Beste missC,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:01 schreef missC het volgende:
als je er over wilt praten, disndagmiddag tussen 2 en 3 in buurthuis klavertje 4, bij de balie melden dat je voor de frustie-groep komt, als ze het al niet aan je zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef veldmuis het volgende:
s.
Mijn routeplanner kan het niet vinden, heb je GPS coordinaten voor me?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:24 schreef missC het volgende:
[..]
als je er over wilt praten, disndagmiddag tussen 2 en 3 in buurthuis klavertje 4, bij de balie melden dat je voor de frustie-groep komt, als ze het al niet aan je zien.
hij is leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:01 schreef missC het volgende:
Ok, dit is een lange....
"hallo, u spreekt met Nipo, wij zijn met een onderzoek bezig hoeveel kwikthermometers inmiddels zijn vervangen door een digitale en of u deze op de juiste manier hebt gerecycled"
(milieu wil men meestal wel op antwoorden blijkt)
"maakt u gebruik van een kwikthermometer of een digitale"
bij kwik :
"nu is het heel belangrijk dat ik het nummer was in het glas staat gegraveerd kan noteren, wilt u hem alstublieft pakken"
bij digitaal :
"omdat de merken en types zoveel verandering hebben ondergaan is het belangrijk dat ik precies weet op welk type u bent over gestapt, zou u hem alstublieft willen pakken"
Men komt hijgend terug bij de telefoon, zegt iets als " ik heb hem in mijn hand"
en dan zeg je " prima, steek hem dan nu maar in je reet" en je hangt op.
Vijf minuten later laat je een vriend bellen : "recherche politie Fokdam, we zijn een vervelende vorm van telefoonterreur op het spoor en zover we nu kunnen nagaan bent u zojuist gebeld"
De frustraties en verhalen komen meestal meteen los, men maakt van hart geen moordkuil.
Je laat ze uitspreken en vraagt dan (als ze het zelf niet hebben gezegd...) :
"kunt u zich herinneren wat men zei voordat met ophing"
"ja dat ik die themometer maar in mijn reet moest steken"
het antwoord :
"in dat geval heb ik heel goed nieuws voor u......u mag 'm er weer uithalen"
nou je hoeft niet te komen, heb je probleem al door; je heet Naaktgeboren, werkt bij een telemarketingbureau en je probeert thermometers te verkopen aan de politie ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mijn routeplanner kan het niet vinden, heb je GPS coordinaten voor me?
verbaasde me dat ie er nog niet tussen stond, dit is van zeker 15 jaar geleden...toen hebben we alle veldmuizen van Nederland afgebeld.quote:
Dat is geen telefoongeintje...dat is gewoon triestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:43 schreef missC het volgende:
Naaktgeboren is een familienaam, bel op en zeg : met Blootje, heeft u het ook zo koud ?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:07 schreef Miranda27 het volgende:
Ik heb een advertentie op marktplaats gezet om ook een geintje uit te halen, wie durft er ff naar dat nummer te bellen om te vragen of er nog voor hem gebeld is?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:00 schreef bonke het volgende:
een maat van me heeft eens een reunie opgezet door gewoon een willekeurig persoon te bellen en daar tegen zeggen dat de famile boogearts ( zo heette dan de persoon) een reuni hield in den helder
hij had dan een heel gesprek met deze persoon die op zijn beurt weer wat adressen en telefoon nummers van familieleden doorgaf
mijn maat belde dan die mensen ook met hetzelfde verhaal
na een tijdje belde hij deze mensen weer met een datum om de reunie voort te laten zetten
ze zouden dan op een zaterdag om 2 uur bij station den helder moeten staan en van daaruit zou de rit met busje`s naar een eetcafe op de dijk gaan
dus op de bewuste zaterdag tegenover het station gaan zitte en lekker kijke hoe die mensen elkaar ontmoetten
Volgens mij bedoel je zoiets.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:30 schreef Razor21 het volgende:
Of briefje aan baas geven.
Of je Bart Smit even wilt terugbellen en vervolgens het telefoonummer van de Bart Smit erbij leggen![]()
Wie weet nog hoe of wie en hoe dat werkte.
Volgens mij was het vroeger altijd bij Ruud de Wild liet ie 3 dezelfde bedrijven naar elkaar opbellen.
Dan krijg je iets van dit :
Goedenmiddag met de KLM spreekt u
Goedenmiddag met Martinair spreek u
Goedenmiddag met Onur Air spreek u
Eerst werden de eerste 2 bedrijven met elkaar doorverbonden en dan kwam nummer 3 er ook nog is bij. Hilarisch was ditTotale verwarring
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef Gose het volgende:
in het telefoonboek zoeken naar mevrouw sinasappel opbellen en zeggen:
met meneer citroen, heeft u ook zo'n last van pitjes....
Of naar de slager bellen en vragen:
+ heeft u ook varkenspootjes?
- ja...
+ loopt dat niet lastig..?
jankerd, je wou toch zijn nummer.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Laf en dom. Gefeliciteerd, je maakt deel uit van een meerderheid van de bevolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |