abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29049626
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:16 schreef Quannum het volgende:
Eens samen met een vriend het volgende gedaan:

Gebeld naar een willekeurig nummer uit het telefoonboek:

Mevrouw: Hallo, bij Debakker
Ik: Goeiemiddag mevrouw, ben ik bij (naam en straat)?
M: Ja.
I: U spreekt met de technische dienst van Telenet, het komende uur gaan wij herstellingswerken aan de telefoonlijn van uw straat uitvoeren. Hierdoor kan het zijn dat uw telefoon constant zal overgaan. Het is echter zeer belangrijk dat u gedurende die periode NIET opneemt.
M: Euh ok.
I: Hartelijk dank voor uw medewerking

(Drie kwartier hebben die mensen zitten luisteren naar belgerinkel )
(Die vrouw neemt uiteindelijk toch de telefoon op)

Vriend: AAAARGH! Zet die stroom af Jan!!! Snel!!! AAAARGH!!!
Mevrouw: "slik" Euh, hallo? Gaat het?

Whehehe
pi_29049679
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:42 schreef -Lay-Z- het volgende:

[..]

Whehehe
meesterlijk idd
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_29050046
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:44 schreef Ache-T het volgende:
Een vriend midden in de nacht (lees: 03.00 uur) wakker bellen en zeggen dat je morgen wel ff terugbelt
En dan de vlgende dag weer om 03.00 uur bellen

Meesterlijk topic, ik was ziek, ben nu veel beter

Die Beer grap ga ik toch echt eens bij mn vader doen
  Donald Duck held vrijdag 22 juli 2005 @ 21:13:00 #104
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29050246
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:30 schreef Razor21 het volgende:
Eerst werden de eerste 2 bedrijven met elkaar doorverbonden en dan kwam nummer 3 er ook nog is bij. Hilarisch was dit Totale verwarring
Erg leuke versie met 2 afhaal-chinezen:
http://www.nearlygood.com/audio/chinesefood.html
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:57:53 #105
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_29051067
Of 2 anderen uit dit topic samenvoegen.

Een advertentie plaatsen met een ander telefoonnummer, en dan later opbellen om te vragen of er iemand heeft gebeld voor je advertentie.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_29054528
tvp
pi_29056442
gewoon s'nacht aanbellen bij mensen naar het stappen en vragen of ze bier hebben.
on of je dat kan kopen
maar wel rond 4 uur als alles pik donker is.

heeft niks met bellen te maken maar is wel leuk.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 02:36:10 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29056500
Ik woonde eens in een huis waar we nogal eens wat rotzooi schopten. Op een keer deed ik net alsof ik de huurbaas aan de telefoon had en vertelde de rest van de huisgenoten (dat waren doven) dat de huisbaas ontzettend kwaad was en dat we allemaal voor 21:00 uur onze tas gepakt moesten hebben. Dus iedereen pakt vrolijk z'n tas en om 21:30 heb ik toch maar gezegd dat het een grapje was Moest ik ook nog m'n excuses aanbieden van hen. Ja waarom? Ik vind het een leuk grapje Ok, dit is maar zeer ten dele een telefoongrap.

Op de basisschool belde ik met vriendinnetjes wel eens ouders van klasgenoten op. Praatten we met zware stem en zeiden we gekke dingen. Heb ook eens de moeder van een klasgenoot voor *hoer* uitgemaakt en de volgende dag vroeg hij op het schoolplein of ik naar zijn moeder had gebeld
Niet meer actief op Fok!
pi_29056638
Naar iemand die je niet elke dag ziet SMSen dat je in Londen zit en later de situatie wel uitlegd. Je vraagt ofdat diegene die het SMSje krijgt kan bellen naar een bepaald nummer en kan vragen naar charles.

Het nummer dat je geeft is die van het koninklijk palijs in engeland.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_29056668
Mijn zus belde eens naar mn ouders en deed zich voor als een vrouw die een vraaggesprek wilde afnemen (met dr hand voor dr mond enzo, zodat ze anders klonk) dus zij 'goedenavond mevrouw, mag ik u msischien wat vragen stellen?' dus mn moeder 'ja hoor' dus zij vragen stellen en opeens vraagt ze 'hoe vaak heeft u nog sex per week?' 'nou', zegt mn moeder,' ik zal u even mijn man geven' Dus toen kreeg ze mn vader 'uh, wat zijn dit voor rare vragen hier doen wij niet aan mee!'

En kan me ook nog herinneren dat ik met een vriendje vanuit een telefooncel naar een sexlijn belde. Toen kregen we een kerel aan de lijn en wij deden ons voor als 2 geile vrouwen. Dus mn vriend met een hoog stemmetje 'ik glij nu met de hoorn over mijn lichaam naar mn poesje en dan ga ik ertegenaan wrijven' toen ging die met die hoorn over zn trui en toen zei die ik zal je mn vriendin even geven, dus toen kon ik ook nog meelullen. En die gozer had niks door.

En die keer in een telefooncel dat ik me verveelde en naar internationale nummers aan t kijken was en besloot de inlichtingendienst in china eens te bellen. Dus ik hoor zo aan die lijn wat chinees. Ik zeg nasi. Reactie in het chinees weer. Ik zeg foe yong hai, bami, koulioek (hoe je t ook schrijft). Weer een reactie. Toen ging ik nog ff door en toen merkte ik dat de stemming toch wat grimmeriger werd, maar hij bleef wel gewoon tegen me aanlullen. Hilarisch

En mn vader belde eens een kennis dat ie een grote prijs had gewonnen bij de staatsloterijshow, maar dat ie die wel gelijk moest komen ophalen. maar hij moest oppassen ofzo, toen zei mn avder nee je meot echt komen. Dus hij alles regelen en ik weet neit meer precies hoe t afliep of ie echt naar de studie reed...maar t ging vrij ver
pi_29056684
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Erg leuke versie met 2 afhaal-chinezen:
http://www.nearlygood.com/audio/chinesefood.html
meesterlijk is die ja
pi_29056842
Bij meerdere pizzeria's en shoarmatenten van alles bestellen en op het adres van je slachtoffer laten bezorgen. Altijd leuk
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
pi_29056857
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 03:58 schreef showmelove het volgende:
Bij meerdere pizzeria's en shoarmatenten van alles bestellen en op het adres van je slachtoffer laten bezorgen. Altijd leuk
Of je doet dat bij 2 personen die elkaar de schuld geven
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_29058099
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 03:05 schreef caradoc het volgende:
Het nummer dat je geeft is die van het koninklijk palijs in engeland.
En dat staat in de telefoongids?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 10:57:04 #115
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_29058288
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:16 schreef Quannum het volgende:
Eens samen met een vriend het volgende gedaan:

Gebeld naar een willekeurig nummer uit het telefoonboek:

Mevrouw: Hallo, bij Debakker
Ik: Goeiemiddag mevrouw, ben ik bij (naam en straat)?
M: Ja.
I: U spreekt met de technische dienst van Telenet, het komende uur gaan wij herstellingswerken aan de telefoonlijn van uw straat uitvoeren. Hierdoor kan het zijn dat uw telefoon constant zal overgaan. Het is echter zeer belangrijk dat u gedurende die periode NIET opneemt.
M: Euh ok.
I: Hartelijk dank voor uw medewerking

(Drie kwartier hebben die mensen zitten luisteren naar belgerinkel )
(Die vrouw neemt uiteindelijk toch de telefoon op)

Vriend: AAAARGH! Zet die stroom af Jan!!! Snel!!! AAAARGH!!!
Mevrouw: "slik" Euh, hallo? Gaat het?

want de klop doet het niet.
pi_29058424
Super topicje!!!!

Vroeger bestond Scoot, was vroeger een gratis nummer om te vragen naar routebeschrijvingen. Ik en mijn broer en zijn vriend gingen heel vaak daarnaartoe bellen en we vroeger vaak naar de baas ofzo en legde we neer of zoiets.
pi_29060472
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:04 schreef Rufus-Seal het volgende:
Super topicje!!!!

Vroeger bestond Scoot, was vroeger een gratis nummer om te vragen naar routebeschrijvingen. Ik en mijn broer en zijn vriend gingen heel vaak daarnaartoe bellen en we vroeger vaak naar de baas ofzo en legde we neer of zoiets.
"Waar kan ik condooms kopen?" was ook heel erg grappig toen ik en een vriend 10 waren
  zaterdag 23 juli 2005 @ 13:06:07 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29060818
Nu weet ik weer waarom ik niet in het telefoonboek sta
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 13:55:38 #119
15407 patty
pretslet
pi_29062002
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 03:13 schreef PPWB84 het volgende:
Mijn zus belde eens naar mn ouders en deed zich voor als een vrouw....
Dus jouw zus is eigenlijk een man?
Buikpijn van het lachen!
pi_29065754
Vandaag rondleiding gehad bij Amsterdam Arena en o.a. in de "control room" geweest.

Op de telefoon van de stadion speaker zat een sticker met het tel.nr. en dat heb ik nu dus.

Iemand leuke ideeën?
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_29068223
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik niet in het telefoonboek sta
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:11:12 #122
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_29068341
Eens op z'n tijd door vrienden of familie moet kunnen. Maar bij wildvreemde mensen een geintje uithalen is gewoon poep. Is bij ons al twee keer gebeurd door een of andere kansloze lokale kutradio die het wel grappig vonden (mensen die keihard moeten lachen om hun eigen domme grappen of helemaal overdreven bulderen zijn niet goed in hun hoofd). Ik heb hun adres teruggevonden, het voordeel dat het een radio was, kansloos dat het is. Als de terreuraanvallen een beetje zijn weggezakt, kom ik zelf met een leuke attentie voor die tyfuslui.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:15:27 #123
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_29071938
Die telefoon geintjes van Giel Beelen waren uber.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:21:43 #124
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_29072026
Hehe...ook veel gedaan vroeger ,

Midden in de nacht (lees uurtje of 3 / 4) zo'n gratis lijn bellen voor vrouwen.
Wanneer je iemand aan de lijn krijgt je dan voordoen als medewerker van die lijn.

Jij: Goedenacht, mogen wij u even storen tussen uw gesprekken door

Man: Ja natuurlijk, waar gaat het over ?

Jij: Wij zien dat u momenteel al 20 minuten aan het bellen bent, en wij zijn onze nieuwste service aan het testen, zou u die misschien ook willen testen ?

Man: Ja hoor wat is het ?

Jij: U kunt vanaf heden een ander nummer bellen, een 06 nummer , dat is goedkoper dan dat u nu belt, met dezelfde mogelijkheden. U moet wel vanaf dit nummer bellen waar u nu ook mee belt, want dit nummer is geregistreerd bij ons. Vanaf een ander nummer lukt het niet.

Man: Oh relaxed, wat is dat nummer

Jij: <Insert Random 06 nummer vriend>

Dit een keer of 10 herhalen bij verschillende mensen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:48:40 #125
103012 Nies
Die hekse
pi_29072516
Een collega is eens een memo gegeven met daarop iemand die terug gebeld moest worden;
C. Leeuw, met daaronder netjes het nummer van het Dolfinarium.....
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zaterdag 23 juli 2005 @ 23:12:12 #126
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29073007
C. Leeuw is leuk! Onthouden!

Verder erg gelachen om een paar grappen.

Ik heb vroeger in mijn pubertijd ook veel uren in de telefoncel doorgebracht, bellend naar gratis sexlijnen enzo, ik heb echt regelmatig met mannen afgesproken en dan niet op komen dagen. Een keer hebben we langs het station gefietst, daar stond Alexander in zijn 'afgesproken' grijze regenjas. We fietste melig voorbij en schreeuwde:DOEI ALEXANDER met mn hart in mijn keel. Alexander was wat minder blij
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 24 juli 2005 @ 16:04:15 #127
15407 patty
pretslet
pi_29086630
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
Eens op z'n tijd door vrienden of familie moet kunnen. Maar bij wildvreemde mensen een geintje uithalen is gewoon poep.
Huilie
Buikpijn van het lachen!
pi_29087235
tvp

al zijn de leuke dingen op een hand te tellen
  zondag 24 juli 2005 @ 17:20:42 #129
6290 Dr_Crouton
pi_29088660
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:04 schreef patty het volgende:

[..]

Huilie
Wat, past jouw soort humor niet bij mijn? Kanker dan maar op of sterf.
pi_29089485
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:20 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Wat, past jouw soort humor niet bij mijn? Kanker dan maar op of sterf.
ik hoop dat jij nog vaak slachtoffer bent van telefoongeintjes...
get a life and get over it...
  zondag 24 juli 2005 @ 17:57:36 #131
6290 Dr_Crouton
pi_29089691
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:50 schreef PankPinther het volgende:

[..]

ik hoop dat jij nog vaak slachtoffer bent van telefoongeintjes...
get a life and get over it...
Ik geef alleen mijn ervaring mee als weerwoord tegen dit stompzinnige manier van klieren en wordt meteen als huilie bestempeld voor dit soort ongein dat altijd ongelegen komt en door velen ook beledigend opgevat kan worden, van zielige lui die niks anders te doen lijken te hebben, brainless.

Laat mij met rust met die ongein, laat ik jou, simpele ziel, met rust. Eenvoudiger dan dat kan toch niet en dat zouden meer mensen moeten doen. Mensen ergeren elkaar maar al te vaak, meestal onbewust, maar dan komen er van die kutkoters die het express doen.
pi_29090975
Pizza caliminiteiten enzo
&lt;b&gt;This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
&lt;/b&gt;
  zondag 24 juli 2005 @ 18:56:29 #133
15407 patty
pretslet
pi_29091073
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:57 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Laat mij met rust met die ongein, laat ik jou, simpele ziel, met rust.
Buikpijn van het lachen!
pi_29091189
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:57 schreef Dr_Crouton het volgende:

Laat mij met rust met die ongein, laat ik jou, simpele ziel, met rust. Eenvoudiger dan dat kan toch niet en dat zouden meer mensen moeten doen. Mensen ergeren elkaar maar al te vaak, meestal onbewust, maar dan komen er van die kutkoters die het express doen.
Hey kerel,
Zet even je nummer hier enzo
  zondag 24 juli 2005 @ 19:13:09 #135
101860 Tique
strictly seated concert
pi_29091590
quote:
Een vulkaanuitbarsting met een kracht van 9 op de schaal van Richter
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_29091756
Vrijdagavond hele avond nog gedaan samen met een vriend
Hele tijd zelfde man bellen en vanalles vragen
Die werd wel pissig.
Zomaar06 nummers draaien en een tijd met dat meisje zitten lullen
Ook de 'Piet' grap
En me voordoen als marokkaan en vragen naar Achmed
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_29092045
M'n broer heeft weleens met m'n andere broer een flauw oud geintje uitgehaald...

ging ongeveer zo:

- Goedemiddag meneer, u spreekt met Wim Brink van <...energiebedrijf...>.

+ Goedemiddag

- In het kader van een lokaal onderzoek hebben wij even een aantal gegevens nodig uit uw meterkast, zou u misschien even naar uw meterkast kunnen lopen?

+ Ja dat kan.

-U ziet een aantal cijfers en nou was mijn vraag, loopt uw meter?

+ Ehmm... ja

- Okeé...... kijk dan maar goed uit dat ie niet wegloopt.

........

was wel lachen
pi_29092065
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef Zephyrus het volgende:
M'n broer heeft weleens met m'n andere broer een flauw oud geintje uitgehaald...
.......
  zondag 24 juli 2005 @ 19:37:00 #139
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_29092447
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:59 schreef Knoekie het volgende:
Naar iemand bellen en dan zeggen: Weet u hoe een Belgisch brandweerauto klinkt? En dan opleggen
ik snap em niet
It's okay to be white
pi_29092481
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef Chokeme het volgende:

[..]

ik snap em niet
jij bent zeker Belg
  zondag 24 juli 2005 @ 19:48:46 #141
64781 bonke
pipo koeie
pi_29092858
mijn broertje belde me eens op het werk , een ander naam de foon aan en zei tegen mij dat de politie aan de telefoon was ( broertje had dat dus ook gezegt )
ik dus denken van wtf moet de politie nou van mij
politie(broertje) spreek ik met de heer fok ?
ikke: ja
politie: heeft u een rode daihatsu feroza?
ikke: ja
politie: weet u waar die auto nu is ?
ikke: nou in de garage ( was op de fiets )
politie: weet u dat zeker ??
ikke: ?????
politie: nou meneer het zit zo, een auto van het merk daihatsu feroza met uw kenteken ,kleur rood is gebruikt bij een overval op een tankstation, dus nu willen we ff weten of uw auto nog in uw garage staat
ikke: sjees godver shit vanmorgen stond ie der nog
politie: heej lul, hier je broertje
ikke : vuile klootzak
pies on joe toe
  zondag 24 juli 2005 @ 19:50:46 #142
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_29092913
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef Beach het volgende:

[..]

jij bent zeker Belg
Nee niet echt, maar helaas bezitten we niet alelmaal zo'n complex brein als jij.
It's okay to be white
pi_29092995
Bellen dat je van het waterleidingsbedrijf bent en vragen of de kraan en de douche het nog goed doen, en na het krijgen van een positief antwoord zeggen: "Ga dan eens een keer je voeten wassen!"
pi_29093027
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:50 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Nee niet echt, maar helaas bezitten we niet alelmaal zo'n complex brein als jij.
Gelukkig bezit niet iedereen zo'n simpel brein als het jouwe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:55:15 #145
64781 bonke
pipo koeie
pi_29093057
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:54 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Gelukkig bezit niet iedereen zo'n simpel brein als het jouwe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wedde dat ie klik zegt ?
pies on joe toe
  zondag 24 juli 2005 @ 20:05:46 #146
66958 Stormer