Je ging toch rijdenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hevel zit vast en toen...tankje staat nu verticaal, hoe de nueq moet ik mijn motor neerzetten dat ie horizontaal komt te staan
dan moet mijn motor zowat plat op de grond liggen
![]()
quote:
maar vandaag dan vrij of is het en enquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:29 schreef vetprob het volgende:
Hmm, morgen ga ik werken. Vooruitzichten zagen er niet goed uit en ik kon geen nee zeggen![]()
Hopen dat het gaat gieten
Niet in directe zin, maar als je schrijft dat er slicks op zitten zonder toelichting wel een beetje.quote:
Die staat in dat verkooptopic van de CBR.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:38 schreef hicham het volgende:
Ah, jullie hebben weer heen en weer zitten mailen as usual
'En en', hij maakte die post vanaf z'n werkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar vandaag dan vrij of is het en en
anders zouden we vandaag even kunnen toeren in de regio vianen enzo![]()
Een SM wil ik ongetwijfeld een keer gaan rijden voor de lol. Maar dan ook echt voor erbij en eentje waarbij ik niet om de week na een pakje chocowafels weer aan moet gaan sleutelenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan jullie zelf ook aan de SM als ik het zo lees.![]()
ik wil zeker rijdenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
Je ging toch rijdenRijden met een ingeknepen koppeling lukt ook niet echt toch
Maar wat bedoel je met verticaal? Als je een beetje met je stuur draait (volgens mij naar rechts) komt ie op een gegeven moment wel horizontaal te staan, als in: vloeistoflijn loopt evenwijdig aan de bovenkant van het tankje. Maar goed, ben ook maar een n00b dus kan het ook totaal verkeerd hebben natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat die motor van Luc erg instabiel stond daar, vond het wel een beetje eng.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik wil zeker rijdenalhoewel het nu erg dicht begint te trekken hier
en horizontaal, neem ik aan horizontaal
hij staat dan wel iets schuiner idd, zal wel zo moeten want hij is veel te zwaar om hem zo plat te leggen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
'En en', hij maakte die post vanaf z'n werkIk heb wel zin om te rijden vandaag als je maar niet met riet gaat rijden
, al is het slecht weer. Boejjuhh
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Martie had een verassing voor je verjaardag even stiekem bij mij gestald, maar hij zou hem vanochtend komen ophalen.![]()
[afbeelding]
Dan probeer ik hem zelf wel even uit..
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd Raus !!!![]()
![]()
Ik sta mijn zelfgebakken appeltaart aan je af.
[[url=http://img16.imagevenue.com/loc175/th_b10_taart.jpg]afbeelding][/URL]
2005 CBR 1000RR Fireblade, 175 pk bij 172 kilo ofzo.quote:
Ik volg je niet helemaal geloof ik, hoe moet ik banden zonder profiel dan noemen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Niet in directe zin, maar als je schrijft dat er slicks op zitten zonder toelichting wel een beetje.![]()
Combinatie van verhaal met goede handling, maakt dat je enigzins zegt dat de banden toppie zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:21 schreef hollander172 het volgende:
Ik volg je niet helemaal geloof ik, hoe moet ik banden zonder profiel dan noemen?
Staat zelfs voor race use only op.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:33 schreef Makster het volgende:
Pep heb jij nou een radiatorfan achter je rechter radiateur zitten(rechts als je op de fiets zit zeg maar
)
Ik heb geen vergelijksmateriaal, alleen de ervaring tot nu toe en die zijn prima.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Combinatie van verhaal met goede handling, maakt dat je enigzins zegt dat de banden toppie zijn.
Want noobs denken dat slicks altijd beter zijn dan profielbanden.
Jij dus niet.![]()
Race use, want op de openbare weg moeten ze profiel en een goedkeuring hebben.![]()
Op mijn KLX banden staat: for offroad use only.
En dan nog een disclaimer over de openbare weg, iets met caution erin.![]()
Alleen voor mensen die nog in hun eerste jaar zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan nog een disclaimer over de openbare weg, iets met caution erin.![]()
En met deze post zit waarschijnlijk je hele toetsenbord onder het vuil?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:33 schreef Makster het volgende:
Pep heb jij nou een radiatorfan achter je rechter radiateur zitten(rechts als je op de fiets zit zeg maar
)
En terecht, maar zat op die site van Cyborg te kijken en die had er wel eentjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:33 schreef Makster het volgende:
)
Klopt, maarja een zwart toetsenbord en niet eens bij mij thuis maar bij mijn oudersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef hicham het volgende:
En met deze post zit waarschijnlijk je hele toetsenbord onder het vuil?
Of heb je wel even je handen gewassen om even snel deze vraag te stellen
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:37 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb geen vergelijksmateriaal, alleen de ervaring tot nu toe en die zijn prima.Bandjes slijten wel snel overigens.
Nou ja laten we er maar over ophouden, het verwordt weer tot een SC waardige zinloze discussie. Vraag is beantwoord, er is prima mee te rijden.
Ik heb alleen geen vervoer, KLX start niet, Fiero start niet, CR staat bij de lasser.quote:Anders kom je maar op de koffie om het zelf te proberen.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:40 schreef Makster het volgende:
En terecht, maar zat op die site van Cyborg te kijken en die had er wel eentje
Hij zat zoals gebruikelijk tegenwoordig eerst op M-F te posten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef hicham het volgende:
En met deze post zit waarschijnlijk je hele toetsenbord onder het vuil?
Of heb je wel even je handen gewassen om even snel deze vraag te stellen
quote:
Wat gaan jullie precies doen met de vakantie?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:50 schreef Rausdouwer het volgende:
het weer valt tegen he. Ik zit steeds op mooi weer te wachten om te kunnen motorrijden en mountainbiken, maar ik heb er zo niet zo veel zin in.
Dan te bedenken dat we dus slecht weer zouden hebben op onze reis naar Frankrijk.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb alleen geen vervoer, KLX start niet, Fiero start niet, CR staat bij de lasser.![]()
Gooi hem even achterin je Peugeot.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |