meestal is dat 1/3 van de bevolking en de EU heeft 450 miljoen mensen dus reken uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat voor een leger kan de EU nu mobiliseren eigenlijk?
Maar China heeft 1.3 (?) miljard inwoners.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
meestal is dat 1/3 van de bevolking en de EU heeft 450 miljoen mensen dus reken uit.
ik heb het een keer uitgerekend voor het defensie topic en de EU zo als je alle legers bijelkaar gooit meer dan 2 miljoen soldaten hebben 2 keer zoveel als china
tja als je tegen bijna de rest van de wereld moet vechten.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En welke oorlog heeft Duitsland gewonnen na 1870?
wat denk je van patriots en die raketten worden al gezien als ze gelanceerd worden dus ze zullen meteen een tegenaanval doen. en de VS zal op zijn minst de airborne laser inzettenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:01 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Volgens mij was het ooit al eens in een nieuwsbericht gesteld dat China op dit moment stuk of 350 balistische raketten klaar heeft staan voor lancering staan richting Taiwan.
Gezien het massieve aantal weet ik niet wat voor soort afweergeschut jij in gedachte hebt om dat af te kunnen weren?
Tevens moet je niet vergeten dat China een nucleare kernmacht is, een kernbom is ook niet af te weren als die gelanceerd word. Wat als Taiwan terug wilt schieten, waar willen ze op schieten?
Eerst op Peking, Shanghai of Hong Kong? Het is te groot voor Taiwan om terug aan te vallen.
ja stel nou dat ze 500 miljoen soldaten mobiliseren hoe komen ze aan wapens die moeten dan met blote handen tegen stel 50 miljoen westerlingen vechten met vuurwapens.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar China heeft 1.3 (?) miljard inwoners.
Die kunnen dus veel meer mobiliseren.
Kunnen we gewoon niet een keer zeggen dat het onmogelijk is voor de grote landen om elkaar te bezetten, maar wel te vernietigen, en dan kappen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja stel nou dat ze 500 miljoen soldaten mobiliseren hoe komen ze aan wapens die moeten dan met blote handen tegen stel 50 miljoen westerlingen vechten met vuurwapens.
als er een oorlog aankomt kun dat altijd zien wanneer een land grote hoeveelheden wapens voedsel en olie gaat inslaan
ja dat zie ik in mijn eerste post ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:57 schreef Wuder het volgende:
[..]
Kunnen we gewoon niet een keer zeggen dat het onmogelijk is voor de grote landen om elkaar te bezetten, maar wel te vernietigen, en dan kappen?
Neen, dat is saai.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:54 schreef Sukh het volgende:
Iran vs Amerika
Maar die hebben geen kernwapens...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:59 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Neen, dat is saai.
Canada vs Denemarken is wel weer aardig![]()
Nederland vs Belgie --- Nederland!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:24 schreef Northside het volgende:
Nederland tegen belgie? =p
droom lekker verder zou ik zeggenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:12 schreef Sukh het volgende:
Mijn prognose
VS vs China VS
VS vs Europa VS
NL vs Duitsland Duitsland
Frankrijk vs Duitsland Frankrijk
Pakistan vs India India
India vs China China
Pakistan vs Rusland Rusland
Toch niet. De Oorlog van 1812, waarbij de Amerikaanse Staten Brits Amerika (=Canada) aanvielen, was een Britse overwinning op de Amerikanenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:52 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Verder hebben ze trouwens elke andere echte oorlog gewonnen.
is die al operationeel dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat denk je van patriots en die raketten worden al gezien als ze gelanceerd worden dus ze zullen meteen een tegenaanval doen. en de VS zal op zijn minst de airborne laser inzetten
totdat ze merken waar je vandaan komt en het huis van je moeder bezuiken met een tomahawk ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:35 schreef Jornjur het volgende:
Ik denk dat op dit moment niemand de VS op militair oog punt kan verslaan. Echter..... als je praktijken als in irak naar VS kan brengen (autobommen ed) dan kan het land wel danig verzakt worden imo. maar dat geldt voor elk land. je kan militair nog zo sterk zijn het moraal en de economie kan wel degelijk flinke klappen krijgen.
je zit er ver naast waarschijnlijk zoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:12 schreef Sukh het volgende:
Mijn prognose
VS vs China VS
VS vs Europa VS
NL vs Duitsland Duitsland
Frankrijk vs Duitsland Frankrijk
Pakistan vs India India
India vs China China
Pakistan vs Rusland Rusland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|