Inderdaad, Animal House en Tom Hulcequote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:15 schreef twentemeisje het volgende:
Tom Hulce... Amadeus!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Million Dollar Hotel?
You're on the right track (Bono staat voor iets anders dan voor zichzelf in dit geval...)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bono, Liam Neeson en nog 3 andere dingen
met name in 1 ding ben ik wel erg geinteresseerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bono, Liam Neeson en nog 3 andere dingen
InTre... je bent niet dom... Middels Liam G. verwijs ik naar Liam N.... (think the TM-way!)...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gallagher bedoel ik naturlijkDom, dom.
Bob Hoskins heeft ondanks regelmatige baarddracht toch een olijkere toet dan deze gast hoor. Maar ik kan het mis hebben. Maar wie het wèl is...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:42 schreef Mark het volgende:
Als het Noel Gallagher is, zou het om een kerstfilm kunnen gaan. Is dat trouwens Bob Hoskins in het midden?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:49 schreef Mark het volgende:
Wellicht Michael Collins? Liam Neeson speelt de hoofdrol, het speelt in Ierland (Bono), en de andere 3 plaatjes kan ik niet thuisbrengen, dus kan ik ook geen link bedenken
Ik bedenk soms best vergezochte dingen... maar zo erg?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:52 schreef ArtyShock het volgende:
Bono is ook de vroegere achternaam van Cher. Die heeft weer samen met Liam Neeson gespeeld in eh... Suspect(?) Zij moet dan zoeken (eitjes rapen) naar de echte dader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |