Ik heb nog geen enkel telefoongesprek gehoord.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:57 schreef Razor21 het volgende:
Hier kun je je telefoongesprekken laten bewaren : http://www.safecall.nl/safecall/ en online afluisteren
Ja nouja, daar kan ik ook niks aan doen. Helaas.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gelukkig bezit niet iedereen zo'n simpel brein als het mijne.
hehe ook een paar keer gedaan met wat lui, omstebeurt een willekeurig nummer bellen en met homo-stemmetje praten, krijg je echt hilarische dingen meequote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:58 schreef garnaalboot het volgende:
-Goedenavond, SexPaleis de Gouden Eikel, met <naam>.
'Goedenavond met mevrouw jansen'
-Ik heb de bestelling voor meneer Jansen.
'Ehh bestelling?'
-Ja meneer Jansen, dorpstraat 22, fokdam,
2 Tarzan's, een zacht lerenzweep en de DVD I Love Gay-men.
Kunt u aan meneer Jansen doorgeven dat hij het kan komen ophalen, goedenavond.
*klik*![]()
Weet jij wel hoe het is om: voor gek gezet te worden via de telefoon (laf) van onbekenden (nog laffer) en dat zijn niet altijd de onschuldige pizza-calamiteiten die je als je bij de geest bent kunt doorprikken, maar ook racistische of stigmatiserende kutopmerkingen of -suggesties naar je hoofd geslingerd krijgt terwijl ze je helemaal niet kennen maar op basis van je buitenlandse of ongewone Nederlandse (bedrijfs)naam belachelijk maken?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:59 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
Hey kerel,
Zet even je nummer hier enzo![]()
06 51 555 962 is mijn nummer.quote:Op maandag 25 juli 2005 05:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zo niet, zet JOUW nummer maar hier stoere gast met je, als je durft en te ervaren hoe dit soort grappen jou of je huisgenoten kunnen beledigen door onbekenden.
Denk eens na voordat je een beetje zit uit te dagen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 07:43 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
06 51 555 962 is mijn nummer.
Nu die van jouw a.u.b![]()
Van mijquote:Op maandag 25 juli 2005 07:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.daanvanrossum.nl/2004/12/tv-kapot.html
http://koekenbakker.web-log.nl/log/1745502
Van wie is 't nou?
Straks krijg je een post van een vrouw die dan zegt van "ik bestel altijd dingen bij de Wehkamp maar hoef nooit te betalen omdat ik altijd huilend zeg dat het m'n verslaafde dochter is die mijn leven ruineert...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:08 schreef BlueEyed het volgende:
Wij zochten vroeger altijd verschillende NAW gegevens op in het telefoonboek en belden dan naar die mensen, waarbij we ons uitgaven als zijnde van Wehkamp Incasso, en mededeelden dat de deurwaarder binnenkort verwacht kon worden als de openstaande rekening niet per direct betaald zou worden.![]()
Echt hilarsche taferelen meegemaakt, totdat ik een keer een vrouw aan de lijn had die in snikken uitbarste omdat het waarschijnlijk weer d'r verslaafde dochter geweest was.. Een heel levensverhaal, waaruit bleek dat deze dame echt compleet geruiineerd was door door haar kind.![]()
Toen toch maar gezegd dat de zaak nog es opnieuw bekeken zou worden, en ze zich verder geen zorgen hoefde te maken..![]()
Laf en dom. Gefeliciteerd, je maakt deel uit van een meerderheid van de bevolking.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:43 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
06 51 555 962 is mijn nummer.
Nu die van jouw a.u.b![]()
Aaaaaah gossie hebben ze je gepest?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
Laat mij met rust met die ongein, laat ik jou, simpele ziel, met rust. Eenvoudiger dan dat kan toch niet en dat zouden meer mensen moeten doen. Mensen ergeren elkaar maar al te vaak, meestal onbewust, maar dan komen er van die kutkoters die het express doen.
Wat vinnie niet leuk danquote:
sommige vindt ik niet leukquote:
Anders lees je het topic ff door voor je iets postquote:Op maandag 25 juli 2005 21:12 schreef Pulsy het volgende:
Uit n stripverhaal:
Je belt iemand op en zegt "Abonnee nummer 1452658, er wordt op dit moment aan uw telefoonlijn gewerkt, het komende half uur mag u VOORAL NIET opnemen." Dan na 10 minuutjes bel je die persoon terug, en laat maar rinkelen tot ze helemaal gek worden. Precies een half uur na je eerste telefoontje nemen ze gegarandeerd op. Dan roep je heel hard AAAAAAAAAAAAAAAAAAH en maakt wat knetterende geluiden alsof je geelectrocuteerd wordt.
Echt, dit geldt eerder voor jou en die anderen die dom op m'n posts hebben gereageerd. Kinderlijk en vooral achterlijk. Als je nou eens nadenkt dat het niet altijd leuk is voor de slachtoffer(s) van zo'n domme grap door anoniempjes, maar daar heb ik nog geen enkele zinnige discussie of antwoord op gehad als weerwoord.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:22 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Neem nog een lollie en ga nog maar even buitenspelen daar kikker je van op.
Je gaat me niet vertellen dat je serieuze reacties op je post verwachtte ?! Zo ja, dan moet ik zeggen dat jij je wel heel erg laat kennen zeg. Jezus, laat iedereen gewoon doen waar ie zin in heeft, ik heb liever dat ze me 10 keer op een dag bellen met zo'n geintje dan die vervelende enquete's en verzekeringen. Tenzij je in Staphorts en die regionen woont kunnen de genoemde geintjes in dit topic best.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Echt, dit geldt eerder voor jou en die anderen die dom op m'n posts hebben gereageerd. Kinderlijk en vooral achterlijk. Als je nou eens nadenkt dat het niet altijd leuk is voor de slachtoffer(s) van zo'n domme grap door anoniempjes, maar daar heb ik nog geen enkele zinnige discussie of antwoord op gehad als weerwoord.
Guess I'm talking to total idiots.
1. dit topic is niet om het erover te hebben of je wel of geen geintjes uit mag ha;en via de telefoon.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Echt, dit geldt eerder voor jou en die anderen die dom op m'n posts hebben gereageerd. Kinderlijk en vooral achterlijk. Als je nou eens nadenkt dat het niet altijd leuk is voor de slachtoffer(s) van zo'n domme grap door anoniempjes, maar daar heb ik nog geen enkele zinnige discussie of antwoord op gehad als weerwoord.
Guess I'm talking to total idiots.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:53 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je serieuze reacties op je post verwachtte ?! Zo ja, dan moet ik zeggen dat jij je wel heel erg laat kennen zeg. Jezus, laat iedereen gewoon doen waar ie zin in heeft, ik heb liever dat ze me 10 keer op een dag bellen met zo'n geintje dan die vervelende enquete's en verzekeringen. Tenzij je in Staphorts en die regionen woont kunnen de genoemde geintjes in dit topic best.
Tot zover mijn 'serieuze' reactie, ik vind mensen die zich om niks opwinden en kwaadmaken altijd het leukst.
Was dat niet 538 met de "morningJEM" ?? Jeroen, Erik en Michiel?? Toen kon je nog lachen met 538 's morgens in de autoquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:34 schreef Dirman het volgende:
[..]
- U heeft mij gebeld?
- Nee, u belt mee.
- Nee hoor, ik werd gebeld.
prachtig
Ik snappumnie ...quote:Op zondag 24 juli 2005 20:05 schreef Stormer het volgende:
We hebben een stagaire het hoofdbureau van Cisco europe laten bellen en laten vragen naar de directrice omdat we met heel erg veel spoed "bitbuckets" nodig hadden. Zijn engels was naar zijn zeggen vlekkenloos.
Op haar voicemail stond een berichtje met de volgende tekst :
Hello this is <naam> from <bedrijfsnaam> in the netherlands
i would like to talk to you about your bitbuckets, please call me at number <ons algemene nummer>.
Ze heeft helaas nooit teruggebeld, maar als ze een beetje technisch onderlegt is......
[very common] 1. The universal data sink (originally, the mythical receptacle used to catch bits when they fall off the end of a register during a shift instruction). Discarded, lost, or destroyed data is said to have `gone to the bit bucket'quote:
En dát is 8.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:42 schreef Veive het volgende:
Je belt iemand willekeurig op, en zegt:
Hoi, met Piet! Is Henk thuis?
dit herhaal je diverse malen (verspreid over een week).
Daarna bel je op en zeg:
Hoi, met Henk. Heeft er nog iemand voor me gebeld?
Ja joh, wat een huiliequote:Op maandag 25 juli 2005 19:38 schreef Razor21 het volgende:
Wat een huilie beld ie net op hij had al een vermoeden dat ik het had gedaan of ik het er aub af wilde halen, omdat hij telefoon moet opnemen / aanlaten ivm werk lol
Wat kunnen sommige mensen toch slecht tegen een geintje hier op Fok. Die vriend van me kon er later gewoon om lachen jammer johquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja joh, wat een huilie![]()
Ik zou je als vriend een klap voor je bek hebben geven en daarna niet meer met zo'n eikel als jij omgaan..
Voor sommige mensen moet alles mogen en kunnen als geintjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat kunnen sommige mensen toch slecht tegen een geintje hier op Fok. Die vriend van me kon er later gewoon om lachen jammer joh![]()
wat voor serieuze reactie had je hier op willen hebben dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:20 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Wat, past jouw soort humor niet bij mijn? Kanker dan maar op of sterf.
Dance Valley valt in het waterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:00 schreef Razor21 het volgende:
Ga even een kutgeintje uithalen bij een vriend van me
Plaats op marktplaats een advertentie van hem zet ik erbij :
Te Koop Dance Valley kaarten 4 stuks per stuk 15 Euro.
Alle 4 voor 50 Euro.
Een beller is sneller (zijn 06 nummer neerzetten) en ik weet dat hij zijn mobiel aan moet laten dit weekend voor zijn werk
Even kijken hoevaak hij gebeld gaat worden![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |