Whehehequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:16 schreef Quannum het volgende:
Eens samen met een vriend het volgende gedaan:
Gebeld naar een willekeurig nummer uit het telefoonboek:
Mevrouw: Hallo, bij Debakker
Ik: Goeiemiddag mevrouw, ben ik bij (naam en straat)?
M: Ja.
I: U spreekt met de technische dienst van Telenet, het komende uur gaan wij herstellingswerken aan de telefoonlijn van uw straat uitvoeren. Hierdoor kan het zijn dat uw telefoon constant zal overgaan. Het is echter zeer belangrijk dat u gedurende die periode NIET opneemt.
M: Euh ok.
I: Hartelijk dank voor uw medewerking
(Drie kwartier hebben die mensen zitten luisteren naar belgerinkel)
(Die vrouw neemt uiteindelijk toch de telefoon op)
Vriend: AAAARGH! Zet die stroom af Jan!!! Snel!!! AAAARGH!!!
Mevrouw: "slik" Euh, hallo? Gaat het?
![]()
En dan de vlgende dag weer om 03.00 uur bellenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:44 schreef Ache-T het volgende:
Een vriend midden in de nacht (lees: 03.00 uur) wakker bellen en zeggen dat je morgen wel ff terugbelt
Erg leuke versie met 2 afhaal-chinezen:quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:30 schreef Razor21 het volgende:
Eerst werden de eerste 2 bedrijven met elkaar doorverbonden en dan kwam nummer 3 er ook nog is bij. Hilarisch was ditTotale verwarring
![]()
meesterlijk is die jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Erg leuke versie met 2 afhaal-chinezen:
http://www.nearlygood.com/audio/chinesefood.html
Of je doet dat bij 2 personen die elkaar de schuld gevenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:58 schreef showmelove het volgende:
Bij meerdere pizzeria's en shoarmatenten van alles bestellen en op het adres van je slachtoffer laten bezorgen. Altijd leuk![]()
En dat staat in de telefoongids?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:05 schreef caradoc het volgende:
Het nummer dat je geeft is die van het koninklijk palijs in engeland.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:16 schreef Quannum het volgende:
Eens samen met een vriend het volgende gedaan:
Gebeld naar een willekeurig nummer uit het telefoonboek:
Mevrouw: Hallo, bij Debakker
Ik: Goeiemiddag mevrouw, ben ik bij (naam en straat)?
M: Ja.
I: U spreekt met de technische dienst van Telenet, het komende uur gaan wij herstellingswerken aan de telefoonlijn van uw straat uitvoeren. Hierdoor kan het zijn dat uw telefoon constant zal overgaan. Het is echter zeer belangrijk dat u gedurende die periode NIET opneemt.
M: Euh ok.
I: Hartelijk dank voor uw medewerking
(Drie kwartier hebben die mensen zitten luisteren naar belgerinkel)
(Die vrouw neemt uiteindelijk toch de telefoon op)
Vriend: AAAARGH! Zet die stroom af Jan!!! Snel!!! AAAARGH!!!
Mevrouw: "slik" Euh, hallo? Gaat het?
![]()
"Waar kan ik condooms kopen?" was ook heel erg grappig toen ik en een vriend 10 warenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:04 schreef Rufus-Seal het volgende:
Super topicje!!!!![]()
![]()
Vroeger bestond Scoot, was vroeger een gratis nummer om te vragen naar routebeschrijvingen. Ik en mijn broer en zijn vriend gingen heel vaak daarnaartoe bellen en we vroeger vaak naar de baas ofzo en legde we neer of zoiets.
Dus jouw zus is eigenlijk een man?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:13 schreef PPWB84 het volgende:
Mijn zus belde eens naar mn ouders en deed zich voor als een vrouw....
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik niet in het telefoonboek sta![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |