Dat deed ik altijd met :quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef Remon het volgende:
iemands auto voor een prikkie te koop zetten op marktplaats
met zijn tel nummer
gegarandert reacties
Heel oud maar wel goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:46 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Jij: "Hallo, mag ik Piet spreken ?"
Andere kant: "Ik ken geen Piet."
Dit zelfde nummer nog een paar keer door anderen laten bellen die ook steeds om Piet vragen.
En dan de laatste beller zegt : "Hallo met Piet, is er nog voor mij gebeld?"![]()
dubbelquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:46 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Dit zelfde nummer nog een paar keer door anderen laten bellen die ook steeds om Piet vragen.
En dan de laatste beller zegt : "Hallo met Piet, is er nog voor mij gebeld?"![]()
wat bedoel jequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wie oh wie
post in dit topic
de eerste MP3?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:59 schreef Knoekie het volgende:
Naar iemand bellen en dan zeggen: Weet u hoe een Belgisch brandweerauto klinkt? En dan opleggen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:08 schreef _GdR_ het volgende:
een willekeurig persoon bellen (zo laat mogelijk) en dan nemen ze de tel. op met een slaperige stem en dan:
"hallo, ik bel voor de jonge katjes" "Is het zwembad open?"
en dan de reactie af wachten.![]()
![]()
![]()
lees eens 10 posts hoger ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:46 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
een willekeurig persoon bellen (zo laat mogelijk) en dan nemen ze de tel. op met een slaperige stem en dan:
"hallo, ik bel voor de jonge katjes "is piet thuis?"
![]()
![]()
Inderdaad een beetje flauwquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:16 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
[..]
Of een andere:
Jij: "Goedemiddag, met die-en-die. Heeft u dat touw nog?"
Andere kant: "Welk touw?"
Jij: "Waar u mee uit de stront getrokken bent!"(beetje flauw wel maar toch)
"hallo, ik bel voor de jonge katjes" "Hou eens op met bellen! Heb je enig idee hoe laat het wel niet is?"
![]()
![]()
én rukken dan he!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:15 schreef -Lay-Z- het volgende:
Je belt iemand en begint dan keihard te hijgen!
"hallo, ik bel voor het beeldje van 50 cent"
En dan die reactie van kom je stampe ofzo het is goffer (zo laat mogelijk-tijdstip)![]()
![]()
![]()
nee absoluut niet, je kunt drumspullen ook gewoon altijd bijn je dragen zonder ooit op een trommel te slaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:53 schreef Ingrate het volgende:
wil je hiermee zeggen dat je drummer bent ?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:52 schreef Sorella het volgende:
Heel flauw maar wortel bellen en dan zeggen met aardappel zullen we samen hutspot maken.
Lagen we toen voor in een deuk maar achteraf mis je de ui dus was de gein eraf
En? Wat gebeurde er? Verhaal!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:44 schreef Razor21 het volgende:
Razor21 gaat soms zometeen het geintje van meneer de Beer uithalen bij een collega.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |