dat ik die foto's niet wil zien![]()
Krijg je ook meteen een lekkere reputatie als je zoiets fliktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed het is idd wel een beetje sneu van die gast...
Ik ga liever helemaal topfit naar een bruiloft, dat is de link.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat is de link?
En als je moetdan gaarne op de FIFA ivm hun uitspraak jegens Roma in de beroepzaak voor Mexes.
Pascal, gefeliciteerd met je verjaardag.
Erg sneu, zoiets flik je niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed het is idd wel een beetje sneu van die gast...
Nee idd dat vind ik ook .. maar goed helaas zijn er nu eenmaal van deze sukkels op de wereldquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Laten we nou niet gaan oordelen voordat we de foto's gezien hebben....
foto'squote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:51 schreef Dos37 het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met ijsmeis
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:51 schreef Dos37 het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met ijsmeis
vkmag.comquote:Je bent een Fokker je blijft een Fokker en het feit dat het uit is met je vriendje veranderd daar helemaal niets aan. Wel toegegeven dat je vriendje smaak heeft, jammer dat ie wat last heeft van wraakgevoelens en wat foto’s online heeft gezet. Hopelijk heeft IJsmeis ook last van wraakgevoelens en vinden we binnenkort wat blote piemelfoto’s van haar ex-vriendje. Ja wij dames mogen toch ook eens genieten?
owk wat triest trouwensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
vkmag.com
Alleen nu zoeken we een mirror want die link op vkmag is down![]()
tja ook dom van ijsmeis.quote:
Lekker kort dagjequote:
Geef hier die fotos van ijsmeis!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:58 schreef Bananenman het volgende:
Mogge
En ja Jawi ik blijf pitten denk. Ik bel je nog wel ff zo
en dan maar wiekse zekerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, who cares? Zolang we die foto;s maar te zien krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |